ဤနည္းသည္ထြက္ေလ ၀င္ေလႏွင့္ ႏွာသီး၀တုိ႔ ထိသည္ကို သတိကပ္၍ မွတ္သည့္နည္းျဖစ္သည္။ ဂဏာနာနည္း၊ အႏုဗႏၶနာနည္းတုိ႔သည္ ဤဖုသနာနည္းႏွင့္ မကင္းႏုိင္ၾကေခ်။ ဂဏာနာနည္း၊ အႏုဗႏၶနာနည္းတုိ႔ျဖင့္ အားထုတ္လွ်င္ ဤနည္းမွာ ပါ၀င္သြားျပီ ျဖစ္ေတာ့သည္။ သီးျခားနည္းတစ္ခု အေနျဖင့္ မွတ္ရန္မလုိေခ်။ ထုိ႔ေၾကာင့္ အဆုိပါ ဂဏာနာနည္း၊ အႏုဗႏၶနာနည္းတုိ႔ျဖင့္ ရူမွတ္သည့္အခါ ထြက္ေလ ၀င္ေလတုိ႔၏ ထိရာအရပ္(ႏွာသီးဖ်ား)၌ အျမဲသတိကပ္ထားရမည္ ျဖစ္သည္။
ျပည္ေထာင္စု ျမန္မာႏုိင္ငံေတာ္အစိုးရ သာသနာေရး၀န္ၾကီးဌာန ဗုဒၶဘာသာတရားေတာ္ (အဆင့္ျမင့္) စာအုပ္မွ ထုတ္ႏူတ္ေဖာ္ျပသည္။
No comments:
Post a Comment