အဲဒီအခ်ိန္ကေလးေတြမွာ စိတ္အာရုံဟာ သန္႔ရွင္းစင္ၾကယ္ေနပါတယ္။ အဲဒီလုိသန္႔ရွင္းစင္ၾကယ္ေနတဲ့ စိတ္ဟာ ေယာဂီတုိ႔ရဲ႕အတြင္းသႏၱာန္ အင္မတန္ နက္ရူိင္းတဲ့ေနရာမွာ စုေပါင္းသိုေလွာင္ျပီး ခိုေအာင္ေနတဲ့ အကုသိုလ္ေတြ ကိေလသာ အညစ္အေၾကး ေတြနဲ႔သြားျပီး ထိေတြ႕ၾကပါတယ္။
ဒီလုိ ၂-မ်ိဳးေတြ႕ၾကတဲ့အခါမွာ မဓာတ္နဲ႔ ဖုိဓာတ္မ်ား ေတြ႕သလုိပါပဲ။ ဓာတ္ႏွစ္ခု ေပါင္းမိၾကေတာ့ တံု႔ျပန္တြန္းကန္ၾကျပီး မီးေတာင္ၾကီးမ်ား ေပါက္ကြဲသလုိ အၾကီးအက်ယ္ ထိခိုက္မူၾကီးေတြ ျဖစ္တတ္ၾကပါတယ္။ ကိေလသာ အညစ္အေၾကးေတြဟာ သူတို႔ ကိန္းေအာင္းေနတဲ့စိတ္ရဲ႕ နက္ရူိင္းေနတဲ့ ေနရာေတြကေနျပီး “စိတ္အေပၚယံ အထက္ပိုင္း”ကို တက္လာၾကျပီး စိတ္ရဲ႕အေပၚယံကို ေရာက္လာၾကေတာ့ ကိုယ္ခႏၶာေပၚမွာ နာက်င္ ကိုက္ခဲမူအစရွိတဲ့ မခံစာဖြယ္ မသာယာဖြယ္ ဒုကၡေ၀ဒနာအျဖစ္နဲ႔ ေပၚလြင္ ထင္ရွား လာၾကပါတယ္။ တစ္ကိုယ္လံုးေပၚမွာ ဟိုက နာ၊ ဒီက နာ၊ ဟိုက ကိုက္ခဲ၊ ဒီက ကိုက္ခဲနဲ႔ေပါ့၊ ဒါေၾကာင့္ေယာဂီတုိ႔ ဒီကမၼ႒ာန္းနည္းနဲ႔ တရားစထုိင္ၾကရာမွာ နာက်င္ကိုက္ခဲမူေတြ အမ်ိဳးမ်ိဳးကို ခံစားၾကရတာေပါ့။
အမွန္စင္စစ္ ဒီနာက်င္ကိုက္ခဲမူေတြဟာ ေယာဂီတုိ႔အတြက္ အင္မတန္ေကာင္းပါတယ္။ စိတ္အတြင္းမွာ ေအာင္းေနတဲ့ အကုသိုလ္ေတြ၊ ကိေလသာ အညစ္အေၾကးေတြဟာ စိတ္ရဲ႕အေပၚယံ တက္လာၾကျပီး ေပ်ာက္ကြယ္သြားၾကတာ ျဖစ္ပါတယ္။
ေယာဂီတုိ႔ ဒီကေန႔ခံစားေနရတဲ့ ေညာင္းတာ ညာတာ နာက်င္ကိုက္ခဲတဲ့ ေ၀ဒနာေတြဟာ မနက္ျဖန္ဆုိရင္ ေလ်ာ့နည္း ေလ်ာ့နည္း သြားၾကပါလိမ့္မယ္။ သန္ဘက္ခါ မွာဆုိရင္ေတာ့ ဒါထက္ ပိုျပီး နည္းနည္းလာျပီး ဒီဒုကၡေတြထဲက ေ၀၏နာေတြထဲက လြတ္ ကြ်တ္ လာျပီး အတြင္းနက္နက္မွာ စုေပါင္းျပီးေအာင္းေနတဲ့ အညစ္အေၾကးေတြကလည္း လြတ္ေျမာက္လာၾကပါလိမ့္မယ္။
ေယာဂီမ်ားအတြက္ ဆရာၾကီးဦးဂိုအင္ကာ၏ အဂၤလိပ္ဘာသာျဖင့္ ေဟာေျပာခ်က္ကို ၾကည္ၾကည္၀ိန္ ျမန္မာဘာသာျပန္ စာအုပ္မွ ျပန္လည္ ေဖာ္ျပထားသည္။
အမွန္စင္စစ္ ဒီနာက်င္ကိုက္ခဲမူေတြဟာ ေယာဂီတုိ႔အတြက္ အင္မတန္ေကာင္းပါတယ္။ စိတ္အတြင္းမွာ ေအာင္းေနတဲ့ အကုသိုလ္ေတြ၊ ကိေလသာ အညစ္အေၾကးေတြဟာ စိတ္ရဲ႕အေပၚယံ တက္လာၾကျပီး ေပ်ာက္ကြယ္သြားၾကတာ ျဖစ္ပါတယ္။
ေယာဂီတုိ႔ ဒီကေန႔ခံစားေနရတဲ့ ေညာင္းတာ ညာတာ နာက်င္ကိုက္ခဲတဲ့ ေ၀ဒနာေတြဟာ မနက္ျဖန္ဆုိရင္ ေလ်ာ့နည္း ေလ်ာ့နည္း သြားၾကပါလိမ့္မယ္။ သန္ဘက္ခါ မွာဆုိရင္ေတာ့ ဒါထက္ ပိုျပီး နည္းနည္းလာျပီး ဒီဒုကၡေတြထဲက ေ၀၏နာေတြထဲက လြတ္ ကြ်တ္ လာျပီး အတြင္းနက္နက္မွာ စုေပါင္းျပီးေအာင္းေနတဲ့ အညစ္အေၾကးေတြကလည္း လြတ္ေျမာက္လာၾကပါလိမ့္မယ္။
ေယာဂီမ်ားအတြက္ ဆရာၾကီးဦးဂိုအင္ကာ၏ အဂၤလိပ္ဘာသာျဖင့္ ေဟာေျပာခ်က္ကို ၾကည္ၾကည္၀ိန္ ျမန္မာဘာသာျပန္ စာအုပ္မွ ျပန္လည္ ေဖာ္ျပထားသည္။
No comments:
Post a Comment