လူသားတုိ႔သည္ ၾကီးခါကာလ ေနာင္တရလာၾကေလသာအခါ မိမိတို႔ ဘာသာအလုိက္ အထက္တက္ရန္ တာစူၾက၏။ လူအဓိပၸာယ္ ေဖာ္ေဆာင္ရန္ပင္ ျဖစ္၏။ ထုိတာစူခ်က္ကို ပ်မ္းမွ်အားျဖင့္ အသက္ေလးဆယ္ပိုင္းက စသည္ဆုိအံ့။ ထုိတာစူစသည္ တစ္ရက္လွ်င္ တစ္နာရီထက္ မပိုေခ်။
ထုိတစ္နာရီတြင္လည္း က်င့္ဆဲအၾကား စိတ္ရွိ အစြဲအေတးမ်ားက လာေရာက္ကာ ဂယက္လက္တစ္ဆံုးမွ် (သို႔) အသိတစ္ခ်က္၊ အသိမဲ့တစ္ကြက္လံုးမွ်အေတြးျဖင့္ ဖံုးလႊမ္းၾကရရွာ၏။ ထုိတစ္နာရီအတြင္း အက်င့္၏ အသိကား ဆယ့္ငါးမိနစ္မွ်ထက္ မပိုေခ်။
သို႔ေၾကာင့္ တစ္ရက္တာကာလ မိမိအတြက္ လူ႔အသက္ (၁၅) မိနစ္မွ် မွတ္ပါေလ၊ ထုိတစ္ရက္လွ်င္ (၁၅)မိနစ္မွ်ေသာ လူ႔အသိရွိ လူအသက္မ်ားကိုေပါင္းေသာ္ -
ေလးရက္မွ တစ္နာရီ၊ တစ္လမွ ခုႏွစ္နာရီခြဲမွ်သာတည္း။ တစ္ဖန္ တစ္လတစ္ေလ ထို ခုႏွစ္နာရီခြဲမွ် လူသက္တုိ႔ကို ေပါင္းၾကည့္ေသာ္ တစ္ႏွစ္မွာမွ နာရီေပါင္း တစ္ရာ့ႏွစ္ဆယ္မွ်သာ ရွိရာ ငါးရက္စာမွ်သာ တစ္ႏွစ္အတြက္ လူသက္ရွိေတာ့၏။
သင္သည္ အသက္ငါးဆယ္ျပည့္ ျဖစ္အံ့ -
လူသက္စင္စစ္သည္ ဆယ္ရက္မွ်ျဖစ္၍ သင္ကား မီးတြင္းသားမွ်သာတည္း။
သင္သည္ အသက္ ေျခာက္ဆယ္အထိ ေနရအံ့၊ သင့္လူသက္ကား တစ္ဆယ့္ငါးရက္မွ်ျဖစ္၍ မီးတြင္းသားမွ်သာတည္း။
သင္သည္ အသက္ခုႏွစ္ဆယ္အထိ ေနရအံ့၊ သင့္အသက္ကား တစ္လမွ်သာ လူသက္ရွိေသး၍ မီးတြင္းမွ မလြတ္ေသးျပီ။
အကယ္တိတိ အသက္ရွစ္ဆယ္တြင္ သြားလမ္းဆံုးေသာ္ကား သင့္အသက္ အရက္ေလးဆယ္ရ၊ မီးတြင္းကေလးဘ၀ျဖင့္ ဆံုးရေခ်ျပီတကား။
ဤကား လက္ငင္း ဘ၀ေသပံုတည္း။
ေရႊေက်ာင္းကုန္းဆရာေတာ္ ၀န၀ါသီ ေဉယ်ဓမၼသာမိေထရ္ ေရးသားစီရင္ေတာ္မူသည့္ သတိမူသူတို႔၏ နားရာစခန္း၊ သတိမဲ့သူတို႔၏သြားရာလမ္း စာအုပ္မွ ျပန္လည္ထုတ္ႏူတ္ ေဖာ္ျပေပးထားပါသည္။
No comments:
Post a Comment