မေနာဒြါရ၌ အာရုံထင္သည့္အတြက္ ကာမေဇာ မေနာဒြါရ၀ီထိမ်ား ျဖစ္ေပၚၾကသည့္အျပင္ ပဥၥဒြါရ၀ီထိ ၁-ခုျဖစ္တုိင္း ၎၀ီထိေနာက္သို႔ လုိက္ေသာ တဒႏု၀တၱကမေနာဒြါရ ၄-၀ီထိလည္း ျဖစ္ေပၚၾကေသး၏။
(၁) စကၡဳဒြါရ၌ ထင္လာ၍ ခ်ဳပ္ေလျပီးေသာ အတိရူပါရုံကို စကၡဳဒြါရ၀ီထိယူသည့္အတုိင္း လုိက္ယူေသာ အတီတဂၢဟဏ ၁-၀ီထိ၊
(၃) ထုိရူပါရုံ၏ အသြင္သဏၭာန္ႏွင့္ အနက္ျဒပ္တုိ႔ကို အာရုံျပဳေသာ အတၳဂၢဟဏ ၁-၀ီထိ၊
(၄) ထုိအနက္ျဒပ္၊ အသြင္သဏၭာန္အဆင္း၏ အမည္နာမကို အာရုံျပဳေသာ နာမဂၢဟဏ ၁-၀ီထိ၊
ဤနည္းအတူ ေသာတ၊ ဃာန၊ ဇိ၀ွာ၊ ကာယဒြါရတုိ႔၌လည္း ၄-၀ီထိျဖစ္၏။ ဤ ၄-၀ီထိျဖစ္ျပီးသည့္ေနာက္မွ အာရုံ၏ အနက္ျဒပ္ႏွင့္ အမည္နာမတုိ႔ကို သိရွိရ၏။
ေဒါက္တာမင္းတင္မြန္ စတုတၳအၾကိမ္ထုတ္ေ၀ေသာ ဗုဒၶအဘိဓမၼတရားေတာ္ အႏွစ္ခ်ဳပ္ စာအုပ္မွ ျပန္လည္ထုတ္ႏုတ္ ေဖာ္ျပေပးသည္။
(၁) စကၡဳဒြါရ၌ ထင္လာ၍ ခ်ဳပ္ေလျပီးေသာ အတိရူပါရုံကို စကၡဳဒြါရ၀ီထိယူသည့္အတုိင္း လုိက္ယူေသာ အတီတဂၢဟဏ ၁-၀ီထိ၊
(၂) စကၡဳဒြါရ၀ီထိႏွင့္ အတီတဂၢဟဏ၀ီထိ ၂-ခုတုိ႔ျဖင့္ ယူအပ္ျပီးေသာ အာရုံကို တစ္ခုတည္း တစ္လံုးတည္း ေပါင္းစုလံုးခဲ၍ အာရုံျပဳေသာ သမုဒါယဂၢဟဏ ၁-၀ီထိ၊
(၃) ထုိရူပါရုံ၏ အသြင္သဏၭာန္ႏွင့္ အနက္ျဒပ္တုိ႔ကို အာရုံျပဳေသာ အတၳဂၢဟဏ ၁-၀ီထိ၊
(၄) ထုိအနက္ျဒပ္၊ အသြင္သဏၭာန္အဆင္း၏ အမည္နာမကို အာရုံျပဳေသာ နာမဂၢဟဏ ၁-၀ီထိ၊
ဤနည္းအတူ ေသာတ၊ ဃာန၊ ဇိ၀ွာ၊ ကာယဒြါရတုိ႔၌လည္း ၄-၀ီထိျဖစ္၏။ ဤ ၄-၀ီထိျဖစ္ျပီးသည့္ေနာက္မွ အာရုံ၏ အနက္ျဒပ္ႏွင့္ အမည္နာမတုိ႔ကို သိရွိရ၏။
ေဒါက္တာမင္းတင္မြန္ စတုတၳအၾကိမ္ထုတ္ေ၀ေသာ ဗုဒၶအဘိဓမၼတရားေတာ္ အႏွစ္ခ်ဳပ္ စာအုပ္မွ ျပန္လည္ထုတ္ႏုတ္ ေဖာ္ျပေပးသည္။
No comments:
Post a Comment