Tuesday, 20 December 2011

ပါဏာတိပါတကံေၾကာင့္ တိရစၦာန္ျဖစ္ေသာ ၀တၳဳ

နတ္ႏွင့္ တကြေသာ လူကို ဆံုးမေတာ္ မူတတ္ေသာ ျမတ္စြာဘုရားသည္။

ဧ၀ံစေစသတၱာ ဇာေနက်ံဳ၊ အစရွိေသာ ဂါထာပုဒ္ျဖင့္ တန္ဆာဆင္အပ္ေသာ ဤမတကဘတၱဇာတ္ကို ေဇတ၀န္ေက်ာင္းေတာ္၌ ေနေတာ္မူစဥ္ မတကဘတ္ကို အေၾကာင္းျပဳ၍ ေဟာေတာ္မူ၏။




ထုိကာလ လူတုိ႔သည္ မ်ားစြာကုန္ေသာ ဆိတ္ျမန္မာ၊ ဆိတ္ကုလားတုိ႔ကို သတ္ကုန္၍ ေသေလကုန္ေသာ ေဆြမ်ိဳး မိဘတုိ႔ကို ရည္၍ မတကဘတ္ မည္သည္ကို ျပဳကုန္၏၊ ဘုန္းေတာ္ၾကီးလွေသာ အရွင္ဘုရား၊ ဤသို႔ မဟကဘတ္ကို လွဴအံ့ဟု ပါဏာတိပါတ အသက္ကို သတ္ရာ၌ အက်ိဳးစီးပြား ရွိပါမည္ေလာဟု ျမတ္စြာဘုရားကို ေမးေလွ်ာက္ၾကကုန္၏။

သဗၺညုျမတ္စြာဘုရားသည္ ရဟန္းတုိ႔ မာတကဘတ္ကို လွဴအံ့ဟု ျပဳအပ္ေသာ ပါဏာတိပါတ အမူ၌ တစ္စံုတစ္ခုေသာ အစီးအပြားမည္သည္ မရွိ၊ ေရွး၌လည္း ပညာရွိတုိ႔သည္ ေကာင္းကင္ျပင္၀ယ္ ေနကုန္လ်က္ တရားေဟာကုန္၍ ဤမတကဘတ္ကို လွဴအ့ံဟု ပါဏာတိပါတကို ျပဳေသာအရာ၌ အျဖစ္ကို ေဟာကုန္၍ အလံုးစံုေသာ ဇမၺဴဒီပါကြ်န္းသူတို႔ကို ထုိပါဏာတိပါတ အမူကို စြန္႕ေစကုန္ျပီ။

ယခုအခါ၌ ဘ၀ဖံုးလႊမ္းသည္ ျဖစ္ေသာေၾကာင့္ တစ္ဖန္ မထင္ရွားသည္ဟု မိန္႔ေတာ္မူ၍ အတိတ္ကို ေဆာင္ေတာ္မူ၏။

ရဟန္းတုိ႔ လြန္ေလျပီးေသာအခါ ဗာရာဏသီျပည္၌ ျဗဟၼဒတ္မင္းသည္ မင္းျပဳလတ္ေသာ္ ေဗဒင္သံုးပံု၀ယ္ ကမ္းတစ္ဖက္ေရာက္ တတ္ေျမာက္ေသာ ဆရာပုဏၰားသည္ မာတကဘတ္ကို လွဴအံ့ဟု တစ္ခုေသာ ဆိတ္ကုလားကို ယူခဲ့ေစ၍ တပည့္တုိ႔ကို အေမာင္တုိ႔၊ ဤဆိတ္ကို ျမစ္သို႔ေဆာင္၍ ေရခ်ိဳး၍၊ လည္ပင္း၌ ပန္းကံုးစြတ္၍၊ နံ႕သာလက္ငါးေခ်ာင္းရာကိုေပး၍ ေဆာင္ယူခဲ့ၾကကုန္ဟု ဆို၏၊ ထိုတပည့္တုိ႔သည္လည္း ေကာင္းျပီဟု ၀န္ခံၾကကုန္၏၊ ထိုဆိတ္ကုလားကို ယူခဲ့ကုန္လ်က္ ျမစ္သို႔သြားကုန္၍ ေရခ်ိဳးကုန္ျပီးေသာ္ လည္၌ ပန္းကံုးကို စြပ္ကုန္၍ ျမစ္နား၌ နားကုန္၏၊ ဖုိဆိတ္ကုလားသည္ မိမိ ေရွးဘ၀ကို ျမင္၍ နားကုန္၏၊ ထုိဆိတ္ကုလားသည္ မိမိေရွးဘ၀ကို ျမင္၍ ငါသည္ ယေန႔ ဤသို႔သေဘာရွိေသာ ဆင္းရဲမွ လြတ္ေပေတာ့အံ့ဟု ၀မ္းေျမာက္သည္ျဖစ္၍ ေျမအုိးကို ခြဲဘိသကဲ့သို႔ သည္းစြာေသာ ရယ္ျခင္းျဖင့္ ရယ္၏၊ တစ္ဖန္ ပုဏၰားသည္ ငါ့ကိုသတ္၍ ဆင္းရဲကို ခံရလတၱံ႕ဟု ပုဏၰား၌လည္း သနားျခင္းကို ျဖစ္ေစ၍ သည္းစြာေသာ အသံျဖင့္ ငို၏။

ထုိအခါ ထုိဆိတ္ကို ထိုလုလင္တုိ႔သည္ အခ်င္းဆိတ္ ----- သင္သည္ သည္းစာေသာ အသံျဖင့္ ရယ္လည္းရယ္၏၊ ငိုလည္းငို၏၊ အဘယ္ေၾကာင့္လွ်င္ ရယ္ဘိသနည္း၊ အဘယ္ေၾကာင့္လွ်င္ ငိုဘိသနည္းဟု ေမးကုန္၏၊ ထုိအခါ သင္တုိ႔သည္ မိမိ၏ ဆရာအထံ၌ ေမးၾကကုန္ေလာဟု ဆိတ္က ဆုိ၏၊ ထုိလုလင္တုိ႔သည္၊ ထုိဆိတ္ကို ယူကုန္လ်က္ သြားကုန္၍ ဤအေၾကာင္းကို ဆရာအား ၾကားကုန္၏၊ ဆရာသည္ ထုိလုလင္တုိ႔၏ စကားကို ၾကား၍ ဆိတ္ကို အခ်င္းဆိတ္၊ သင္သည္ အဘယ္ေၾကာင့္ ရယ္သနည္း၊ အဘယ္ေၾကာင့္ ငိုသနည္းဟု ေမး၏၊ ထုိဆိတ္သည္ မိမိျပဳေသာ အမူကို ဇာတိႆရဉာဏ္ျဖင့္ ေအာင့္ေမ့၏ဟု ပုဏၰားအား ေျပာဆုိ၏။

ပုဏၰား၊ ငါသည္ ေရွး၌ သင္ကဲ့သို႔ ေဗဒင္တို႔ကို ရြတ္ဖတ္ သရဇၥ်ာယ္တတ္ေသာ ပုဏၰားျဖစ္၍ မတကဘတ္ကို လွဴအံ့ဟု တစ္ခုေသာဆိတ္ကုလားကို သတ္၍ မတကဘတ္ကို လွဴဖူး၏၊ ထုိ ငါသည္ တစ္ခုေသာဆိတ္ကုလားကို သတ္ဖူးသည္၏ အျဖစ္ေၾကာင့္ ေလးရာကိုးဆယ့္ကိုး ဘ၀တုိ႔၌ ေခါင္းျပတ္ျခင္းသို႔ ေရာက္ခဲ့ေလျပီ။

ဤဘ၀သည္ကား အဆံုး၌တည္ေသာ ငါးရာတို႔၏ ျပည့္ေၾကာင္းျဖစ္ေသာ ဘ၀တည္း၊ ထုိငါသည္ ယေန႔ ဤသို႔သေဘာရွိေသာ ဆင္းရဲမွ လြတ္ရေတာ့အံ့ဟု ၀မ္းေျမာက္၏၊ ထို႔ေၾကာင့္ ရယ္သတည္း။

အနႏၱေက်းဇူးေတာ္ရွင္ ေညာင္လြန္ေတာရ ဆရာေတာ္ဘုရားၾကီး ေရးသားျပဳစုေတာ္မူေသာ ဒုႆီလ၀ဇၨပကာသနီ စာအုပ္မွ ထုတ္ႏုတ္ေဖာ္ျပသည္။

No comments:

Post a Comment