ပါဠိေတာ္
“ေယဟိေကစိဘိကၡေ၀ သမဏာ ၀ါျဗာဟၼဏာ၀ါ ဧ၀ံရူပါနံအႆာဒဥၥ အႆာဒေတာ။ လ။ ယထာပဋိပေႏၷာ ရူေပပရိဇာ နိႆတီတိဌာန ေမတံ၀ိဇၨတိ“
ျမန္မာျပန္
ျမန္မာျပန္
“ရဟန္းတုိ႔… ရဟန္းျဖစ္ေစ၊ ပုဏၰားျဖစ္ေစ မည္သူမဆုိ အၾကင္ပုဂၢိဳလ္သည္ အဆင္းရုပ္တုိ႔၏ သာယာဖြယ္ကိုလည္း သာယာဖြယ္အားျဖင့္၊ အျပစ္ကိုလည္း အျပစ္အားျဖင့္ ထြက္ေျမာက္ရာကိုလည္း ထြက္ေျမာက္ရာအားျဖင့္ ဟုတ္မွန္ေသာအတုိင္း ခြဲျခား၍ မသိကုန္၊ ထိုသူတုိ႔အား စင္စစ္ ကိုယ္တုိင္ေသာ္လည္း အဆင္းရုပ္တုိ႔ကို ပိုင္းျခား၍ သိၾကလိမ့္မည္၊ သူတစ္ပါးကိုေသာ္လည္း အဆင္းရုပ္တု႔ိကို ပုိင္းျခား၍ သိေၾကာင္း အက်င့္တရားတုိ႔ကို ေဆာက္တည္ေစၾကလိမ့္မည္ဟူေသာ အေၾကာင္းသည္ မရွိႏုိင္သည္သာတည္း”။
“ရဟန္းတုိ႔… ရဟန္းျဖစ္ေစ၊ ပုဏၰားျဖစ္ေစ မည္သူမဆုိ အၾကင္ပုဂၢိဳလ္သည္ ဤသို႔ အဆင္းရုပ္တုိ႔၏ သာယာဖြယ္ကိုလည္း သာယာဖြယ္အားျဖင့္၊ အျပစ္ကိုလည္း အျပစ္အားျဖင့္ ထြက္ေျမာက္ရာကိုလည္း ထြက္ေျမာက္ရာအားျဖင့္ ဟုတ္မွန္ေသာအတုိင္း ခြဲျခား၍ သိကုန္၏။ ထိုသူတုိ႔အား စင္စစ္ ကိုယ္တုိင္ေသာ္လည္း အဆင္းရုပ္တုိ႔ကို ပိုင္းျခား၍ သိၾကလိမ့္မည္၊ သူတစ္ပါးကိုေသာ္လည္း အဆင္းရုပ္တုိ႔ကို ပိုင္းျခား၍ သိေၾကာင္း အက်င့္တရားတို႔ကို ေဆာက္တည္ေစၾကလိမ့္မည္ဟူေသာ အေၾကာင္းသည္ ရွိသည္သာတည္း”
အဓိပၸာယ္ရွင္းလင္းခ်က္
အဓိပၸာယ္ရွင္းလင္းခ်က္
ကာမတရားတုိ႔ကို သာယာဖြယ္ဟူ၍ အျပစ္ဟူ၍ ထြက္ေျမာက္ရာဟူ၍ သူ႔ကိစၥႏွင့္သူ ပုိင္းျခား၍ သိသူလည္းမဟုတ္၊ သူတစ္ပါးတုိ႔အားလည္း ပိုင္းျခားသိေအာင္ ေဆာက္တည္ေစကာ ညႊန္ျပႏုိင္သူလည္း မဟုတ္ေသာသူတို႔၏ ေျပာဆိုမူ ပညတ္သည္ဟု ေၾကညာမူသည္ ၎တုိ႔၏ အရာမဟုတ္သည္၌ သက္သက္ေရာေယာင္လုိက္ျခင္းသာ ျဖစ္သကဲ့သို႔ ဤအဆင္းရုပ္တုိ႔၌လည္း အဆင္းရုပ္တုိ႔၏ သာယာဖြယ္ကို၊ အျပစ္ကို၊ ထြက္ေျမာက္ရာကို မေလ့လာ မသိရွိၾကပါပဲလ်က္ မိမိတုိ႔ကိုယ္တုိင္ အဆင္းရုပ္တုိ႔ကို ပိုင္းျခား၍ သိသေယာင္ သူတစ္ပါးတုိ႔ကို ေျပာရာ၌လည္း မိမိကိုယ္တုိင္ သိ၍ ညႊန္ျပသေယာင္ ျပဳလုပ္ ေျပာဆုိေနေသာ္လည္း သူတုိ႔၏ အရာမဟုတ္ပံုကို ေဟာျပသျဖင့္လည္း ဤအဆင္းရုပ္တုိ႔၏ သာယာဖြယ္အျပစ္ကို ထြက္ေျမာက္ရာကို ကိုယ္တုိင္ကိုယ္က် သိျမင္ေအာင္ ရွာေဖြအားထုတ္ခဲ့သျဖင့္ ကိုယ္တုိင္ပိုင္ႏုိင္စြာ သိထားၾကေသာ ျမတ္စြာဘုရားႏွင့္ အရိယာသာ၀ကတုိ႔၏ ဉာဏ္ျဖင့္ သိျမင္မူ မ်က္ေမွာက္ျပဳဓႏုိင္မူသည္ ပိုမုိ၍ ထင္ရွားလာေလသည္။
ဆရာၾကီး ဦးၾကည္ (သစၥာဒီပက-မူလဓမၼာစရိယ) မဟာဒုကၡကၡႏၶသုတ္ အဖြင့္စာအုပ္မွ ျပန္လည္ ထုတ္ႏုတ္ ေဖာ္ျပေပးထားပါသည္။
No comments:
Post a Comment