ဤေနရာသည္ ဗုဒၶဘုရား၏ ေမတၱာရိပ္ေအာက္တြင္ တည္ရွိပါေသာေၾကာင့္ ေမတၱာရိပ္သို႔ လာေရာက္ခုိလူံရင္း အလည္အပတ္ ၾကြေရာက္လာၾကေသာ သူငယ္ခ်င္း မိတ္ေဆြမ်ားအားလံုး ေအးခ်မ္းသာယာၾကပါေစရွင္။
http://api.ning.com/files/bHmmkW-XxGLQN9yR1WXwM7O1jOooBj0ATQasYiGZcJYzT0d2lrE1J9qEhMfqfRVkukdniN63bkOYVZYa9iYcLY2YRiQVhTka/MTY2.gif

Saturday, 17 November 2012

နတ္ဘံုခန္း

ထိုကဲ့သို႔ တည္ေထာင္ျပီးေသာ ကမၻာသစ္၌ ငရဲသူငရဲသားတုိ႔ ဆင္းရဲရပံုကိုျပခဲ့ျပီ။ တိရစၧာန္ ျပိတၱာတို႔ ဆင္းရဲပံုကိုလည္း မ်က္ျမင္အားျဖင့္လည္းေကာင္း၊ ၾကားဖူးနား၀ျဖင့္လည္းေကာင္း အေတာ္အတန္ သိေလာက္ျပီ။ လူမ်ား၏ ဆင္းရဲခ်မ္းသာမွာ ကိုယ္ေတြ႕ျဖစ္၍ အထူးေရးဖြယ္မလုိ။ နတ္စည္းစိမ္ကိုကား အမ်ားပင္ သိလုိၾကေပလိမ့္မည္။ ထုိ႔ေၾကာင့္ က်မ္းဂန္လာ အခ်က္မ်ားကို အက်ဥ္းခ်ဳပ္စုေပါင္း၍ နတ္တို႔ ေနထုိင္ၾကပံု အေၾကာင္းမ်ားကို ျပေပအ့ံ။


နတ္ဘံုနတ္ခန္း
နတ္စည္းစိမ္ကား လူ႔စည္းစိမ္ထက္ ေနရာတုိင္းပင္သာလြန္၏။ ျမက္ဖ်ားေပၚက ဆီးႏွင္းေပါက္ႏွင့္ သမုဒၵရာေရမ်ား ကြာျခားသေလာက္ လူ႔စည္းစိမ္ႏွင့္ နတ္စည္းစိမ္မ်ား ကြာျခား၏။ တာ၀တိ ံသာနတ္တုိ႔၏ “သုဒႆန” မည္ေသာ ေနျပည္ေတာ္သည္ ျမင္းမုိရ္ေတာင္ထိပ္၀ယ္ ယူဇနာတစ္ေသာင္းက်ယ္ေသာ အရပ္၌ တည္ရွိ၏။ ထုိေနျပည္ေတာ္၏ အေရွ႕ဘက္၌ နႏၵ၀န္ ဥယ်ာဥ္ေခၚ နႏၵနဥယ်ာဥ္သည္ကား စုေတခါနီး၌ အလြန္ပူေဆြးေနေသာ နတ္မ်ားကိုပင္ စုေတရမည့္ အေရးကို မေတြးမိေလာက္ေအာင္ ေပ်ာ္ေမြ႕ဖြယ္ကို ေဆာင္ေလသတဲ့။

မေျခာက္မေသြ႕ပကတိစိုစိမး္၍ ျမရည္လိမ္းထာသလုိ ပန္းပင္ပ်ိဳတုိ႔၏ အၾကားအၾကား၀ယ္ ေမာင္မယ္နတ္မ်ားတုိ႔ လွည့္လည္သြားလာေနၾကသည့္အတြက္ ဥယ်ာဥ္ေတာ္မွာ တစ္မ်ိဳး က်က္သေရတက္ေလေတာ့၏။ ထုိဥယ်ာဥ္ေတာ္ႏွင့္ ျမိဳ႕ေတာ္၏ အလယ္မွာ မဟာနႏၵာ၊ စူဠနႏၵာ အမည္ရွိေသာ ကန္ေတာ္ၾကီး ၂-သြယ္ကလည္း နဂိုက တင့္တယ္သည့္အျပင္ ၾကည္လင္ေသာ ေရမ်ားကုိ ရူစားဖို႔ရာ ကမ္းအစ၌ ဆန္းၾကယ္လွေသာ ရတနာထုိင္ခံုမ်ားေၾကာင့္ တစ္မ်ိဳး သားနားလ်က္ရွိျပန္၏။ ျမိဳ႕ေတာ္၏ ေတာင္မ်က္ႏွာ အေနာက္မ်က္ႏွာႏွင့္ ေျမာက္မ်က္ႏွာတုိ႔၌လည္း ထုိကဲ့သု႔ိ တည္ရွိေလသည္။

နတ္သားနတ္သမီး
မိမိတု႔ိ ေရွးကုသိုလ္ကံေၾကာင့္ ကိုယ္ပိုင္ရရွိျပီးေသာ ဗိမာန္မ်ားလည္း ဆန္းျပားလွေပ၏။ အားလံုးေသာ နတ္လုလင္တုိ႔က အသက္ ၂၀-အရြယ္၊ နတ္မိမယ္တုိ႔က ၁၆-ႏွစ္အရြယ္၊ သြားက်ိဳး ဆံျဖဴ နားအူ မ်က္မြဲ အေရတြန္႕တြဲျခင္းမရွိ၊ ပကတိ အလွမပ်က္ေအာင္ တစ္သက္လံုးတည္ေန၏။ နတ္ၾသဇာ အဆီအႏွစ္ကိုသာ စားေသာက္ၾကရသျဖင့္ ခႏၶာကိုယ္တြင္း၌ အေလးအေပါ့မွစ၍ မေကာင္းေသာ အနိ႒ာရုံဟူသမွ်တုိ႔ လံုး၀မရွိေတာ့ရကား နတ္သမီးတို႔မွာ ဓမၼတာေသြး အညစ္အေၾကးတို႔မွ ကင္းစင္ေလ၏။ (၁) ကာမခ်မ္းသာ ခံစာားမူတုိ႔၌ကား နတ္ျပည္ ၆-ထပ္လံုးမွာပင္ လူမ်ားႏွင့္ မထူးျခားေသာ္လည္း အညစ္အေၾကးမျဖစ္ဘဲ ေသြးသားလူပ္ရွားရုံမွ်ျဖင့္ ကိစၥျပီးေလသည္။ (၂) နတ္ေဒ၀ီတုိ႔၌ ကိုယ္၀န္ေဆာင္မူႏွင့္ သက္ဆုိင္ေသာ ကိစၥစုမ်ား (၃) သားသမီိးျဖစ္ထုိက္ေသာ နတ္သားနတ္သမီးတုိ႔မွာ ရင္ခြင္၌ေသာ္လည္းေကာင္း၊ အိပ္ရာေပၚ၌ေသာ္လည္းေကာင္း ျဖစ္ေပၚလာၾကကုန္၏။ ဤသုိ႔ သားသမီးအရာ၌ တည္ေသာ နတ္မ်ားအျပင္ အျခားအေစခံနတ္သား နတ္သမီးမ်ား ရွိေသးရကား တခ်ိဳ႕နတ္မ်ား၌ ဗိမာန္ကုိယ္ပိုင္ မရွိၾကဟု သိသာ၏။ လူ႔ျပည္၌ကဲ့သို႔ နတ္သား နတ္သမီးပ်ိဳတို႔၏ သြားလာလည္ပတ္ၾကမည့္အေရးမွာ ေတြးေတာစဥ္းစားဖြယ္ရာ ပင္တည္း။ နတ္ဇာတ္သမားျဖစ္ေသာ ပဥၥသီခနတ္သားသည္ တိမၺရု နတ္မင္းၾကီး၏ သမီးပ်ိဳျဖစ္ေသာ သူရိယ၀စၧသာ နတ္သမီးအေပၚမွာ အေတာ္စြဲလမ္းေန၏။ နတ္ပ်ိဳလွည့္ရာတြင္ ေစာင္းကိုတီးကာ သာသာယာယာသီဆုိေသာ ေစာင္းသီခ်င္းသံမ်ားတြင္ ေအာက္ပါ ဂါထာလည္း အပါအ၀င္ျဖစ္သည္။

ယံ ေမ အတၳိ ကတံ ပုညံ၊ အရဟေႏၱသု တာဒိသု။
တံ ေမ သဗၺဂၤကလ်ာဏိ၊ တယာ သဒၶိ ံ ၀ိပစၥတိ။

တာဒိသု၊ ေကာင္းဆုိးႏွစ္တန္ ေလာကဓံေၾကာင့္ ေဖာက္ျပန္မတုန္ တာဒိဂုဏ္ႏွင့္ ျပည့္စံုေတာ္မူၾကေပေသာ။ အရဟေႏၱသု၊ ပူေဇာ္သမွ် အက်ိဳးရဖုိ႔ နိစၥျဖဴစင္ ရဟႏၱာအရွင္ျမတ္တို႔၌။ ေမကတံ၊ ေမာင္ေတာ္ခ်ည္းသာ မယ္မပါဘဲ ေကာင္းစြာအသီးသီး ျပဳအပ္ျပီးေသာ။ ယံပုညံ၊ ဒါန သီလ စသည္ေပါင္းစု အၾကင္သုိ႔ေသာ ျမတ္ေကာင္းမူသည္။ အတၳိ၊ အက်ိဳးေပးမူ အေလးျပဳလ်က္ ယခုအေန ရွိပါေပ၏။ သဗၺဂၤကလ်ာဏိ၊ ေကာင္းျခင္းအဂၤါမဂၤလာႏွင့္ ထင္စြာ ျပည့္ၾကြယ္ အုိ နတ္မိမယ္။ ေမ၊ ပဥၥသီခ မည္ရဘြဲ႕ေႏွာင္ မယ္မယ့္ေမာင္၏။ တံ ပုညံ၊ ေရွးက ဆည္းပူး ထုိကုသိုလ္ထူးသည္။ တယာ၊ ေမာင္ေတာ့္ သက္လယ္ သင္နတ္မိမယ္ႏွင့္။ သဒၶိ ံ ၀ိပစၥတံ၊ အတူတြဲေႏွာင္ မကြဲေအာင္လွ်င္ ျမဲေခါင္ျဖိဳးေ၀ အက်ိဳးေပး ပါေစသတည္း။

ဤမွ်ေလာက္ပင္ ပဥၥသီခနတ္သားက စြဲလမ္းေနေသာ္လည္း သူရိယ၀စၧသာ နတ္သမီးမွာမူ မာတလိနတ္မင္း၏ သားျဖစ္ေသာ သိခႏၱီနတ္သားကိုမွ မွန္းထားလ်က္ရွိသည္။ သို႔ရာတြင္ သိၾကားမင္းက ပဥၥသီခနတ္သားကို (သူ႔အား ေက်းဇူးမ်ားသည့္အတြက္) သူရိယ၀စၧသာနတ္သမီးႏွင့္ လက္ထပ္ေပးေလသည္။ တခ်ိဳ႕နတ္သမီးေတြမွာ ဗိမာန္အဆင္သင့္ရွိေသာ္လည္း ဗိမာန္ႏွင့္တကြ မိမိတုိ႔ကို ပိုင္ဆုိင္သည့္ နတ္သားမရွိၾကသျဖင့္ ပ်င္းရိျငီးေငြ႕ အလိုမျပည့္ၾကသည္လည္းရွိေသး၏။ ကုသိုလ္ကံခ်င္း ကြာျခားသေလာက္ ဘံုဗိမာန္ႏွင့္ ရုပ္အဆင္းလည္း ကြာျခားေနေသာေၾကာင့္ ကိုယ့္ထက္သာ၍ မနာလုိသူေတြလည္း ရွိေပမည္သာ။ ဥယ်ာဥ္ေရကန္၌ တေပ်ာ္တပါး လလွည့္လည္ၾကသည္မွာလည္း ၾကည္ႏူးစရာေပ။

အေပါင္းေရြညီ၊ ဘံုကိုယ္စီ၀ယ္၊ က်ဴးသီမျပီး၊ ေပ်ာ္မျငီးဖို႔၊ နတ္တီးနတ္ျငိမ့္၊ တျခိမ့္ျခိမ့္ႏွင့္၊ သိမ့္သိမ့္သဲသဲ၊ ရူမရဲေအာင္၊ နတ္ပြဲသဘင္၊ အျမဲရြင္၏၊ မပင္မပူ၊ နတ္နန္းသူတို႔၊ ပ်ဴပ်ဴငွာငွာ၊ ေရြမ်က္ႏွာျဖင့္၊ ၾကည္သာစိမ္းစိမ္း၊ ျမျမရွိန္းတည္း၊ ျငိမ္းျငိမ္းေအးလ်က္၊ ကုသိုလ္စက္ေၾကာင့္၊ မပ်က္တစ္ရံ၊ စည္စိမ္စံ၍၊ ေမာင္ႏွံခ်စ္ပံု၊ အသစ္ၾကံဳသို႔၊ ေဖာ္စံုရႊင္ျမဴး၊ ခ်စ္ၾကည္ႏူးလ်က္၊ အထူးေမတၱာ၊ သက္ပမာျဖင့္၊ ခ်မ္းသာမကင္း၊ ခ်စ္ေငြ႕သြင္းသည္၊ ခ်စ္ျခင္းအတံု႔ အလွယ္တည္း။ (မဃေဒ၀လကၤာ)

ဤကာမဂုဏ္စခန္း၌အစြမ္းကုန္ ေပ်ာ္ဖြယ္ေကာင္းသည့္အျပင္ ေပ်ာ္ေမြ႕ဖြယ္ေကာင္းသေလာက္လည္း ေပ်ာ္
စံေလ့ရွိၾကေသာေၾကာင့္ ကာမဂုဏ္ကို စက္ဆုပ္ေသာ အနာဂါမ္ႏွင့္ ရဟႏၱာအျဖစ္သို႔ ေရာက္ေသာအခါ နတ္ျပည္မွာၾကာရွည္စြာ မေနႏုိင္ၾကေတာ့ဘဲ အနာဂါမ္ျဖစ္သူတို႔ ျဗဟၼာ့ျပည္သို႔ စုေတေရြ႕ေျပာင္း၍ ရဟႏၱာအေပါင္းတုိ႔မွာ ပရိနိဗၺာန္ စံၾကေလေတာ့သည္။ သို႔ျဖစ္၍ နတ္ျပည္က်မွ အႏၱရာယ္ကင္း ရန္ေဘးရွင္းလ်က္ တရားဘက္၌သာ အားထုတ္၍ ေယာဂီလုပ္မည္ဟု မေမွ်ာ္လင့္ေလႏွင့္။ လူ႔ျပည္က အေသအလဲ အားခဲသြားသူႏွင့္ ဘုရားလက္ထက္ေတာ္က ဘုရားတရားကို နာရသူေလာက္သာ နတ္ျပည္၌ တရားသားတက္ဖြယ္ရွိသည္။ မလိုလဲလိုလဲ တရားျမဲသူကား နႏၵဥယ်ာဥ္ အေပါက္၀တြင္ တရားကေလးမ်ား ေပ်ာက္က်ရစ္လတၱံ႕။

နတ္ျပည္၌ ကမၼ႒ာန္းကုိ မဆုိထားႏွင့္၊ ဥပုသ္မက်ိဳးေအာင္ပင္ ေစာင့္စည္းဖို႔ရာ အပံုၾကီးခဲယဥ္း၏။ နတ္သမီးေတြ ပြတ္သီးပြတ္သပ္ျပဳခ်က္ေၾကာင့္ သီလပ်က္သည္ကသာ မ်ားေလ၏။ စေမၸယ်နဂါးမင္းတုိ႔ နဂါးျပည္မွာ မၾကာမၾကာ ဥပုသ္က်ိဳးရပံုႏွင့္ ၀ိဓူရဇာတ္ေတာ္လာ သိၾကားမင္းတုိ႔ လူ႔ျပည္ဆင္း၍ ဥပုသ္ေစာင့္ရပံုကို ေထာက္ပါေလ။ ဘုရားအေလာင္းေတာ္တုိ႔သည္ ပါရမီ ျဖည့္ခြင့္မရၾကေသာ နတ္ျပည္၌ သက္တမ္းေစ့ေအာင္မေနရဘဲ စုေတျခင္း တစ္မ်ိဳးျဖင့္ စုေတေအာင္ ဓိ႒ာန္ကာ လူ႔ျပည္၌သာ ပါရမီ ျဖည့္ေတာ္မူၾကသည္။

နတ္ျပည္၌ သူေတာ္ေကာင္းစိတ္ဓာတ္ ျမဲၾကသူတုိ႔ ေမွ်ာ္လင့္ခ်က္ အနည္းငယ္မွ်ရွိေသး၏။ ထုိအခ်က္ကား စူ႒ာမဏိေစတီေတာ္ႏွင့္ သုဓမၼာ ဓမၼာရုံၾကီးတို႔တည္း။ စူ႒ာမဏိေစတီေတာ္မွာ တစ္ယူဇနာျမင့္ေသာ ျမသားေစတီေတာ္ၾကီး ျဖစ္သည့္အျပင္ ထုိျမသား ေစတီေတာ္ၾကီးအတြင္း၌ ဘုရားအေလာင္းေတာ္ဘ၀က ဆံေတာ္ဓာတ္ႏွင့္ လက္ယာစြယ္ေတာ္ဓာတ္မ်ား ကိန္း၀ပ္ေတာ္မူလ်က္ ရွိ၏။ သဒၶါတရား ထက္သန္ေသာ နတ္သမီးနတ္သား ေမာင္မယ္စံုနတ္မ်ားမွာ အသက္တမ္းကလည္းရွည္၊ စိတ္ဓာတ္ကလည္း ၾကည္ေသာေၾကာင့္ (အျခားေမာင္မယ္စံုတုိ႔လုိ ဥယ်ာဥ္ထဲ၌ ေပ်ာ္ပြဲမခံဘဲ) ေစတီေတာ္ထံပါး၌ ပန္းစေသာ လွဴဖြယ္၀တၳဳမ်ားျဖင့္ ၀ပ္တြားဆည္းကပ္၍ ဆုထူးဆုျမတ္ကို ပန္ဆင္ကာ ရသင့္သမွ် ပါရမီတုိးပြားေအာင္ ၾကိဳးစားၾကမည္မွာလည္း ယံုမွားစရာ မရွိပါေပ။

သုဓမၼာ ဓမၼာရုံၾကီး၏က်က္သေရမွာ ေရးသား၍ ကုန္ဆံုးႏုိင္ဖြယ္ရာမရွိ။ ဓမၼာရုံအေဆာက္အအံု အားလံုးတို႔၌ ရတနာမ်ိဳးစံုကို သူ႔ ေနရာႏွင့္သူ သံုးစြဲထား၏။ ထုိဓမၼာရုံအနီး၌ တည္ရွိေသာ ပင္လယ္ ကသစ္ပင္မွ ပန္းမ်ားလည္း ဓမၼာရုံအတြင္းသို႔ ေလညင္းပိုသျဖင့္ ႏွစ္ျမိဳ႕စဖြယ္ တင့္တယ္စြာ ပ်ံ႕ႏွံ႕လ်က္ရွိ၏။ အလယ္ဗဟိုတရား ပလႅင္၀ယ္ ထီးျဖဴၾကီးကို စိုက္ထူထားျပီးလွ်င္ တရားပလႅင္၏ ေဘးမွစ၍ သိၾကားမင္း၊ ပဇာပတိနတ္မင္း၊ ၀ရုဏနတ္မင္း၊ ဤသာနနတ္မင္းစေသာ (မဃလုလင္ဘ၀တုန္းက ေကာင္းမူျပဳဖက္) ၃-က်ိပ္ ၃-ပါး နတ္မင္းၾကီးမ်ား၏ ေနရာကို စီစဥ္ထား၏။ ထုိ႔ေနာက္ ထင္ရွားေသာ နတ္မ်ားႏွင့္ မထင္ရွားေသာ နတ္မ်ားဖို႔လည္း ေနရာမ်ား စီစဥ္ထားသည္။ (ဤသုဓမၼာနတ္သဘင္မွာ တာ၀တိ ံသာမွ အထက္နတ္ျပည္ ၄-ထပ္၌လည္းရွိ၏။)

စည္းေ၀းခ်ိန္ေရာက္လွ်င္ သိၾကားမင္းကိုယ္တုိင္ အခ်က္ေပးလုိက္ေသာ “၀ိဇယုတၱရ” ေခၚ ခရုသင္းၾကီး၏ အသံမွာ ယူဇနာတစ္ေသာင္းက်ယ္ေသာ သုဒႆန နတ္ျမိဳ႕ေတာ္ၾကီးကို ရုိက္ဟီးလ်က္ လူ႔အေရအတြက္ျဖင့္ ၄-လၾကာေအာင္ အဆက္ဆက္ ျမည္ဟီးေနေသာဟူ၏။ ဆုိင္ရာနတ္မ်ား ဓမၼာရုံအတြင္းသို႔ ၀င္မိၾကလွ်င္ ရတနာေရာင္ ပန္းေရာင္ေတြ လႊမ္းမုိးေနသျဖင့္ ဓမၼာရုံတစ္ေဆာင္လံုး နီျမန္းေနေတာ့၏။ တစ္ရံတစ္ခါ ျဗဟၼာ့ျပည္မွ ဆင္းလ်က္ သနကၤုမာရျဗဟၼာမင္းက တရားေဟာ၏။ ထုိ႔ေၾကာင့္ စူဠာမဏိေစတီေတာ္ကို ဖူးေျမာ္ရျခင္း၊ သုဓမၼာနတ္သဘင္၀ယ္ တရားနာျခင္းတုိ႔အတြက္ ေမွ်ာ္လင့္ခ်က္ကေလး ရွိေပေသး၏။ “ေမွ်ာ္လင့္ခ်က္” ဆုိေသာ္လည္း မဂ္ဖုိလ္ရေလာက္ေအာင္ ေမွ်ာ္လင့္ခ်က္ကို ဆုိလုိသည္မဟုတ္။ သူေတာ္ေကာင္းစိတ္ဓာတ္ မေပ်ာက္ပ်က္ဘဲ ခိုင္ျမဲ၍ ကာမဂုဏ္ထဲမွ အထုိက္အလုိက္ ေရွာင္လႊဲႏုိင္စရာရွိသည္ဟု ဆုိလုိသည္။

ေနာက္လာမည့္ လူ႔ျပည္ဆုပ္ကပ္အခါၾကီး၌ကား “ရဟန္းရွင္လူတို႔ တရားျပည့္၀ၾကလိမ့္မည္”ဟု ေမွ်ာ္လင့္ဖြယ္ရာ မရွိေတာ့။ ယခုပင္ အျမင္မေတာ္လွျပီ။ သံသရာဒုကၡေတြကို တကယ္ရြံလွ်င္ ယခုဘ၀၌ပင္ စြန္႕စြန္႕စားစား မဂ္ေပါက္ ဖုိလ္ေပါက္ တရားကို ၾကိဳးစားသင့္ၾက၏။ နတ္ျပည္ကပင္ အရိေမတၱယ် ဘုရားရွင္ကို ေစာင့္စားဖူးေျမာ္လ်က္ တရားေတာ္ကိုနာျပီးမွ မဂ္ဖိုလ္ရဖုိ႔ မွန္းသူမ်ားလည္း နႏၵ၀န္ဥယ်ာဥ္ေတာ္ေပါက္၌ ရွိသမွ် ဓာတ္ခံကေလးမ်ား ေပ်ာက္မသြားေအာင္ အေတာ္ထူေထာင္ရလိမ့္မည္။ ေပါ့ေပါ့ဆဆႏွင့္ “နတ္ျပည္က်မွ အားပါးတရခံစားမည္”ဟု အားခဲေနသူတုိ႔ကား အရိေမေတၱယ်ဘုရားရွင္ ပြင့္ေတာ္မူလာေသာ္လည္း ကာမဂုဏ္ အေတြ႕ထူးျဖင့္ ေမ့မူးလ်က္ ရွိဦးမည္သာ။ ထုိ႔ေၾကာင့္ ကိုယ့္အစြမ္း ကိုယ့္တရားျဖင့္ အမ်ားကို ကယ္တင္မည့္ပုဂၢိဳလ္ႏွင့္ အဂၢသာ၀က မဟာသာ၀က အေလာင္းေတာ္တုိ႔မွတစ္ပါး အျခားသူတို႔ကား ယခုပင္ ၾကိဳးစားသင့္ၾကပါသည္။

“ေဘးပြဲၾကံဳ၊ ေအးသဲတုန္ ကိုယ္စီကုတ္ပါလုိ႔၊ အားထုတ္သင့္သား။ သို႔ပါကုိ၊ ဘယ္ေတာ့ ဘာလိုလိုႏွင့္၊ ေနာင္ေရးကို ေမွ်ာ္ေခၚလင့္လုိ႔၊ ဘာ၀နာ သီေခါင္ လြင့္တယ္၊ ဖ်င္းဖင့္အမ်ား”

 
အရွင္ဇနကာဘိ၀ံသ ကိုယ္က်င့္အဘိဓမၼာစာအုပ္မွ ထုတ္ႏူတ္ေဖာ္ျပေပးထားပါသည္။

No comments:

Post a Comment