ဤေနရာသည္ ဗုဒၶဘုရား၏ ေမတၱာရိပ္ေအာက္တြင္ တည္ရွိပါေသာေၾကာင့္ ေမတၱာရိပ္သို႔ လာေရာက္ခုိလူံရင္း အလည္အပတ္ ၾကြေရာက္လာၾကေသာ သူငယ္ခ်င္း မိတ္ေဆြမ်ားအားလံုး ေအးခ်မ္းသာယာၾကပါေစရွင္။
http://api.ning.com/files/bHmmkW-XxGLQN9yR1WXwM7O1jOooBj0ATQasYiGZcJYzT0d2lrE1J9qEhMfqfRVkukdniN63bkOYVZYa9iYcLY2YRiQVhTka/MTY2.gif

Thursday, 6 December 2012

ကုလႅေထရ္၏ ထြက္နည္းတစ္ခု

ကုလႅ အမည္ရွိေသာ အမ်ိဳးေကာင္းသားသည္ သိ,ၾကား လိမၼာရွိေသာ အရြယ္တြင္ ျမတ္စြာဘုရား အထံေတာ္၌ တရားကို နာရလွ်င္ ၾကည္ညိဳေသာ စိတ္ရွိသည္ျဖစ္၍ သာသနာေတာ္၌ ရဟန္းျပဳေလသည္။ သို႔ရာတြင္ ရဟန္းျပဳေသာ္လည္း ၎မွာ ရာဂစရိုက္သည္ အလြန္ထက္သန္ အားၾကီးရကား ကိေလသာစိတ္သည္ အလြန္ထက္သန္ အားၾကီးရကား ကိေလသာစိတ္သည္ ၎အား မျပတ္အစဥ္ ပြားစီးလ်က္ရွိရာ ကုလႅမေထရ္၏ ကိေလသာစိတ္ အားၾကီးသည္ကို သိေသာ ျမတ္စြာဘုရားသည္ ခႏၶာကိုယ္၌ စက္ဆုပ္ဖြယ္ ထင္ျမင္ရန္ အသုဘကမၼ႒ာန္ကို ေပး၍...


(ကုလႅတယာ အဘိဏွံ သုသာေန စာရိကာ စရိတဗၺာ)

“ခ်စ္သား ကုလႅ - သင္သည္ အျမဲမျပတ္ သုသာန္၌ လွည့္လည္၍ ေနအပ္၏”

ဟု ညႊန္ၾကားေသာေၾကာင့္ ကုလႅေထရ္သည္ သုသာန္သို႔၀င္၍ ဖူးေရာင္ ပုပ္ပြေနေသာ စက္ဆုပ္ဖြယ္ သူေသအေလာင္းတုိ႔ကို ျမင္၍ ထုိခဏမွ် အသုဘ ကမၼ႒ာန္းကို ႏွလံုးသြင္း ရူမွတ္ႏုိင္ျပီးလွ်င္သုသာန္မွ အျပင္သုိ႔ ထြက္လာသည္ႏွင့္ ကာမအာရုံ ကာမဂုဏ္၊ ကာမရာဂစသည့္ ကိေလသာတို႔သည္ ထၾကြျပန္ေလသည္။

တစ္ေန႔ေသာအခါ သုသာန္မွျပန္လာေသာ ကုလႅေထရ္အား ကာမအာရုံ ျပန္လည္ ထၾကြေနေၾကာင္း သိေတာ္မူေသာ ျမတ္စြာဘုရားသည္ အရြယ္အဆင္းအားျဖင့္ ေကာင္းျခင္း ငါးျဖာ လကၡဏာႏွင့္ ျပည့္စံုေသာ ယခုမွ ေသေလသျဖင့္ အဆင္းအဂၤါမခြ်တ္ယြင္း မပ်က္စီးေသးေသာ အမ်ိဳးသမီးအေလာင္းတစ္ခုကို ဖန္ဆင္းထားးျပီးလွ်င္ ကုလႅကုိ ေခၚ၍ ျပေလသည္။

ကုလႅမေထရ္သည္ ထုိအမ်ိဳးသမီးအေလာင္းကို ျမင္ကာ ခတၱခဏ၌သာလွ်င္ အသက္ရွိေသးေသာ ခ်စ္ႏွစ္သက္ဖြယ္ရာဟု ႏွလံုးသြင္းမွားလ်က္ အတြင္း၌ ကိန္းေအာင္းေနေသာ ဆႏၵရာဂ ကိေလသာတဏွာသည္ အလ်င္အျမန္ ထၾကြလာေလသည္။ ျမတ္စြာဘုရားသည္ ကုလႅ၏ ကိလေသာစိတ္ျဖင့္ ၾကည့္ေနသည္ကိုျမင္၍ ထုိၾကည့္ျမင္ေနဆဲကာလ၌ပင္ ဒြါရ ၉-ေပါက္မွ အပုပ္ရည္တုိ႔သည္လည္း တရြရြျဖစ္လ်က္ အလြန္လွ်င္ စက္ဆုပ္ဖြယ္ ရြံရွာဖြယ္ေသာ အနံ႔ဆုိးတုိ႔သည္လည္း ထြက္လာ၏။ ေၾကာက္မက္ဖြယ္ရာအျဖစ္ ျပေလသည္။

ကုလႅေထရ္သည္ ၎၏ ျမင္ကြင္း ေျပာင္းလာသျဖင့္ ႏွစ္သက္တပ္မက္ သာယာေသာ အျမင္မွ ျငီးေငြ႕စက္ဆုပ္ေသာ ထိတ္လန္႔ဖြယ္ အသြင္ေဆာင္လာေသာအခါ ျမတ္စြာဘုရားက...

(အာတုရံ အသုစိ ံ ပုတိ ံ။ လ။ ဗာလာနံ အဘိနႏိၵတံ)

“ခ်စ္သား ကုလႅ - ဆင္းရဲအမ်ိဳးမ်ိဳးတုိ႔ျဖင့္ ႏွိပ္စက္အပ္ေသာ မစင္ၾကယ္၍ ပုပ္ေသာ အနံ႔ရွိေသာ အထက္သို႔လည္း လွ်ံ၍ ေအာက္သို႔လည္း ယိုစီးထြက္က်ေနလ်က္ ပုထုဇဥ္ လူမုိက္တုိ႔သည္ အလြန္ႏွစ္သက္အပ္ေသာ ဤခႏၶာကိုယ္ကို သေဘာတရား အျမင္ျဖင့္ ရူၾကည့္ပါေလာ”

ျမတ္စြာဘုရား၏ ထုိညႊန္ျပခ်က္ကို မေထရ္ၾကားေလလွ်င္ ၾကည့္ေနသာ ပကတိမ်က္စိ၏ အာရုံမွ ခြာ၍ ဉာဏ္ျဖင့္ ရူျမင္အပ္ေသာ္ မိမိ၏ ခႏၶာ၏ သဘာ၀ ပရမတၳအေပၚသို႔သာလွ်င္ အာရုံေျပာင္း၍ ရူၾကည့္ေလလွ်င္ ပထမ ပကတိမ်က္စိ၏ အသုဘသညာသည္ ပထမစ်ာန္ကို ျဖစ္ေစ၍ ထုိစ်ာန္ကို အေျခခံထားျပီးလွ်င္ မိမိခႏၶာကိုယ္၏ ျဖစ္ပ်က္မူကို ဉာဏ္ျဖင့္ သိျမင္ ရူဆင္ျခင္ေသာအခါ ၀ိပႆနာ ဉာဏ္သည္ ရင့္သန္လာလ်က္ မဂ္အဆင့္ဆင့္ အားျဖင့္ အရဟတၱဖုိလ္ေရာက္ ရဟႏၱာ ျဖစ္ေလသည္။

ရဟႏၱာျဖစ္ေလျပီးေသာ အရွင္ကုလႅသည္ မိမိ၏ အျဖစ္မွန္ကို ျပန္လည္သံုးသပ္လ်က္ ရြတ္ဆုိျမြက္ၾကားေသာ တရားတုိ႔မွာ...

“ငါသည္ ၀ိပႆနာဉာဏ္တည္းဟူေသာ တရားအေၾကာင္းကိုယူ၍ မဂ္ဉာဏ္ဟု ဆုိအပ္ေသာ ဉာဏ္အျမင္ကို ရျခင္းမွာ အသုဘ ကမၼ႒ာန္းဟူေသာ အျပင္ ျဖစ္ပ်က္ သဘာ၀ ၀ိပႆနာဟူေသာ အတြင္းတုိ႔၌ အခ်ည္းႏွီးျဖစ္ေသာ ဤခႏၶာကို ဉာဏ္ျဖင့္ ရူအပ္ျမင္အပ္ျပီ”

“ဤငါ၏ကိုယ္သည္ မတင့္မတယ္ စက္ဆုပ္ဖြယ္ ျဖစ္သကဲ့သို႔ ထုိအေသေကာင္သည္လည္း စက္ဆုပ္ဖြယ္ပင္ျဖစ္၏။ ဤခႏၶာကိုယ္သည္ ေအာက္ပိုင္း၌ မတင့္မတယ္ ျဖစ္သကဲ့သို႔ အထက္ပိုင္း၌လည္း မတင့္မတယ္ စက္ဆုပ္ဖြယ္ပင္ ျဖစ္၏”

“တည္ၾကည္ေသာစိတ္ ရွိသည္ျဖစ္၍ ခႏၶာတုိ႔၏ သေဘာတရားကို ရူေသာ ေယာဂါ၀စရပုဂၢိဳလ္အား တရား၌ ေမြ႕ေလ်ာ္မူ ျဖစ္သကဲ့သို႔ အဂၤါငါးပါးႏွင့္ ျပည့္စံုေသာ တူရိယာငါးပါးျဖင့္ ကာမဂုဏ္ခံစားေသာ သူအား ထုိသို႔ေသာ ေမြ႕ေလ်ာ္မူသည္ မျဖစ္ႏုိင္”

(ေထရဂါထာ အ႒ကထာ - ၉၁)

ဤကုလႅေထရ္အေၾကာင္း ေဖာ္ျပခ်က္တြင္ အသုဘကမၼ႒ာန္းေၾကာင့္ ရဟႏၱာျဖစ္သည္ဟု မယူဆမိဖို႔ အထူးအေရးၾကီးေပသည္။

အသုဘကမၼ႒ာန္းဟူသည္ ရာဂစရုိက္လြန္ကဲအားၾကီးေနေသာ ကိေလသာ ေသာင္းက်န္းသူအား စက္ဆုပ္ရြံရွာဖြယ္ျဖစ္ေသာ အသုဘကို ရူရာတြင္ သာယာေသာ၊ တပ္မက္ေသာ၊ စြဲလမ္းေသာ၊ စိတ္တုိ႔သည္ သာယာဖြယ္၊ တပ္မက္ဖြယ္၊ စြဲလမ္းဖြယ္ မျဖစ္ေအာင္၊ စက္ဆုပ္ေအာင္၊ ရြံရွာေအာင္ျမင္မွ စြဲလမ္းမူ၊ တပ္မက္မူတုိ႔ ကြာႏုိင္သည္။ ယင္းသို႔ ကြာမွ ပံုမွန္ ခႏၶာပရမတ္ကို ပရမတ္အတုိင္း သိျမင္ႏုိင္ရာေသာေၾကာင့္ ခႏၶာ၏ ပံုမွန္သဘာ၀ေပၚရုံသာ အသုဘကမၼ႒ာန္းကို အသံုးျပဳရသည္။ မဂ္ဖုိလ္ နိဗၺာန္အတြက္ တုိက္ရုိက္ျဖစ္ေသာတရား မဟုတ္ေပ။ ၎ အသုဘကမၼ႒ာန္းသည္ သမထသာျဖစ္၍ “သုသိမ”ကို ဘုရး ညႊန္ျပရာ၌...

“သုသိမ မဂၢါ၀ါ ဖလံ၀ါ နသမာဓိ နိႆေႏၵာ၊ နသမာဓိ အာနိသံေသာ နသမာဓိႆနိပၹတၱိ၊ ၀ိပႆနာယ ပေနေသာ နိႆေႏၵာ - ၀ိပႆနာယ အာနိသံေသာ၊ ၀ိပႆနာယနိပၹတၱိ”

(နိဒါန၀ဂၢသံယုတၱ႒ကထာ - ၁၁၇)

“သုသိမ၊ မဂ္ဖုိလ္ ဆုိသည္မွာ သမထ သမာဓိ၏ အက်ိဳးရင္းမဟုတ္၊ အက်ိဳးဆက္မဟုတ္၊ သမာဓိျဖင့္ျပီးေသာ အက်ိဳးမဟုတ္၊ ၀ိပႆနာ၏ အက်ိဳးရင္းသာဟုတ္၏၊ အက်ိဳးဆက္သာ ဟုတ္၏၊ ၀ိပႆနာျဖင့္ျပီးေသာ အက်ိဳးတရားသာ ဟုတ္၏”

ဟု ေဟာေတာ္မူသည္။ ၎ျပင္ ကုလႅမေထရ္အား မိန္းမပ်ိဳ အသုဘ ဖန္ဆင္းေျပးျပီး ပုပ္ပြေနသည္ကို ျပသျဖင့္ ျမတ္စြာဘုရား၏ ညႊန္ျပခ်က္အရ...

“ေထေရာ သမၼေဒ၀ သရီသဘာ၀ံ ဥပဓာ - ေရေႏၱာ အသုဘသညံ ပဋိလဘိတြာ တတၱ ပဌမံစ်ာနံ နိဗၺေတၱတြြာ တံပါဒကံကတြာ ၀ိပႆနံ၀ေၯ-တြာ အရဟတၱံ ပါပုဏိ”

(ေထရ႒ကထာ - ၉၂)။

“ကုလႅမေထရ္သည္ ေကာင္းစြာသာလွ်င္ ခႏၶာကိုယ္၏ သေဘာကို ဆင္ျခင္စဥ္းစားသည္ ရွိေသာ္ (အသုဘသညာ) မတင့္တယ္ေသာအမွတ္ကိုရ၍ ထုိအသုဘကို ျမင္ျခင္း ရူျခင္း၌ ပထမစ်ာန္ကို ရေလသည္၊ တစ္ဆင့္တစ္ဖန္ ထိုစ်ာန္ကို အေျခခံ၍ ခႏၶာ၏ သဘာ၀ျဖစ္ပ်က္ ပရမတ္ကို ၀ိပႆနာ ရူပြားသျဖင့္ ရဟႏၱာ ျဖစ္ေလသည္ကို ျပသည္”

၎ျပင္ ေအာက္ကေဖာ္ျပခဲ့ေသာ သဗၺကာမိ မေထရ္သည္ သုသာန္သို႔ သြား၍ အသုဘရူရာ၌လည္း...

“တာ၀ ေဒ၀ သုသာနံ ဂႏၱာ အသုဘနိမိတၱံ ဥဂၢ ေဟတြာ တတၳ ပဋိလဒၶစ်ာနံ ပါဒကံကတြာ ၀ိပႆနံ ၀ေၯတြာ အရဟတၳံ ပါပုဏိ”

(ေထရ႒ကထာ - ၁၂၀)။

“ထုိခဏ၌ သဗၺကာမိမေထရ္သည္ သုသာန္သို႔သြာြး၍ အသုဘ နိမိတ္ကိုယူျပီးလွ်င္ ထုိအသုဘကို ရူသျဖင့္ ရအပ္ေသစ်ာန္ကို အေျခခံ၍ ခႏၶာ၏ ျဖစ္ျခင္း ပ်က္ျခင္း ၀ိပႆနာကိုရူပြားသျဖင့္ ရဟႏၱာျဖစ္ေလသည္။”

ဟု ေဖာ္ျပထားသည္။ စကားဆက္သျဖင့္(အ႒ိကသညာ) အရုိးစု ကမၼ႒ာန္းရူေသာ ေစတီယေတာင္မွ တိႆမေထရ္တစ္ပါးအေၾကာင္းကိုလည္း သတိရလာသည္။ ေစတီယေတာင္မွ အႏုရာဓျမိဳ႕တြင္းသို႔ ဆြမ္းခံ၀င္ရန္ ၾကြလာေသာ တိႆမေထရ္အား လင္ေယာက္်ားႏွင့္ ရန္ျဖစ္၍ မိဘအိမ္ျပန္လာေသာ အမ်ိဳးသမီးတစ္ေယာက္ို ေတာလမ္းခရီးတြင္ ေတြ႕ဆံုမိရာ ေဖာက္ျပန္ေသာစိတ္ျဖင့္ ထိုအမ်ိဳးသမီးက ျပင္းစြာရယ္လိုက္သည္တြင္ မ်က္လႊာခ်၍ ၾကြလာေသာမေထရ္သည္ “ဘာလဲ”ဟု စံုစမ္းလုိသျဖင့္ မ်က္လႊာကိုပင့္၍ လွမ္းၾကည့္လုိက္ရာ မိန္းမ၏ သြားရုိးကို ျမင္သျဖင့္...

(တႆာ ဒႏၱ႒ိေက အသုဘသညံ ပဋိလဘိတြာ အရဟတၱံ ပါပုဏိ)

“တႆာ၊ ထိုေအာ္၍ရယ္လုိက္ေသာ မိန္းမ၏။ ဒႏၱ႒ိေက၊ သြားရုိးကို။ ဒိသြာ၊ ျမင္၍။ အသုဘသညံ၊ မတင့္တယ္ေသာ အမွတ္သညာ (အသုဘသညာ)ကုိ။ ပဋိလဘိတြြာ၊ ရ၍။ အရဟတၱံ၊ အရဟတၱဖုိလ္သို႔။ ပါပုဏိ၊ ေရာက္ေလျပီ”

(၀ိသုဒၶိမဂၢ႒ကထာ - ၂၀)။

၀ိသုဒၶိမဂ္ အ႒ကထာအဆုိကို ၾကည့္ပါ၊ မိန္းမ၏သြားရုိးကို ျမင္ရေသာ မဟာတိႆေထရ္သည္ ၎၏ ေရွးအခါက ေလ့က်င့္ရူမွတ္ေနက်ျဖစ္ေသာ အရုိးစု အမွတ္(အ႒ိကသညာ) သမထနိမိတ္ကိုရ၍ အရဟတၱဖို္လ္ကို ရ၏ဟု ဆုိလိုေသာ အဓိပၸာယ္ေရာက္ေလသည္။ ထိုအခ်က္ကိုပင္ အခြင့္ေကာင္းယူ၍ အသုဘသမထကမၼ႒ာန္းျဖင့္လည္း အရဟတၱဖုိလ္ကို ရသည္ဟု ယူဆေျပာဆုိျပီး အသုဘကမၼ႒ာန္းကို အရဟတၱဖိုလ္အလုိ႔ငွာ အားထုတ္သူတုိ႔ရွိေနေပရာ အလြန္၀မ္းနည္းဖို႔ေကာင္းသည္။ ထိုသေဘာကို တာ၀န္ရွိေသာ မဟာဋိကာက ရွင္းျပပံုမွာ...

“အရဟတၱံပါပုဏီတိ၊ သြားရိုးကိုျမင္ျပီး ရဟႏၱာျဖစ္သည္ ဟူသည္ကား။ ေထရာ၊ မဟာတိႆမေထရ္သည္။ ဟသႏိၱယာ၊ ေအာ္၍ ရယ္လုိက္ေသာ။ တႆ၊ ထိုမိန္းမ၏။ ဒႏၱ႒ိဒႆေန ေန၀၊ သြားရိုးကိုျမင္ရသျဖင့္သာလွ်င္။ ပုဗၺဘာဂ ဘာ၀နာယ၊ ေရွးအခါက ေလ့က်င့္လာခဲ့ေသာ အရုိးစုကမၼ႒ာန္းကို။ သုဘာ၀ိတတၳာ၊ လြန္စြာ ပြားအပ္သည္ အျဖစ္ေၾကာင့္။ ပဋိဘာဂနိမိတၱဥၥ၊ ပဋိဘာဂနိမိတ္ကိုလည္းေကာင္း။ သာတိသယံ၊ လြန္ကဲေသာ။ ဥပစာရစ်ာနဥၥ၊ ဥပစာရ စ်ာန္ကိုလည္းေကာင္း။ လဘိတြာ၊ ရ၍။ ယထာဌိေတာ၀၊ ရပ္လ်က္ပင္လွ်င္။ တတၳ၊ ထိုေနရာအရပ္၌။ ပဌမဇၨ်ာနံ၊ ပထမစ်ာန္ကို။ အဓိဂႏၱာ၊ ရ၍။ တံ၊ ထုိပထမစ်ာန္ကို။ ပါဒကံကတြာ၊ အေျချပဳ၍။ ၀ိပႆနံ၊ အ႒ိကသညာ သမထကမၼ႒ာန္းႏွင့္ ရလာေသာ စ်ာန္တရား၏ မခုိင္ျမဲမူ၊ ဆင္းရဲမူ၊ ငါမဟုတ္မူတုိ႔ကို ရူၾကည့္ရေသာ ၀ိပႆနာကို။ ၀ေၯတြာ၊ ပြား၍။ မဂၢပရမၸရာယ၊ မဂ္အဆက္ဆက္အားျဖင့္။ အာသ၀ကၡယံ၊ အာသေ၀ါတရားေလးပါးကုန္ေသာ ရဟႏၱာအျဖစ္သို႔။ ပါပုဏီ၊ ေရာက္ေလျပီ”

(၀ိသုဒၶိမဂ္ မဟာဋီကာ - ၄၉)။

၀ိသုဒၶိမဂ္ အ႒ကထာ၏ ခြ်တ္ယြင္းခ်က္ကို မဟာဋိကာ ဆရာအရွင္ဓမၼပါလက သဘာ၀က်က်ရွင္းျပေပးပံုမွာ မဟာတိႆမေထရ္၏ ရဟႏၱာျဖစ္ပံုသည္ လံုး၀သမထႏွင့္ မဂ္မရေၾကာင္း။ မေထရ္သည္ မိန္းမ၏ သြားရုိးကိုျမင္လုိက္ေသာအခါ မိမိ၏ ေရွးအခါကပင္ ေလ့က်င္အားထုတ္ လာခဲ့ေသာ (အ႒ိက) အရုိးစုကမၼ႒ာန္း၏ ပဋိဘာဂနိမိတ္ ထင္လာ၍ ပထမစ်ာန္ကို ရျပီးလွ်င္ ထုိစ်ာန္ကို အေျခခံပါဒကျပဳျပီးမွ ၀ိပႆနာတက္၍ ရူလုိရကား ထုိရေသာ စ်ာန္တရား၏ မခုိင္မျမဲမူ အနိစၥ၊ ဆင္းရဲမူဒုကၡ၊ ငါမဟုတ္မူ အနတၱနတို႔ကို အဆင့္ဆင့္ ပြားမ်ားရူ မွတ္သျဖင့္ ေနာက္ဆံုးတြင္ ရဟႏၱာျဖစ္ေၾကာင္း ေဖာ္ျပထားသည္မွာ ပါဠိေတာ္ႏွင့္ အညီ ျဖစ္ေပသည္။

မိမိတုိ႔အတြက္ သံသရာလြတ္ေၾကာင္း ၀ိပႆနာတရားအားထုတ္ရာတြင္ သမထဟူ၍ လည္းေကာင္း၊ ၀ိပႆနာဟူ၍ လည္းေကာင္း ကြဲျပးျခားနားစြာ သိပါမွ လုိအပ္ေသာ တရားကို ရမည္ျဖစ္ရာ မိမိအားထုတ္ေသာ တရားသည္ ပညတ္နိမိတ္ျဖစ္ပါက သမထသာျဖစ္၍ ပရမတ္အာရုံမွန္မွ ၀ိပႆနာျဖစ္မည္ကို သတိရွိရာသည္။

သို႔အတြက္ ပညတ္-ပရမတ္ ခြဲျခား၍ သိရန္လည္း လိုျပန္သည္။ ပညတ္-ပရမတ္ မကြဲပါကလည္း အလုပ္မတြင္ေပ။ အခ်ိဳ႕ပညတ္ကိုပင္ ပရမတ္ထင္၍ အမွန္ဟုစြဲယူကာ ရူေနၾကေသာ ေယာဂီတို႔လည္း နည္းအံ့မထင္၊ ပညတ္-ပရမတ္ခြဲ၍ သိရာတြင္ ေပါ့ေပါ့ကြဲေနသျဖင့္ မရေၾကာင္းကို ပရမတ္သိလုိသူတို႔ ေလးနက္စြာ ေလ့လာၾကေစလုိသည္။

အာရုံငါးပါး ကာမဂုဏ္တရားတုိ႔ကို ရင္ဆုိင္ေတြ႕ရာ၌ အႏုိင္တုိက္ခဲ့ၾကေသာ ပုဂၢိဳလ္တုိ႔အေၾကာင္းကုိ ေဖာ္ျပရာ၌ အမ်ားအျပားပင္ က်န္ေသးေသာ္လည္း ေတာ္ေလာက္ျပီျဖစ္၍ ယခုအခါတြင္ ပုဂၢလအေနႏွင့္ မဟုတ္ဘဲ ဓမၼအေနႏွင့္ ထြက္ေျမာက္ရာျဖစ္ေသာ လုပ္ငန္းကို ေဖာ္ျပမည္ ျဖစ္ပါသည္။

ဆရာၾကီး ဦးၾကည္ (သစၥာဒီပက-မူလဓမၼာစရိယ) မဟာဒုကၡကၡႏၶသုတ္ အဖြင့္စာအုပ္မွ ျပန္လည္ ထုတ္ႏုတ္ ေဖာ္ျပေပးထားပါသည္။





































No comments:

Post a Comment