ဤေနရာသည္ ဗုဒၶဘုရား၏ ေမတၱာရိပ္ေအာက္တြင္ တည္ရွိပါေသာေၾကာင့္ ေမတၱာရိပ္သို႔ လာေရာက္ခုိလူံရင္း အလည္အပတ္ ၾကြေရာက္လာၾကေသာ သူငယ္ခ်င္း မိတ္ေဆြမ်ားအားလံုး ေအးခ်မ္းသာယာၾကပါေစရွင္။
http://api.ning.com/files/bHmmkW-XxGLQN9yR1WXwM7O1jOooBj0ATQasYiGZcJYzT0d2lrE1J9qEhMfqfRVkukdniN63bkOYVZYa9iYcLY2YRiQVhTka/MTY2.gif

Sunday 3 July 2011

သီလပ်က္တဲ့ အရက္

လူ႔သိကၡာတရား ဆုိတာ လူ႔ဘ၀ရဲ႕ သန္႕ရွင္းစင္ၾကယ္ မြန္ျမတ္မူကို တုိင္းတဲ့ ေပတံပဲ။

အရက္ဟာ လူတစ္ေယာက္ရဲ႕ ရွင္းသန္႕စင္ၾကယ္မူကို ဖ်က္ပစ္ပါတယ္။ အရက္သမားဟာ သူ႔ဘ၀ရဲ႕ သန္႕ရွင္းစင္ၾကယ္မူကို ဖ်က္ရုံသာမက သူ႔ခႏၶာကိုယ္ရဲ႕ အနံ႕အသက္ကို ေရွးဦးစြာ ဖ်က္ပါတယ္။ အရက္သမားရဲ႕ ပါးစပ္က ထြက္တဲ့အနံ႕၊ ကိုယ္က ထြက္တဲ့အနံ႕၊ ကိုယ္က ထြက္တဲ့ေခြ်း၊ ျပီးေတာ့ အရက္သမားရဲ႕ အရက္ေဖာေဖာေနတဲ့ မ်က္ႏွာ၊ ယိမ္းထုိး က်ားကန္ေနရတဲ့ ေျခလွမ္းေတြ။

အရက္သမားဆုိတာ ဟန္ပန္သြင္ျပင္ကိုက သီလပ်က္ေနျပီ။ က်န္တာေတြ မစဥ္းစားနဲ႕ဦး။

ျမတ္စြာဘုရားဟာ အလြန္အေရးၾကီးလြန္းလုိ႔ (သုရာေမရယ) သိကၡာပုဒ္ကို ငါးပါးသီလထဲမွာ တစ္ပါးအျဖစ္ ထည့္ေဟာထားရတာ။ သက္မဲ့ျဖစ္တဲ့ အရည္တစ္မ်ိဳးကို သီလထဲ ထည့္ေဟာထားရတာဟာ အလြန္ကို အေရးၾကီး လြန္းလွလုိ႔ပါ။

ေသရည္ အရက္ကိုလည္း ေသာက္ေလ့ရွိ၏၊ ထုိသူသည္ ယခုဘ၀၌ပင္လွ်င္ မိမိ၏ ပင္ရင္းအေျခအျမစ္ကို တူးျဖိဳဖ်က္ဆီးသည္ မည္၏လုိ႔ ဓမၼပဒ(၂၄၇)မွာ ပါရွိပါတယ္။

ေနာင္ဘ၀ကို မေျပာပါနဲ႕။ ယခုဘ၀ကိုေတာင္ ဖ်က္ပစ္တာ အမွန္ပါ။ ဖ်က္တာမွ အေျခခံေကာင္းေတြကို ေတာင္ ရစရာမရွိေအာင္ ဖ်က္တာပါ။

အေမ ေမြးတုန္းက ဦးေႏွာက္ေတြ အေကာငး္သား။ အရက္သမားလည္းျဖစ္ေရာ ဦးေႏွာက္ေတြ ပ်က္ကုန္ေရာ။

ဦးေႏွာက္ေတြပ်က္ေတာ့ မၾကည္လင္တဲ ့အေတြးအေခၚေတြနဲ႕ ဘ၀ကို ဘယ္လုိ စခန္းသြားမလဲ။

နည္းနည္းေသာက္ နည္းနည္းမူး၊ မ်ားမ်ားေသာက မ်ားမ်ားမူး ဆုိသလုိ နည္းနည္းေသာက္ေသာ္ ဦးေႏွာက္ နည္းနည္းပ်က္၊ မ်ားမ်ားေသာက္ မ်ားမ်ား ဦးေႏွာက္ပ်က္ပါ။

အေတြ႕အၾကံဳေတြမွားေတာ့ ဘယ္မွာ ၾကီးပြား စီးပြားျဖစ္ေတာ့မွာလဲ။ ေသာက္တဲ့ဘက္မွာ ကုန္ေနေတာ့ ဘ၀ တည္ေဆာက္တဲ့ဘက္မွာ အားနည္းေနေရာ။

ေလာကမွာ သူေ႒း အရက္သမားနဲ႔ ဆင္းရဲသား အရက္သမား ဘယ္သူ ပိုမ်ားသလဲ။ အေျဖထုတ္ၾကည့္ရင္ ဆင္းရဲသား အရက္သမားမြဲေတြ ပုိမ်ားပါတယ္။

အရက္ေသာက္လုိ႔ ဆင္းရဲ၊ ဆင္းရဲလုိ႔ အရက္ေသာက္နဲ႕ အရက္သံသရာ လည္ေနေတာ့တယ္။

အရက္ေသာက္လုိ႔ ဆငး္ရဲမြဲေတတဲ့ဘ၀ကို ေရာက္ရတာမ်ိဳးဟာ ၀မ္းနည္းစရာ ေကာင္းလြန္းလွပါတယ္ဗ်ာ။

ပညာရွိအရက္သမားေတြ မြဲတာလည္း ျမင္ဖူးပါတယ္။ ပညာမဲ့ လူမုိက္ထက္ ပညာရွိ အရက္သမားက ေသာက္ႏုိင္ေတာ့ ပိုေသာက္တယ္။

အဲသည္ အရည္ကေလးကို လူက စြဲလမ္းႏွစ္ျခိဳက္သြားခဲ့ျပီးရင္ ျဖစ္လာႏုိင္တဲ့ အက်ိဳးဆက္ေတြဟာ ေၾကာက္ရြံ႕ထိန္လန္႕စရာပါပဲ။ အေမေမြးတုန္းကလည္း အေကာင္းသား၊ ပညာသင္ေတာ့လည္း အတတ္သားပါ။ ဒါေပမယ့္ ဘာမဟုတ္တဲ့ အဲသည္အရည္ကေလးကိုလည္း မျဖတ္ႏုိင္ေအာင္ စြဲလာေရာ၊ ဘ၀မြဲေရာ။

သီလပ်က္လြန္းလုိ႔ အဲသည္ အရည္ကို “သီလပ်က္အရည္”လုိ႔ ေခၚရမွာ ျဖစ္တယ္။

အသိပညာရွင္၊ အတတ္ပညာရွင္ေတြေတာင္ အဲဒါနဲ႕ ေတြ႕ရင္ ဘာမွ မသိေတာ့တာ အံ့ၾသစရာေကာင္းလွတယ္။

သည္အရည္ ၀င္လုိ႔ အသံုးမ၀င္ေတာ့တဲ့ အသက္ရွည္ ျခင္းမ်ိဳးနဲ႕ ေနရရင္ ဘ၀ဟာ ေစာေစာေသသြားတာပါပဲ။

ေပ်ာ္လုိ႔ေသာက္ရာက ေပ်ာ္စရာမဟုတ္ဘဲ ပ်က္စရာျဖစ္ကုန္ေတာ့တယ္။ အေပ်ာ္မက္ အပ်က္ေတြ႕တဲ့သေဘာပါ။

ဘာသာတရားနဲ႕ပဲ ေတြးေတြး၊ လူမူေရးနဲ႕ပဲ စဥ္းစား စဥ္းစား၊ ဘယ္ရူေထာင့္၊ ဘယ္လုိပုံစံနဲ႕ပဲျမင္ျမင္ အရက္စြဲရင္ လူ႔ဘ၀ဟာ ေစာေစာေသသြားတာနဲ႕ တူတယ္။

အရက္စြဲေတာ့ အထူးသျဖင့္ အရွက္တကြဲ ျဖစ္ရတယ္။ အရက္စြဲလု႔ိ မြဲတာက ဒုတိယ၊ အရက္စြဲလုိ႔ သားမားကြဲ မိတ္ေဆြကြဲ ျဖစ္ရတာက တတိယ။ အရက္သမားကို ဘယ္သူမွ ၾကာၾကာ လက္မတြဲႏုိင္ဘူး။ ကြဲတာပဲ။ အရက္သမားဟာ အရက္သမားခ်င္းေတာင္ မတြဲႏုိင္ၾကပါဘူး။ ျပႆနာတက္ၾကတာ မ်ားပါတယ္။

အရက္သမားဘ၀ဟာ ကံဆုိးရဲ႕ လာေရာက္ေ၀ွ႕ရမ္းမူကို ငံု႕ခံေနရတာနဲ႕ တူတယ္လုိ႔ အရက္သမားတစ္ဦးကပဲ အရက္၀ိုင္းမွာ စာေရးသူကို ေျပာသြားဖူးတယ္။ စာေရးသူတုိ႔ ၀ုိင္းက ၀ုိင္းသားတစ္ဦးက အျမည္းဆုိင္မွာ နာရီေပါင္ ေသာက္တာထိုသူက ၾကည့္ျပီး ေျပာတာပါ။ ျမင္ျမင္သမွ် တတ္ႏုိင္သေလာက္ မွတ္တမ္းတင္ နားေထာင္ေလ့ရွိလုိ႔ အဲသည္ စကားကို မွတ္ထားလုိက္မိတယ္။

အဂၤလိပ္စကားပံုမွာ ၀ိုင္အရက္ဟာ လွ်ိဳ႕၀ွက္ခ်က္မ်ားကို ထိန္းသိမ္းျခင္း မျပဳတဲ့အျပင္ ကတိစကားမ်ားကိုလည္း ျဖည့္စြမး္ျခင္း မျပဳဘူးတဲ့။

အရက္သမား တစ္ရာမွာ ကိုးဆယ္ေလာက္ဟာ ကတိပ်က္ၾကတာ မ်ားတယ္။ ဘာျဖစ္လုိ႔လဲဆုိေတာ့ အရက္က မူးေနေရာ။ မူးေတာ့ ေျပာခ်င္ရာ ေျပာေရာ။ အရက္ေသာက္ထားေတာ့ ကတိေပး လြယ္တာေပါ့။

အခ်ိဳ႕ဆုိ မူးလာျပီဆုိ ထင္ရာျမင္ရာ ေျပာေတာ့တာပဲ။ အမူးေျပေတာ့ ကိုယ္လြယ္လြယ္ ကတိေပးတာေတြ မလုပ္ႏုိင္ဘူး။ မူးတုန္းေျပာျပီး ေနာက္ ျပန္မမွတ္မိတာေတြလည္း ရွိတယ္။

မူးတုန္း စကားေျပာရတာမ်ိဳးလည္း ေျပာလို႔ အလြန္ေကာင္းတတ္ပါတယ္။ ရဲေနေတာ့ ေျပာခ်င္တာ ႏူတ္က ထြက္ရဲတယ္ေလ။ ေျပာသင့္ မေျပာသင့္ကိုေတာ့ ဦးေႏွာက္က မစဥ္းစားႏုိင္ဘူး။

ေသျခင္းထက္ ဆုိးတဲ့အရာ မ်ားစြာရွိတယ္လုိ႔ ဆုိၾကပါတယ္။ ဟုတ္တယ္။ မေသေသးဘဲနဲ႕ အရက္ သူေတာင္းစားအျဖစ္နဲ႕ ေနရတာဟာ ေသျခင္းထက္ ဆုိးပါတယ္။ ဇနီးသားသမီးလည္း ရွက္ရ၊ မိဘေတြလည္း စိတ္ဆင္းရဲ။ အရက္သမားကိုယ္တုိင္လည္း ဒုကၡေတြ ဗရပြပါပဲ။

မူးျပီး ေပါက္ေျမာက္ေနတာကို အဟုတ္ၾကီး ထင္တဲ့လူေတြာ အလြန္နက္တဲ့ ဆင္းရဲတြင္းထဲ ခုန္ဆင္းျခင္း တစ္မ်ိဳးပါပဲ။

သီလထိန္းတယ္ဆုိတာ ရုိးရုိးေတာင္ ထိန္းရခက္တာမ်ိဳးရယ္ပါ။ အဲဒါကို အရက္ေသာက္ေတာ့ ဘယ္မွာ သီလဟာ ထိန္းလုိ႔ရပါေတာ့မလဲ။

(သူရာပါေန) ေသေသာက္ၾကဴးေသာသူ၌ (ကုေတာ သစၥံ) အဘယ္မွာ စကားမွန္အံ့နည္းလုိ႔ ဆုိတယ္။ စကားမမွန္တာ သီလ မရွိတာဘဲ။

မိတ္ေဆြတစ္ဦးက ေျပာဖူးတယ္။ “နုိင္ငံတကာ ဧည့္ခံပြဲေတြ ျပည္တြင္းေရာ၊ ျပည္ပေခါင္းေဆာင္ေတြ ဧည့္ခံပြဲမွာ အရက္ခြက္ကေလး (ခ်ီးရား) ဆုိျပီး ေျမွာက္တာေတြ႕သတဲ့၊ တစ္ခါမွ မုန္႕ဟင္းခါးနဲ႕ ဧည့္ခံတာ မေတြ႕ဘူး” တဲ့။

သူက ရယ္စရာေျပာတာ ျဖစ္ေပမယ့္ စာေရးသူ စဥ္းစားမိပါတယ္။ သူေျပာတာ ဟုတ္ေတာ့ဟုတ္တယ္။ ဒါေပမယ့္ ဘယ္လုိ ေသာက္တာမ်ိဳးလဲ ဆုိတာက ကြာျခားတယ္။ တုိင္းတစ္ပါးယဥ္ေက်းမူအရ ခြက္ေျမွာက္ (ခ်ီးရား)လုပ္တာပဲ။ အရက္သမားေတြ ေသာက္သလုိ တစ္ိုင္းတုိ႔ တစ္ပုလင္းတုိ႔ ေသာက္တာမွ မဟုတ္တာဘဲ။

အရက္ဟာ လူၾကီးလူေကာင္းေတြအဖုိ႔ မိတ္ေဆြျဖစ္ သေဘာမ်ိဳး အေနာက္ယဥ္ေက်းမူအရ လုပ္ၾကတဲ့ လူေတြလည္း ရွိၾကပါတယ္။ ႏုိင္ငံရပ္ျခား ဧည့္သည္မ်ားနဲ႕အတူ ခြက္ကို ပါးစပ္ေတ့ရုံ တစ္ငံုေလာက္ ငံုရုံ ဟန္ေရးျပရတာေတြလည္း ရွိပါတယ္။ အဲသည္လုိ ေသာက္ရင္ သီလ ဘယ္ပ်က္မလဲ။

ေန႕တုိင္း၊ ညေနတုိင္း အရက္စြဲေသာက္တာမ်ိဳးက သီလပ်က္ေစတယ္။ “ေမာနင္းပက္”လုိ႔ ေျပာသလုိ နံနက္ကတည္းကေသာက္ရင္ေတာ့ သီလဟာ ဘယ္လုိမွ မရွိႏုိင္ေတာ့ပါဘူး။ ငမူးဆုိတဲ့ဘြဲ႕၊ ယစ္ထုပ္ၾကီးဆုိတဲ့ဘြဲ႕၊ စ်ာန္ေၾကာင္ဆုိတဲ့ဘြဲ႕၊ ငေပါက္ဆုိတဲ့ ဘြဲ႕ေတြ ရလာမွာေပါ့။ ကိုယ့္နာမည္နဲ႕ အတူ အဲသည္ဂုဏ္ထူးေတြ ဘြဲ႕ထူးေတြ တစ္ခုျပီးတစ္ခု ပိုလာလိမ့္မယ္။

စာျပဳသူ ပြင့္လင္းစြာ ၀န္ခံရရင္ အဲသည္ ဘြဲ႕မ်ိဳး ရခဲ့ဖူးပါတယ္။ အရပ္ထဲမွာေရာ၊ စာေပအသုိင္းအ၀န္းမွာေရာ ေဆြမ်ိဳးသားခ်င္းထဲမွာေရာ အေျပာခံရတယ္။

အျခားၾကိဳးူစားေကာင္းမြန္ခဲ့တဲ့ ကိစၥေလးေတြ အခ်က္အလက္ေတြဟာ အဲသည္ အရက္နဲ႕လည္း ေတြ႕ေရာ လံုး၀ပ်က္ေရာ။

ကိုယ့္ဆရာသမားေတြ၊ စာေပအသိုင္းအ၀န္းေတြက ဆံုးမလာေတာ့မွ ေရးေရးျမင္ျပီး ျပင္လာနုိင္ခဲ့ပါတယ္။ စာေရးသူရဲ႕ မိခင္က သည္ကိစၥမွာ တင္းတင္းၾကပ္ၾကပ္ကို ကန္႕ကြက္ပါတယ္။ အရက္ သံေယာဇဥ္နဲ႕ မိခင္သံေယာဇဥ္ ျဖတ္ခိုင္းတဲ့အထိပါ။

အရက္စာ ဘယ္ေလာက္ထိ သီလပ်က္သလဲ၊ ဂုဏ္သိကၡာထိုခိုက္သလဲဆုိရင္၊ ကိုယ့္ဆီမွာ တပည့္ခံတဲ့ လူငယ္ ေတြကလည္း ကိုယ့္ကို မၾကည္ညိဳ၊ မေပါင္းသင္းေတာ့ဘူး။ တျဖည္းျဖည္း ေရွာင္ကုန္တယ္။ ငယ္သူငယ္ခ်င္းေတြေတာင္ ဒဏ္မခံႏုိင္ၾကဘူး။ စာျပသူ ကိုယ္တုိင္ကလည္း မေပါင္းေလ၊ အရြဲ႕တုိက္ေလ လုပ္လုိ႔ ပိုဆုိးခဲ့တာေပါ့။ အသက္သံုးဆယ္ေလာက္က အရက္သမား ဘ၀ကို ျပန္စဥ္းစားရင္ ရွက္စရာ၊ ေၾကကြဲစရာအတိပါ။ စာျပဳသူနဲ႕ စာေရးဘက္ ေသရည္သမား အေတာ္မ်ားမ်ားလည္း ေသကုန္ၾကျပီေလ။

လယ္တီဆရာေတာ္ဘုရားၾကီးရဲ႕ ေသရည္ ေမတၱာစာထဲကလုိ -

လူရုပ္မေပၚ၊ လူေစာ္မနံ၊ လူဟန္မရ၊ လူစတိတံုး၊ လူတုိင္းမုန္းစရာ၊ လူယုတ္မာ အျဖစ္မွာမူကား အသေခၤ်ယ်ာ၊ မေရတြက္နုိင္ဟု ေသေသာက္သူျဖစ္ပံုကို သနစ္ကုန္ ျဖတ္ပိုင္း၍ ဆုိသလုိ ျဖစ္ေတာ့တာပါပဲ။

ေသရသည္သမားစစ္စစ္ ျဖစ္လာရင္ တကယ့္ကို လူရုပ္မေပၚ၊ လူေစာ္မနံ ျဖစ္ေတာ့တာပါပဲ။

အျခားနယ္ပယ္ေတာ့ မသိဘူး။ စာေပေလာကထဲမွာ တကယ္ေသာက္တဲ့ ေသရည္သမားဟာ ၾကာၾကာ ေအာင္ျမင္မူမရဘူး။ နာမည္ဘယ္လုိပဲၾကီးၾကီး သိပ္ၾကာၾကာမခံဘဲ၊ ေၾကြခ်င္ေၾကြ၊ မေၾကြရင္ စာေပနယ္က စာေပလုပ္ငန္းေတြ ရပ္သြားတာျမင္ရတယ္။

အရက္ကေန အပ်က္ေပါင္းမ်ားစြာ ရတာက ရုပ္ပ်က္ စိတ္ပ်က္၊ အေပါင္းအသင္းပ်က္၊ စီးပြားပ်က္၊ ၾကီးပြားပ်က္၊ ေနာက္ဆံုးအိမ္ေထာင္သည္ေတြဆုိ (လိင္) ကိစၥေတာင္ အားနည္းပ်က္ပါတယ္။

အရက္သမားနဲ႕ အပ်က္တရားဟာ ဖက္ထားသလိုပဲ ကပ္ေနပါေတာ့တယ္။ အဲသည္သေဘာပါတဲ့ ကဗ်ာတစ္ပုဒ္ကို ေလ့လာၾကည့္ပါ။ ကဗ်ာနာမည္က (ေနာင္တ ၾကိမ္လံုး တဖုန္းဖုန္း) ပါ။

သည္ကဗ်ာကို စာျပဳသူ ကိုယ္တုိင္ အရက္ေၾကာင့္ ေဆးရုံတက္ရင္း ေဆးရုံေပၚမွာ (၁၉၇၄) ခုႏွစ္ေလာက္ဆီက ေရးခဲ့တာပါ။

*ပ်က္စီးမူေတြ
ေပါင္းစုေန၍
(ေသရည္) ဟုလည္း ေခၚပါ၏။

*၀မ္းမီးဓာတ္စာ
ေသတတ္ပါ၍
(ေသစာ) ဟုလည္း ေခၚပါ၏။

*နိဂံုးခ်ဳပ္တြက္
လြန္နီးဆက္၍
(ေသရက္) ဟုလည္း ေခၚပါ၏။

*ဥစၥာယုတ္ျခင္း
ျငင္းခုန္မ်ားစြာ၊ ေရာဂါထူေျပာ
ေက်ာ္ေစာမဲ့တံု၊ မလံုအဂၤါ
ပညာနည္းရွား၊ ဤေျခာက္ပါးကား
မုိက္မွားဟူလုိ၊ အျပစ္ဆုိဘိ
(ဂီဟိ၀ိနယ)၊ ဆံုးမစကား
ငယ္ကၾကားျမင္၊ ဖတ္သင့္သိလည္း
စာသိသာရွိ၊ သညာသိက
ငါ့မွာမရွိ၊ အုိ-နတၳိ။

*စိတ္ညစ္လည္းေသာက္၊ စိတ္ေပ်ာ္ေသာက္ႏွင့္
ဟိုေမွာက္ဒီေရာက္၊ ကုန္းေကာက္စရာ
သိကၡာဆုိ၍၊ အပ္တုိစာမွ်
ရွာမရေတာ့၊ ေလာကထဲမွာ အက်ည္းတန္။

*မ်ိဳခဲ့ေသာခံု၊ ခြဲခဲ့ေသာအိုး
ကန္ခဲ့ေသာနံရံ၊ ေပက်ံေနေသာအိပ္ရာ
ဘယ္သူလာလာ၊ လူတကာရူတ္ခ်
မင္းဟာ စည္းအျပင္က လူပဲ။

*ေက်ာင္းေရွ႕ေဘာကြင္း၊ ေျမတလင္းမွာ
ေျခဆင္းအိပ္ကာ၊ ေ၀ဒနာည
မၾကာခဏဆံု၊ ဒုကၡဘံုမွ ညမ်ား။

*စိတ္ထားေသြေဖာ္၊ ဘ၀ေမွာက္ေအာင္
ေသေသာက္က်ဴးရက္၊ ျပန္၍တြက္ေသာ္
ဆယ္ႏွစ္ေက်ာ္လာ၊ အေျဖေပၚထြက္
သီလပ်က္သမား၊ ငါတကား။

*ခ်စ္ေသာမယား၊ သမီးသားလည္း
ငါ့အားထားပစ္၊ ေမတၱာစစ္ႏွင့္
ခ်စ္လ်က္ႏွင့္ပဲ၊ လက္မတြဲေတာ့
ငရဲအိမ္ေထာင္ မတည္ႏုိင္။

*အရက္ပုလင္းေနာက္၊ ေဆးပုလင္းေရာက္
စိတ္ေခ်ာက္ခ်ားစရာေတြ ျဖစ္ကုန္ျပီ။

*ဆရာ၀န္က၊ ရွင္း၍ျပခဲ့
အရက္က အသည္းကို မာေစသတဲ့။
ဓာတ္မွန္ထဲမွာ၊ အသည္းဟာ ေက်ာက္ျဖစ္၊
ေလာကထဲမွာ၊ ငါဟာ ေခြးျဖစ္။

*ႏုႏုၾကမ္းၾကမ္း၊ ျဖတ္သန္းလာရ
စာေပဘ၀၊ အရက္နဲ႕က်မွ ပ်က္ေပါ့ဗ်ာ။

* ခလုတ္ထိမွ၊ ဘုရားတမိ
ခလုတ္ထိမွ၊ တရားတမိ
ခလုတ္ထိမွ၊ သံဃာတမိ
ခလုတ္ထိမွ
ဆရာမိဘ၊ တမိမွေတာ့
ေနာင္တ ၾကိမ္လံုး၊ တဖုန္းဖုန္းႏွင့္
မဆံုးႏုိင္ေအာင္ အရုိက္ခံ။

(သုေတသီဘုန္းျမင့္ေသြး)

1 comment:

  1. တစ္ခြက္ေသာက္ရင္ေပ်ာ္တယ္ ၂ခြက္ေသာက္ရင္ ဘာျဖစ္တယ္ ၃ ခြက္ေသာက္ရင္ ေခြးျဖသ္တယ္ဆိုတဲ့ ဟာေလ ပါဠိလိုေရးထားတာရွိလား

    ReplyDelete