ငါးသည္ ဗ်ိဳင္းစားခံရရာမွ ဗ်ိဳင္းစြဲကာ ဗ်ိဳင္းထဲေရာက္လာရျခင္း။
ငါးသည္ ေၾကာင္စားခံရရာမွ ေၾကာင္စြဲကာ၊ ေၾကာင္ထဲေရာက္လာရျခင္း။
သည့္အတူ - ပမာလွ်င္ မသိျဂိဳဟ္ထုိး အလိုဆုိးတုိ႔ အစီမံအတုိင္း မေကာင္းကံခ်ည္းကိုသာ စုေဆာင္းခြင့္ ရေစခဲ့ေသာ ထုိအညီွစြဲဘ၀မ်ိဳးတုိ႔မွတစ္ဆင့္ -
ျမင္မိ၊ ၾကားမိစသည့္ မိမိက အာရုံခံစားလ်က္ကေသာ္လည္းေကာင္း၊ မိမိကို အာရုံခံအျဖစ္ထားကာ သူတစ္ပါးတုိ႔ ၀ါးျမိဳခံရရာမွေသာ္လည္းေကာင္း အစြဲၾကီးျပီး အသိတုိးေစေသာ ဥဘြားသတၱ၀ါမ်ိဳး၊ ၀မ္းေအာင္းသတၱ၀ါမ်ိဳး၊ ထုိႏွစ္ရုိး တစ္ရုိးရုိးတြင္းသို႔ အစြဲအတုိင္ ခ်ဥ္းနည္း၀င္ေရာက္လာရေခ်ေတာ့၏။ ထုိဥဘြား၀မ္းေအာင္း ဘ၀၀ယ္ မိမိ ၾကီးျပင္းေလေသာအခါ အခ်ငး္ခ်င္း မိတ္လုိက္ရာာမွ မိမိ၌ သေႏၶသား ရလာေတာ့ရကား၊ မိမိသည္ ထုိသေႏၶသားကို ေမြးဖြားေပးရေပေတာ့မည္။ ျပီးသည္ႏွင့္ မိမိ၌ မိခင္၏ ခ်စ္ျခင္းေမတၱာသည္ သားသမီးကို မွီ၍ ျဖစ္ပြားလာေခ်ေတာ့မည္။ ထုိေမတၱာအရင္းခံျဖင့္ပင္ သားသမီး၌ အစာရွာခြံ႕ေပးျခင္း၊ ႏုိ႔တုိက္ျခင္းတည္းဟူေသာ ေကာင္းကံမ်ား စီမံေပေရာ့မည္။ သားသမီးကိုမွီ၍ ကံေကာင္းေထာက္မလာျခင္းတည္း။
ဤကား ေကာင္းကံ၏ အစပ်ိဳးကာလတည္း။
အထက္၌ ဓာတ္ေလးပါးတုိ႔ကို အဖုိအမ ခြဲျခားခဲ့၏။ ထုိတြင္ ဖုိဓာတ္ေခၚ အခိုးဓာတ္၊ ေလဓာတ္အားသန္ေလသူ ဖုိသတၱ၀ါ ျဖစ္ရ၏။ မဓာတ္ေခၚ ေျမဓာတ္ ေရဓာတ္ အားၾကီးေလသူ မသတၱ၀ါ ျဖစ္ရ၏။ ေနာက္တြင္ကား ကံသို႔လုိက္၍ ေသာ္လည္းေကာင္း၊ အစြဲလုိက္၍ေသာ္လည္းေကာင္း၊ ေျပာင္းလဲႏုိင္ေခ်ေသး၏။
ထုိဓာတ္ေလးပါး ဖုိလ္မတုိ႔တြင္ အခံဓာတ္ေခၚ ေျမဓာတ္၊ ေရဓာတ္ကား အရင္းခံျဖစ္သျဖင့္ မသတၱ၀ါအျဖစ္မ်ား၏။ ဖုိကား-မ၏ ဓာတ္အားထက္ အလြန္ျပင္းထန္ လႊမ္းမုိးႏုိင္ပါမွသာ ျဖစ္လာရတတ္၏။ သို႔ေၾကာင့္ ေကာင္းကံပ်ိဳးရာ၌ မိခင္ကို အဦးအစျပဳ၍ ဆိုထားျခင္း ျဖစ္ေခ်၏။ ဖုိကပင္ စသည္ထား၊ ဖုိကား ရွားေပမူ ေကာင္းကံမွ်သာ၊ မ-ကား ေမြးမူ၊ ေကြ်းမူ၊ ထိန္းသိမ္းမူ စသည္ ေကာင္းကံစုျခင္း၊ မိဘေမတၱာ အားၾကီးျခင္းမ်ားေၾကာင့္ ေကာင္းက်ိဳးရ ပို၍ ေသခ်ာသည္။
တိရစၦာန္မိခင္သည္ မိမိေမြးေသာသားႏွင့္ ေမထံုျပဳက်င့္ရုိးမရွိ။
တိရစၦာန္ဖခင္ကား ကိုယ္ေမြးသမီးႏွင့္လည္း မကင္းရွင္းတတ္။
ထုိျဖစ္ရပ္မ်ားသည္ အိမ္ျခံတြင္းရွိ၊ ႏြား၊ ၀က္၊ ၾကက္ စသည့္ တိရစၦာန္မ်ားကို ေလ့လာၾကည့္က သိႏုိင္ေလာက္ရာ၏။
ထုိ ၀မ္းေမြးဥဖြား အမ်ိဳးအစားတြင္းသို႔ ခ်ဥ္းနင္းမိေလသူ တိရစၦာန္မ်ိဳးတုိ႔တြင္ အခ်ိဳ႕ကား လူႏွင့္ နီးစပ္၏။ အခ်ိဳ႕ကား ေ၀းေနေပဦးမည္။
လူတုိ႔ႏွင့္ နီးစပ္ရာ၌လည္း -
(၁) အခ်ိဳ႕ကား - လူတုိ႔ေနရာႏွင့္ နီးကပ္ရာ၌ ဘ၀ရျခင္းေၾကာင့္
(၂) အခ်ိဳ႕ကား - လူတုိ႔ ရွာေဖြသတ္ျဖတ္ခံၾကရလ်က္က လူႏွင့္ ေတြ႕ခြင့္ရျခင္းေၾကာင့္၊
(၃) အခ်ိဳ႕ကား - လူတုိ႔ ႏွစ္သက္လွသျဖင့္ လက္သပ္ေမြးျခင္းကို ခံၾကရျခင္းေၾကာင့္။
ထုိသို႔ လူတုိ႔ႏွင့္ နီးစပ္ခြင့္ရ သံုးမ်ိဳးရွိရာတြင္ ေနာက္ဆံုးအမ်ိဳးအစားသည္ လူလွ်င္ယဥ္ပါး၊ လူခင္မင္မူအား ၾကီးတတ္ေလရာ တိရစၦာန္မွသည္ လူ႔ဘ၀တြင္းသို႔ ခ်ဥ္းနင္းမိရန္ မခဲယဥ္းျပီ။
ဤကား ကံေကာင္းေထာက္မရန္ စီမံလာရာ ကာလတည္း။
ေရႊေက်ာင္းကုန္းဆရာေတာ္ ၀န၀ါသီ ေဉယ်ဓမၼသာမိေထရ္ ေရးသားစီရင္ေတာ္မူသည့္ သတိမူသူတို႔၏ နားရာစခန္း၊ သတိမဲ့သူတို႔၏ သြားရာလမ္း စာအုပ္မွ ျပန္လည္ထုတ္ႏူတ္ေဖာ္ျပေပးထားပါသည္။
No comments:
Post a Comment