(အ = မရွိ + ၀ီစိ = အၾကား) ထိုအ၀ီစိငရဲ၌ မီးေတာက္မီးလွ်ံမ်ားလည္း အၾကားမရွိ။ တစ္ငရဲလံုး၌ မီးလွ်ံခ်င္း ဆက္၍ေန၏။ ငရဲသတၱ၀ါခ်င္းလည္း အၾကားမရွိ။ ၀ါးက်ည္ေတာက္အတြင္း၌ မုန္ညင္းေစ့ကေလးေတြ ျပည့္က်ပ္ေနသကဲ့သို႔ သတၱ၀ါေတြ ျပည့္က်ပ္ညွပ္ေနေတာ့၏။ ဆင္းရဲဒုကၡသည္ အၾကားမရွိ၊ ဒုကၡမွ လြတ္ကင္း၍ ခ်မ္းသာခြင့္လံုး၀မရႏုိင္။ ဤသို႔ မီးလွ်ံ၊ သတၱ၀ါ၊ ဆင္းရဲဒုကၡ ဤ ၃-မ်ိဳးတုိ႔ အၾကားမရွိေအာင္ ဆက္စပ္ေနေသာေၾကာင့္ “အ၀ီစိငရဲ”ဟုေခၚ၏။
ဇာလာနံ သတၱာနံ ယတၳ၊ နတၳိ ဒုကၡႆ အႏၱရံ။
ဗာလာနံ နိ၀ါရသာ ေသာဟိ၊ အ၀ီစီတိ ပ၀ုစၥေတ။
ယတၳ နိရေယ၊ ကံၾကမၼာရင္း ဖန္လာညွဥ္းက မကြင္းႏုိင္ေအာင္ အတင္းေဆာင္လ်က္ သြင္းေလွာင္ပိတ္ဆီး အၾကင္သို႔ေသာ ငရဲၾကီး၌။ ဇာလာနံ၊ ၀ဲယာေရွ႕ေနာက္ အထက္ေအာက္မွ ထြင္းေဖာက္ထြက္သြား မီးလွ်ံအမ်ားတို႔၏ လည္းေကာင္း။ သတၱာနံ၊ က်ည္ေတာက္အတြင္း ႏွမ္းမုန္ညင္းသို႔ ျပည့္တင္းတင္းက်ပ္ေလွာင္ သတၱ၀ါအေပါင္းတုိ႔၏လည္းေကာင္း။ ဒုကၡႆ၊ ကိုယ္ေရာစိတ္မွာ မသက္သာေအာင္ ဆက္ကာႏွိပ္ႏွင္း ဆင္းရဲျခင္း၏လည္းေကာင္း။ အႏၱရံနတၳိ၊ တစ္မိနစ္မွ် မလစ္ရ၍ ေခတၱနားရန္ အၾကားမက်န္ေတာ့ေခ်။ ဗာလာနံ၊ ကမၻာတုိက္ဖြား ငမိုက္သားတို႔၏။ နိ၀ါေသာ၊ အျမဲမျပတ္ ေနထုိင္ရာအရပ္ျဖစ္ေသာ။ ေသာဟိနိရေယာ၊ အကုသိုလ္ကံ အရင္းခံလ်က္ သယံဇာတ ထာ၀ရျဖင့္ ကာလၾကာျပီး ထုိငရဲၾကီးကို။ အ၀ီစီတိ၊ အ၀ီစိငရဲဟူ၍။ ပ၀ုစၥေတ၊ ဗ်ဳပၸတ္အလုိက္ ရုပ္ဓာတ္ကိုက္ေအာင္ သမုိက္အပ္ေလေတာ့သတည္း။
အရွင္ဇနကာဘိ၀ံသ ကိုယ္က်င့္အဘိဓမၼာစာအုပ္မွ ထုတ္ႏူတ္ေဖာ္ျပေပးထားပါသည္။
No comments:
Post a Comment