ဒါေတြအားလံုးဟာ အနိစၥတရားေတြပဲလုိ႔ သိေနျခင္းျဖစ္ပါတယ္။ ကေလးတစ္ေယာက္ဟာ ေမြးလာျပီး ဒီကေလးကို ၁၀-ႏွစ္အၾကာမွ ျပန္ေတြ႕တာ ေျပာင္းလဲသြားလုိက္တာ အမ်ားၾကီးပါပဲ။ ေနာင္အႏွစ္ ၂၀-မွာ ျပန္ေတြ႕ေတာ့ ပိုျပီးေတာင္ေျပာင္းလဲမူေတြ မ်ားလာပါေသးတယ္။ ဒီကေလးကို ႏွစ္ေပါင္း ၇၀ - ၈၀ၾကာမွ ေတြ႕ရရင္ေတာ့ ယံုႏုိင္ဖြယ္ရာေတာင္ မရွိေတာ့ပါဘူး။
အခ်ိန္နဲ႔အမွ် ေျပာင္းလဲသြားလုိက္တာ၊ ဒါဟာ ဘယ္လုိျဖစ္တာပါလိမ့္မလဲ။ နတ္ေရကန္ထဲခ်လုိ႔လား မဟုတ္ပါဘူး။ တစ္ခဏတုိင္း၊ တစ္ခဏတုိင္းမွာ ေျပာင္းလဲေနတာပါ။ တစ္ခဏတုိင္း ေျပာင္းလဲေနတယ္ဆုိတာကိုေတာ့ စိႏၱာမယဉာဏ္ ဦးေႏွာက္အသိနဲ႔ေတာ့ သိၾကတာေပါ့။ ဒါေပမယ့္ ကိုယ္တုိင္ ခံစားရတဲ့ အဆင့္မွာေတာ့ မိမိတုိ႔ရဲ႕ ခႏၶာကိုယ္ေဘာင္အတြင္းမွာ ေျပာင္းလဲမူေတြျဖစ္ေနတာကို ေတြ႕ရွိခံစားႏုိင္မွသာ အနိစၥဆုိတာကို တကယ့္အနိစၥျဖစ္မွာေပါ့။ မဟုတ္ရင္ေတာင္ ဦးေႏွာက္အသိဉာဏ္ ပညာသာ ျဖစ္ပါတယ္။ တကယ့္ပညာ မဟုတ္ပါဘူး။ တကယ့္ဉာဏ မဟုတ္ပါဘူး၊ အဉာဏပါပဲ။
ဦးေႏွာက္အသိဉာဏ္နဲ႔ ကိုယ္ေတြ႕အသိဟာ အမ်ားၾကီး ကြာျခားမူရွိပါတယ္။ ကိုယ္ေတြ႕ေျပာင္းလဲမူကို ခံစားရတဲ့အခါက်ေတာ့ အနိစၥအျမဲမရွိပါလားဆုိတဲ့ ပညာဉာဏ္ဟာ ျဖစ္ပြားလာပါတယ္။ ဒီလုိပညာဉာဏ္ ျဖစ္ပြားလာတဲ့အခါက်ေတာ့ ဒီမျမဲတဲ့ ခႏၶာကိုယ္ၾကီးကို တပ္မက္ေနတာေတြ တြယ္တာေနတာေတြက လြတ္ေျမာက္လာၾကပါလိမ့္မယ္။ ငါ-ငါ-ငါ-ငါ့ဟာ-ငါ့ဟာ ငါအစြဲကလည္း လြတ္ေျမာက္လာပါလိမ့္မယ္။ ဒီ ငါ-ငါ-ငါ့ဟာ-ငါ့ဟာ ငါဆုိတဲ့ အတၱအစြဲဟာ အင္မတန္ၾကီးမားတဲ့ အတြယ္အတာၾကီးတစ္ခုပါပဲ။
ေယာဂီမ်ားအတြက္ ဆရာၾကီးဦးဂိုအင္ကာ၏ အဂၤလိပ္ဘာသာျဖင့္ ေဟာေျပာခ်က္ကို ၾကည္ၾကည္၀ိန္ ျမန္မာဘာသာျပန္ စာအုပ္မွ ျပန္လည္ ေဖာ္ျပထားသည္။
ဦးေႏွာက္အသိဉာဏ္နဲ႔ ကိုယ္ေတြ႕အသိဟာ အမ်ားၾကီး ကြာျခားမူရွိပါတယ္။ ကိုယ္ေတြ႕ေျပာင္းလဲမူကို ခံစားရတဲ့အခါက်ေတာ့ အနိစၥအျမဲမရွိပါလားဆုိတဲ့ ပညာဉာဏ္ဟာ ျဖစ္ပြားလာပါတယ္။ ဒီလုိပညာဉာဏ္ ျဖစ္ပြားလာတဲ့အခါက်ေတာ့ ဒီမျမဲတဲ့ ခႏၶာကိုယ္ၾကီးကို တပ္မက္ေနတာေတြ တြယ္တာေနတာေတြက လြတ္ေျမာက္လာၾကပါလိမ့္မယ္။ ငါ-ငါ-ငါ-ငါ့ဟာ-ငါ့ဟာ ငါအစြဲကလည္း လြတ္ေျမာက္လာပါလိမ့္မယ္။ ဒီ ငါ-ငါ-ငါ့ဟာ-ငါ့ဟာ ငါဆုိတဲ့ အတၱအစြဲဟာ အင္မတန္ၾကီးမားတဲ့ အတြယ္အတာၾကီးတစ္ခုပါပဲ။
ေယာဂီမ်ားအတြက္ ဆရာၾကီးဦးဂိုအင္ကာ၏ အဂၤလိပ္ဘာသာျဖင့္ ေဟာေျပာခ်က္ကို ၾကည္ၾကည္၀ိန္ ျမန္မာဘာသာျပန္ စာအုပ္မွ ျပန္လည္ ေဖာ္ျပထားသည္။
No comments:
Post a Comment