ကိရိယက ျပဳျခင္း၊ အ, က မရွိလို႔ အဓိပၸါယ္ရတယ္၊ ျပဳေသာ္လည္း ျပဳရာမေရာက္ဘူးလုိ႔ ဆုိလုိတယ္၊ ကုသိုလ္, အကုသိုလ္ေတြကို ျပဳေနေပမဲ့ ျပဳရာမေရာက္ဘူး၊ ျပဳသည္ မမည္ဘူးလုိ႔ ယူဆတဲ့၀ါဒဘဲ၊ ဒီ၀ါဒ အေတာ္ေၾကာက္စရာ ေကာင္းတယ္၊ လူတစ္ေယာက္ကို ဓားနဲ႕ ထုိးသတ္တယ္ဆုိပါစို႔။ လူ႔ခႏၶာကိုယ္ဆုိတဲ့ ရုပ္၀တၳဳျဒပ္ၾကီးထဲကို ဓါးဆုိတဲ့ ရုပ္၀တၳဳျဒပ္၀င္ေရာက္သြားျခင္းသာ ျဖစ္တယ္၊ အကုသိုလ္ဆုိတာမရွိဘူး၊ ဒီလုိ ၾကံစည္တဲ့၀ါဒ ျဖစ္တယ္။
ဒီ၀ါဒက နာမ္တရားရဲ႕ စြမ္းအင္ကို ထည့္မစဥ္းစားဘူး၊ ရုပ္၀တၳဳျဒပ္ကိုသာ စဥ္းစားတဲ့၀ါဒဘဲလုိ႔ ဆုိရမယ္၊ ဒါေပမယ့္ အဲဒီမုိက္ရူးရဲေတြက ေခတ္အဆက္ဆက္မွာ ရွိေနတတ္တာဘဲ၊ ဒါေၾကာင့္ ဒီ၀ါဒေတြ ရပ္တည္ႏုိင္တာေပါ့။
ဒီအကိရိယ၀ါဒဆုိတာ အေၾကာင္းကံကို ပယ္တဲ့ ၀ါဒျဖစ္တဲ့အတြက္ ေရွးက အေဟတုက၀ါဒနဲ႕ ဆင္တယ္လုိ႔ဆုိရမယ္၊ ေရွး၀ါဒက ပစၥဳပၸန္ျဖစ္ေပၚေနတဲ့ အက်ိဳးတရားေတြရဲ႕ ထူးျခားခ်က္ကို ျမင္ေနရေသာ္လည္ အဲဒီ ထူးျခားခ်က္ေတြဟာ အေၾကာင္းမရွိဘဲ ျဖစ္တာလုိ႔ယူဆတယ္၊ အတိတ္အေၾကာင္းကို ပယ္တာေပါ့ ေနာက္၀ါဒက ပစၥဳပၸန္မွာျပဳမူေနတဲ့ အျပဳအမူေတြဟာ အနာဂတ္အက်ိဳးအတြက္ အေၾကာင္းမျဖစ္ေစဘူးလုိ႔ ယူဆတာပါဘဲ။
ေမာ္ကြန္းထိန္းဆရာေတာ္ ဘဒၵႏၱေကသရ၏ ကမၼ၀ါဒမ်ားႏွင့္ မိတ္ဆက္ေပးျခင္း စာအုပ္မွ ေကာက္ႏုတ္တင္ျပသည္။

Wednesday, 23 February 2011
အကိရိယ၀ါဒ
အမ်ဳိးအစား/က႑
ဓမၼေဆာင္းပါး
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment