အေဟတုကဆုိတာ အေၾကာင္းမရွိဘူးလုိ႔ အဓိပၸါယ္ရတယ္၊ ဒီ၀ါဒ သာမညဖလသုတ္ တတၳိေတြအေၾကာင္း ေျပာတဲ့ေနရာမွာ ေတြ႕ရတယ္၊ အဇာတသတ္မင္း သြားေရာက္ဖူးေတြ႕တဲ့ တိတၳိဆရာၾကီးေတြထဲက တစ္ေယာက္ဟာ ဒီ၀ါဒကို လက္ခံသူ ျဖစ္တယ္၊ သတၱ၀ါျဖစ္ေပၚလာတာ အေၾကာင္းမရွိဘူး၊ ျဖစ္ျပီးရွင္သန္ေနတဲ့ အပိုင္းမွာ သတၱ၀ါတစ္ဦး ေတြ႕ၾကံဳရတဲ့ ဆင္းရဲခ်မ္းသာ ဘ၀ရဲ႕ အနိမ့္အျမင့္ေတြဟာလည္း အေၾကာင္းမရွိဘူး၊ ဒီလုိ ယူဆတယ္၊ အမွန္ေတာ့ ဒီ၀ါဒဟာ သူ႔ေရွ႕ကရွိျပီးျဖစ္တဲ့ ဖန္ဆင္းရွင္၀ါဒကို ပယ္တာဘဲ၊ အဲဒီေခတ္ ေရွးေဟာင္း အိႏိၵယ အေတြးအေခၚ သမားေတြရဲ႕ ေလာကမွာ ေခတ္စားေနတဲ့ ေမးခြန္းေလးေတြရွိတယ္၊ သုဘလုလင္က ျမတ္စြာဘုရားကို ေမးခဲ့တဲ့ ေမးခြန္းေတြပါဘဲ -
အခ်ိဳ႕သတၱ၀ါေတြ ခ်မ္းသာျပီး အခ်ိဳ႕ဆင္းရဲတယ္၊
အခ်ိဳ႕သတၱ၀ါေတြ အသက္ရွည္ျပီး အခ်ိဳ႕အသက္တုိတယ္၊
အခ်ိဳ႕သတၱ၀ါေတြ အဆင္းလွျပီး အခ်ိဳ႕ရုပ္ဆုိးတယ္၊
အခ်ိဳ႕သတၱ၀ါေတြ က်န္းမာျပီး အခ်ဳိ႕ေရာဂါထူေျပာတယ္၊
အခ်ိဳ႕သတၱ၀ါေတြ ၾသဇာအာဏာရွိျပီး အခ်ဳိ႕ ၾသဇာအာဏာမဲ့တယ္။
ဒီေမးခြန္းေတြကို ျမတ္စြာဘုရား ကံနဲ႕ေျဖခဲ့တယ္။ အေဟတုကသမားေတြက အေၾကာင္းမရွိပါဘူး၊ ခ်မ္းသာခ်င္တဲ့သူ ခ်မ္းသာမွာဘဲ၊ ဆင္းရဲခ်င္တဲ့သူ ဆင္းရဲမွာဘဲ၊ ဘာမွအေၾကာင္းမရွိပါဘူးလို႔ ေျပာမွာပါဘဲ။
ဒီေနရာမွာ စဥ္းစားစရာက တကယ္အေၾကာင္း မရွိတာလား၊ ရွိတဲ့အေၾကာင္းကို ျမင္ေအာင္မၾကည့္ႏိုင္တာလား ဆိုတာဘဲ။
ေမာ္ကြန္းထိန္းဆရာေတာ္ ဘဒၵႏၱေကသရ၏ ကမၼ၀ါဒမ်ားႏွင့္ မိတ္ဆက္ေပးျခင္း စာအုပ္မွ ေကာက္ႏုတ္တင္ျပသည္။
No comments:
Post a Comment