အရူပ စုတိေနာင္ ပဋိသေႏၶအျပား
အာကာသာနဥၥာယတနစုတိေနာင္ အရူပပဋိသေႏၶ ၄-ပါးႏွင့္ ကာမတိဟိတ္ပဋိသေႏၶ ၄-ပါးဟူ၍ ပဋိသေႏၶ ၈-ပါး ျဖစ္ႏုိင္၏။
၀ိညာဏဥၥာယတနတြင္ စုတိေနာင္ အာကာသာနဥၥာယတနၾကဥ္ေသာ အရူပပဋိသေႏၶ ၃-ပါးႏွင့္ ကာမတိဟိတ္ ပဋိသေႏၶ ၄-ပါးဟူ၍ ပဋိသေႏၶ ၇-ပါး ျဖစ္ႏုိင္၏။
အာကာသာနဥၥာယတနစုတိေနာင္ အရူပပဋိသေႏၶ ၄-ပါးႏွင့္ ကာမတိဟိတ္ပဋိသေႏၶ ၄-ပါးဟူ၍ ပဋိသေႏၶ ၈-ပါး ျဖစ္ႏုိင္၏။
၀ိညာဏဥၥာယတနတြင္ စုတိေနာင္ အာကာသာနဥၥာယတနၾကဥ္ေသာ အရူပပဋိသေႏၶ ၃-ပါးႏွင့္ ကာမတိဟိတ္ ပဋိသေႏၶ ၄-ပါးဟူ၍ ပဋိသေႏၶ ၇-ပါး ျဖစ္ႏုိင္၏။
အာကိဥၥညာယတန စုတိေနာင္ အာကိဥၥညာယတန၊ ေန၀သညာနာသညာယတနဟူေသာ အရူပပဋိသေႏၶ ၂-ပါးႏွင့္ ကာမတိဟိတ္ ပဋိသေႏၶ ၄-ပါးဟူ၍ ပဋိသေႏၶ ၆-ပါး ျဖစ္ႏုိင္၏။
ေန၀သညာနာသညာယတန စုတိေနာင္ ေန၀သညာနာသညာယတန ပဋိသေႏၶ ၁-ပါးႏွင့္ ကာမတိဟိတ္ ပဋိသေႏၶ ၄-ပါးဟူ၍ ပဋိသေႏၶ ၅-ပါး ျဖစ္နုိင္၏။
ရူပ စုတိေနာင္ ပဋိသေႏၶအျပား
ရူပါ၀စရစုတိေနာင္ အဟိတ္ပဋိသေႏၶ ၂-ပါးၾကဥ္ေသာ ကာမ ဒိြဟိတ္ ပဋိသေႏၶ ၄-ပါး၊ ကာမတိဟိတ္ ပဋိသေႏၶ ၄-ပါး၊ ရူပပဋိသေႏၶ ၆-ပါး၊ အရူပပဋိသေႏၶၶ ၄-ပါးဟူ၍ ပဋိသေႏၶ ၁၈-ပါးသာ ျဖစ္ႏုိင္၏။
အသညသတ္စုတိေနာင္ ကာမတိဟိတ္၊ ဒြိဟိတ္ပဋိသေႏၶ ၈-ပါးသာ ျဖစ္ႏုိင္၏။
ကာမ စုတိေနာင္ ပဋိသေႏၶအျပား
ကာမတိဟိတ္စုတိ ၄-ပါးေနာင္ အဟတိတ္ပဋိသေႏၶ ၂-ပါး၊ ကာမဒြိဟိတ္တိဟိတ္ပဋိသေႏၶ ၈-ပါး၊ ရူပပဋိသေႏၶ ၆-ပါး၊ အရူပပဋိသေႏၶ ၄-ပါးဟူ၍ ပဋိသေႏၶ ၂၀ ျဖစ္နုိင္၏။
ဒြိဟိတ္စုတိ ၄-ပါးေနာင္ ကာမပဋိသေႏၶ ၁၀-ပါး ျဖစ္ႏုိင္၏။
အဟိတ္စုတိ ၂-ပါးေနာင္ ကာမပဋိသေႏၶ ၁၀-ပါးလံုး ျဖစ္ႏုိင္၏။
ေဒါက္တာမင္းတင္မြန္ စတုတၳအၾကိမ္ထုတ္ေ၀ေသာ ဗုဒၶအဘိဓမၼတရားေတာ္ အႏွစ္ခ်ဳပ္ စာအုပ္မွ ျပန္လည္ထုတ္ႏုတ္ ေဖာ္ျပေပးသည္။
ေန၀သညာနာသညာယတန စုတိေနာင္ ေန၀သညာနာသညာယတန ပဋိသေႏၶ ၁-ပါးႏွင့္ ကာမတိဟိတ္ ပဋိသေႏၶ ၄-ပါးဟူ၍ ပဋိသေႏၶ ၅-ပါး ျဖစ္နုိင္၏။
ရူပ စုတိေနာင္ ပဋိသေႏၶအျပား
ရူပါ၀စရစုတိေနာင္ အဟိတ္ပဋိသေႏၶ ၂-ပါးၾကဥ္ေသာ ကာမ ဒိြဟိတ္ ပဋိသေႏၶ ၄-ပါး၊ ကာမတိဟိတ္ ပဋိသေႏၶ ၄-ပါး၊ ရူပပဋိသေႏၶ ၆-ပါး၊ အရူပပဋိသေႏၶၶ ၄-ပါးဟူ၍ ပဋိသေႏၶ ၁၈-ပါးသာ ျဖစ္ႏုိင္၏။
အသညသတ္စုတိေနာင္ ကာမတိဟိတ္၊ ဒြိဟိတ္ပဋိသေႏၶ ၈-ပါးသာ ျဖစ္ႏုိင္၏။
ကာမ စုတိေနာင္ ပဋိသေႏၶအျပား
ကာမတိဟိတ္စုတိ ၄-ပါးေနာင္ အဟတိတ္ပဋိသေႏၶ ၂-ပါး၊ ကာမဒြိဟိတ္တိဟိတ္ပဋိသေႏၶ ၈-ပါး၊ ရူပပဋိသေႏၶ ၆-ပါး၊ အရူပပဋိသေႏၶ ၄-ပါးဟူ၍ ပဋိသေႏၶ ၂၀ ျဖစ္နုိင္၏။
ဒြိဟိတ္စုတိ ၄-ပါးေနာင္ ကာမပဋိသေႏၶ ၁၀-ပါး ျဖစ္ႏုိင္၏။
အဟိတ္စုတိ ၂-ပါးေနာင္ ကာမပဋိသေႏၶ ၁၀-ပါးလံုး ျဖစ္ႏုိင္၏။
ေဒါက္တာမင္းတင္မြန္ စတုတၳအၾကိမ္ထုတ္ေ၀ေသာ ဗုဒၶအဘိဓမၼတရားေတာ္ အႏွစ္ခ်ဳပ္ စာအုပ္မွ ျပန္လည္ထုတ္ႏုတ္ ေဖာ္ျပေပးသည္။
No comments:
Post a Comment