ထုိသို႔ မီးတြင္းသားကေလးဘ၀မွ်ျဖင့္ ေသလြန္ရေလသူသည္ ထုိ ကေလးအရြယ္သည္ ငိုေကာင္း၊ ရယ္ေကာင္းကာလမွ် ရွိေသးရာ မိဘတုိ႔ ထိန္းသိမ္းယုယသည္ကိုပင္ အေမမွန္း အေဖမွန္း မသိတတ္ေသးျပီ။
သို႔ေၾကာင့္ ဤအေျခအေနျဖင့္ ေသပြဲ၀င္သြားရေသာ္ လူ႔ဘ၀၏ လူစြဲကား နည္းနည္းေလးမွ် ပါသြားလိမ့္မည္ မဟုတ္ျပီ။ အတိတ္ကံေပါက္ ေက်ာေထာက္ေနာက္ခံထားရာ၏ ဆက္လက္ဆြဲေခၚရာသို႔သာ ဆက္လက္လုိက္ပါရမည္ျဖစ္ရာ -
၁။ ထုိအတိတ္ကံသည္ ေလာဘအားၾကီးေသာ ကံျဖစ္အံ့၊ ထုိမီးတြင္းကေလး ျပိတၱာေကာင္အေျခေပးကို သြားေရာက္ခံယူရေတာ့မည္။ ေလာဘသည္ ဥစၥာစြဲျဖစ္အံ့၊ မိမိဥစၥာထုပ္ထားရာအတြင္း သက္ဆင္းရလ်က္က ျငိေနေသာ ေနရာကပ္ ကပ္ေသာေနရာ တြယ္တာ တြယ္တာေသာေနရာ ေစာင့္ေနရုံမွတစ္ပါး အျခားမရွိ၊ ဥစၥာေစာင့္ဘ၀မွ ဥစၥာသံုးဘ၀ မဆက္ႏုိင္ျပီ။
မသံုးရေသာအစြဲသည္ သံုးရေသာအစြဲထက္ ပိုအထိနာ၏။ မသံုးရေသာ အေစာင့္သည္လည္း သံုးရေသာ အေစာင့္ေလာက္ အက်ိဳးမမ်ား။
သို႔ေၾကာင့္ ျပိတၱာသည္ အေစာင့္သက္သက္မွ်သာ စားရမဲ့ ေသာက္ရမဲ့ဘ၀သာ အေျခအေနရွိ၏။ မျမင္ရာ၏ အလုအယက္ အေႏွာက္အတားလည္း ရွိ၏။ လူသားတုိ႔၏ တူးဆြလုယူျခင္းစသည့္ အဖ်က္အဆီးလည္း ရွိ၏။
ထိုအခါ -
လူ႔ဘ၀အဆံုးခံျပီး ၾကိဳက္ထားရေသာ အၾကိဳက္ဆံုးဥစၥာ၊ လက္လႊတ္ဆံုးရူံးခံလုိက္ရသျဖင့္ ရေသာဒုကၡ၊ အခ်င္းခ်င္း ႏုိင့္ထက္စီးနင္းျပဳက်င့္မူကို ခံလုိက္ရသျဖင့္ ရေသာဒုကၡ၊ ေနစရာ အေျခပ်က္ အေနပ်က္ ျဖစ္သြားသျဖင့္ ခံစားရေသာ ဒုကၡ၊ ထုိဒုကၡတုိ႔ကို အေၾကာင္းခံကာ ဆက္တြဲေပၚလာၾကသည့္ ႏွလံုးမသာယာမူ ဒုကၡ၊ စိုးရိမ္ရမူ ဒုကၡ၊ ငိုေၾကြးရမူ ဒုကၡ၊ ငိုမရ၊ ရယ္မရ မ်က္ရည္ကုန္ လူႏြမ္း ပင္ပမ္းရမူ ဒုကၡမ်ားကလည္း ဖိလာၾကေတာ့မည္။
မခံႏုိင္ ျပန္ခ် ခ်စရာရုပ္၊ ခ်စရာတုတ္ကလည္း မရွိ။
မခံႏုိင္ တရားစြဲ၊ စြဲစရာရုံး၊ စြဲစရာထံုးကလည္း မရွိ။
ထိုဘ၀မ်ိဳးသည္ ဘာမွ် မတတ္ႏုိင္ေတာ့ေသာ ဘ၀ေသမွ်သာတည္း။
ေမြးရာပါ အခြင့္အေရးဆိုေသာ စကား၊ ထံုးတမ္းဥပေဒဆိုေသာစကား၊ ထုိျပိတၱာေလာကမွာ မရွိ၊ တန္ခိုးအာဏာ အရွိန္ပါ၀ါ အသံုးခ်ႏုိင္ခြင့္ ျဖစ္ေပၚလာသမွ်ေဘး ဟန္႔တားေပးႏုိင္ေသာ ရုပ္၀တၳဳပစၥည္း ျပိတၱာေလာကမွာ မရွိ၊ စင္စစ္ အစြဲေၾကာင့္ ေစာင့္ရျခင္း၊ လုိခ်င္သူ လု ၾကည့္ရူေနရျခင္းျဖင့္ ထုိျပိတၱာဘ၀ သက္မဲ့မွ်သာ ဆုိရ၏။ ကိုယ္ျပီး ကိုယ္ပိုင္ ဘာမွ် မတတ္ႏုိင္ေသာ ဘ၀ျဖစ္သျဖင့္လည္း သက္မဲ့ဆုိရ၏။
သက္မဲ့ႏွင့္အေသ ဘာမွ် အေျခအေန မထူးၾကျပီ။
ေရႊေက်ာင္းကုန္းဆရာေတာ္ ၀န၀ါသီ ေဉယ်ဓမၼသာမိေထရ္ ေရးသားစီရင္ေတာ္မူသည့္ သတိမူသူတို႔၏ နားရာစခန္း၊ သတိမဲ့သူတို႔၏သြားရာလမ္း စာအုပ္မွ ျပန္လည္ထုတ္ႏူတ္ ေဖာ္ျပေပးထားပါသည္။
No comments:
Post a Comment