ဤေနရာသည္ ဗုဒၶဘုရား၏ ေမတၱာရိပ္ေအာက္တြင္ တည္ရွိပါေသာေၾကာင့္ ေမတၱာရိပ္သို႔ လာေရာက္ခုိလူံရင္း အလည္အပတ္ ၾကြေရာက္လာၾကေသာ သူငယ္ခ်င္း မိတ္ေဆြမ်ားအားလံုး ေအးခ်မ္းသာယာၾကပါေစရွင္။
http://api.ning.com/files/bHmmkW-XxGLQN9yR1WXwM7O1jOooBj0ATQasYiGZcJYzT0d2lrE1J9qEhMfqfRVkukdniN63bkOYVZYa9iYcLY2YRiQVhTka/MTY2.gif

Tuesday, 14 February 2012

ဘုရားရွင္တုိ႔က လမ္းကိုသာညႊန္ျပ

တုေမွဟိ ကိစၥ မာတပၸံ၊ အကၡာတာေရာ တထာဂတာ။
သင္တုိ႔ကိုယ္တုိင္ အားထုတ္ၾကကုန္ေလာ့။ ဘုရားရွင္တုိ႔သည္ လမ္းကိုသာညႊန္ျပ တတ္ကုန္၏။ ျမတ္စြာဘုရားသခင္က လမ္းကိုသာ ညႊန္ျပႏုိင္တာ ျဖစ္ပါတယ္။

တထာဂတာ - ဆုိတဲ့အဓိပၸာယ္ကေတာ့ အမွန္တရားလမ္းစဥ္ကို ကိုယ္တုိင္ေလွ်ာက္သြားျပီး လမ္းဆံုးပန္းတုိင္ျဖစ္တဲ့ အဆံုးစြန္ေသာ ပရမတၳအမွန္တရားကို ေရာက္ရွိျပီးတဲ့သူ၊ သစၥာ လမ္းစဥ္ေပၚမွာေလွ်ာက္ျပီး အဆံုးစြန္ေသာပန္းတုိင္ကို ဆုိက္ေရာက္ျပီး လြတ္ေျမာက္ျပီးခဲ့တဲ့သူလုိ႔ ဆုိပါတယ္။

ေျခလွမ္းတုိင္ ေျခလွမ္းတုိင္းမွာ အမွန္တရားေတြခ်ည္းပါပဲ။ အမွန္တရားသက္သက္ပါပဲ။ ဒီလမ္းစဥ္ဟာ ၾကမ္းတမ္းတဲ့ တရားကေနျပီး ပိုမုိသိမ္ေမြ႕တဲ့ အမွန္သစၥာတရားအထိ ၾသဠာရိက ကေန သုခုမ၊ သုခုမ၊ အၾကမ္းကေနသိမ္ေမြ႕ သိမ္ေမြ႕လာျပီး ေနာက္ဆံုး အသိမ္ေမြ႕ဆံုး ေရာက္သည္အထိ ျဖစ္ပါတယ္။

ျမတ္စြာဘုရားဟာ သူကိုယ္ေတာ္တုိင္ လက္ေတြ႕ ေတြ႕ၾကံဳခံစားရတဲ့ အေတြ႕အၾကံဳကို ေမတၱာေတာ္အျပည့္၊ ကရုဏာေတာ္အျပည့္နဲ႔ လမ္းညႊန္ျပသ ေတာ္မူပါတယ္။ ကိုယ့္ကယ္တင္ေရးကို ကိုယ္ကိုယ္တုိင္ လုပ္ကုိင္ ေဆာင္ရြက္ရပါမယ္။ ကိုယ့္စစ္ပြဲကို ကိုယ္ကိုယ္တုိင္ တုိက္ရပါမယ္။ ကိုယ့္လမ္းကို ကိုယ္ေလွ်ာက္ရပါလိမ့္မယ္။

မွန္ပါတယ္။ သဘာ၀ဓမၼကေတာ့ ေယာဂီကလမး္စဥ္ကို ေလွ်ာက္ျပီဆုိတာနဲ႔ ဓမၼရဲ႕ ျမင္ရတဲ့အင္အားေတြေရာ မျမင္ရတဲ့ အင္အားေတြကေရာ အင္အားေတြအားလံုးက ေယာဂီကို ကူညီေစာင့္ေရွာက္ၾကပါလိမ့္မယ္။ ဒီဟာအမွန္ပဲ၊ ဂုရုၾကီးကိုယ္တုိင္မွာေရာ ေယာဂီေတြအမ်ားၾကီးမွာေရာ တကယ့္လက္ေတြ႕ျဖစ္ပါတယ္။ အကူအညီ အေဖးမေတြ အမ်ားၾကီးရၾကပါလိမ့္မယ္။

ဒါေပမယ့္ အလွမ္းတုိင္း အလွမ္းတုိင္းကေတာ့ ပုဂၢိဳလ္တုိင္း ပုဂၢိဳလ္တုိင္းဟာ မိမိတုိ႔ဘာသာ ေလွ်ာက္ယူၾကရမွာ ျဖစ္ပါတယ္။ ဒီအခ်က္ကို ၀ိပႆနာ ေယာဂီတုိင္း ရွင္းရွင္းလင္းလင္း သိထားသင့္ပါတယ္။ ဒီအခ်က္ကို လက္ခံျပီဆုိရင္ ဒီလမ္းစဥ္ဟာဘာလဲဆုိတဲ့ ေမးခြန္းေပၚထြက္လာပါတယ္။ ဓမၼလမ္းစဥ္ပံုၾကမ္းကို အနည္းဆံုး ေလာက္ေတာ့ သိထားသင့္ပါတယ္။

ေယာဂီမ်ားအတြက္ ဆရာၾကီးဦးဂိုအင္ကာ၏ အဂၤလိပ္ဘာသာျဖင့္ ေဟာေျပာခ်က္ကို ၾကည္ၾကည္၀ိန္ ျမန္မာဘာသာျပန္ စာအုပ္မွ ျပန္လည္ ေဖာ္ျပထားသည္။

No comments:

Post a Comment