ဤေနရာသည္ ဗုဒၶဘုရား၏ ေမတၱာရိပ္ေအာက္တြင္ တည္ရွိပါေသာေၾကာင့္ ေမတၱာရိပ္သို႔ လာေရာက္ခုိလူံရင္း အလည္အပတ္ ၾကြေရာက္လာၾကေသာ သူငယ္ခ်င္း မိတ္ေဆြမ်ားအားလံုး ေအးခ်မ္းသာယာၾကပါေစရွင္။
http://api.ning.com/files/bHmmkW-XxGLQN9yR1WXwM7O1jOooBj0ATQasYiGZcJYzT0d2lrE1J9qEhMfqfRVkukdniN63bkOYVZYa9iYcLY2YRiQVhTka/MTY2.gif

Sunday 3 March 2013

သံုးပြင့္ဆုိင္ အပိုင္လုပြဲၾကီး

ကေလးငယ္တစ္ဦး သူ႔ေနာက္ေၾကာင္းကံအတုိင္း ဖြားျမင္လာ၏။

၎ကို ေမြးဖြားေပးရသူ မိခင္က သူ႔သားပါ ဆုိ၏။ ဖခင္ကလည္း ငါ့သားပဲဆုိ၏။ သံုးပြင့္ဆုိင္သားလုပြဲ မည္သူသည္ အမွန္ပဲနည္း။

တစ္ဖန္ ထိုမိဘႏွစ္ပါးတုိ႔၏ ႏွစ္ဘက္မိဘမ်ားကလည္း -


အမိဘက္ မိဘတုိ႔ကလည္း ဒါ တုိ႔ေျမးကေလး ဆုိၾက၏။

အေဖဘက္ မိဘတုိ႔ကလည္း ဒါ တုိ႔ေျမးမွ တုိ႔ေျမးေလးအစစ္ ဆုိၾက၏။

ျပိဳင္လုိက္ၾကသည့္ သံုးပြင့္ဆုိင္ဗုိလ္လုပြဲ မည္သူသည္ ဗုိလ္စြဲမည္နည္း။

သည့္အတူ အမိဘက္၊ အဖဘက္ရွိ ညီအစ္ကိုေမာင္ႏွမမ်ားကလည္း တို႔တူေလး၊ တုိ႔တူကေလး၊ ေဘးမွေန အေရးဆုိေနၾကျပန္ပါ၏။

သို႔ႏွင့္ ထုိကေလး ၾကီးျပင္း၊ စီးခ်င္းထုိးႏုိင္သည္အထိ အရြယ္ရလာေသာအခါ

မိမိဘက္က တဏွာ၊ မာန၊ ဒိ႒ိ သံုးဦးစံု လက္ကုန္ေပါင္းစည္းေပးလ်က္က

သူ႔ဘက္ကလည္း သူ႔ရွိတဏွာ၊ မာန၊ ဒိ႒ိစံု အကုန္တပ္လွန္ေပးလ်က္က

သူ႔ငါပိုင္၊ ငါ့သူပုိင္ေရး ၾကိဳးစားၾကရာ လင့္အျဖစ္၊ မယားအျဖစ္ ပိုင္ခြင့္၊ ကိုင္ခြင့္ ရသြားၾကေတာ့၏။ ထုိအခါ -

ေယာက္်ားသားသည္လည္း သူတစ္ပါး သမီး၊ သူတစ္ပါး ေျမး၊ သူတစ္ပါး တူမေလးကို ငါ့မယားဟူ၍ ေၾကြးေၾကာ္လုိက္ျပန္ျပီ။ ထုိစကား အမွန္ေပပဲလား။

မိန္းမသားကလည္း ထုိနည္းမျခားပင္၊ ငါ့လင္ဟူ၍ ေျပာဆုိေနပါျပီ။ ထုိစကား သံုးပြင့္ဆုိင္စကား ထားႏွင့္၊ နိယာမတုိ႔အၾကား အမွန္ေပပဲလား။

မဂၤလာအေကြ်းအေမြးတုိ႔ျဖင့္ အသိမွတ္ျပဳေပးထားၾကေသာ ပရိသတ္မ်ားကလည္း ထုိေန႔မွစ၍ မဘယ္သူ႔ေယာက္်ားေလး ကိုအ၀ွာရဲက မိန္းမေလ ထင္ေၾကးေပးၾကျပန္ပါ၏။ ထုိထင္ေၾကးစကားမ်ားလည္း အမွန္ပဲလား။

ထုိအၾကားမွပင္ ၎တုိ႔ ႏွစ္ဦးႏွစ္ဖက္ရွိ မိဘဘိုးဘြား၊ ညီအစ္ကို ေမာင္ႏွမမ်ားကလည္း -

သားေရ-လူေလး၊ ဟဲ့သမီး၊ လံုမ ေခၚေနၾကတုန္း။

ငါ့ေျမး၊ လူေလး၊ ဟဲ့ေျမးမ အခ်ီအခ် စကားစမျပတ္ၾက။

သည့္အတူ ငါ့တူ၊ ငါ့တူမ၊ ငါ့အစ္က္ို၊ ငါ့ေမာင္ကတစ္ဖက္၊ ငါ့အစ္မ၊ ငါ့ညီမက တစ္ဖက္ ဆက္၍ဆက္၍ ေခၚေနၾကျမဲ။

ထုိသား၊ သမီး၊ ေျမး၊ တူ၊ အစ္ကို၊ ေမာင္ဟူေသာ လုပြဲမွသည္ ငါ့လင္၊ ငါ့မယားအထိေသာ သံုးပြင့္ဆုိင္ အႏုိင္လုပြဲ မည္သူသည္ ဗုိလ္စြဲမည္နည္း၊ အကဲျဖတ္ၾကပါေလကုန္။ မည္သူ႔စကား အမွန္ထားရမည္နည္း။ နားစိုက္ေထာင္ၾကပါေလကုန္။

တစ္ဖန္ သည္လည္ သည္မယား၊ သည္ေလာက္မ်ားျဖင့္ မျပီးေသး၊

၎တုိ႔ႏွစ္ဦးအၾကားမွပင္ ေဟာသားေလး၊ ေဟာသမီးေလး ေမြးဖြားေပးၾကရဦးမည္၊ တစ္ေယာက္ႏွစ္ေယာက္ ေနာက္ ဒါဇင္ေလာက္အထိပင္။

ထုိကေလးမ်ား စကားေျပာတတ္လာေသာအခါ -

(က) ထုိကေလးမ်ားက ၎တုိ႔ကို ေဖေဖ၊ ေမေမ ေခၚၾကေလကုန္၏။ တစ္ဖန္ မိဘမ်ားကလည္း ၎တုိ႔ကို သားေရ၊ သမီးေရ ေခၚၾကေလကုန္၏။ ထုိႏွစ္တြဲ ဘယ္အတြဲ ဗုိလ္စြဲမည္နည္း။

(ခ) တစ္ဖန္ ထုိကေလးမ်ား၏ သားသမီးမ်ားက ၎တုိ႔ကို ဘုိးဘုိးဘြားဘြား ေခၚၾကေလကုန္၏။ အထက္မိဘမ်ားကလည္း ၎တုိ႔ကိုပင္ ငါ့ေျမး၊ ငါ့ေျမး ေခၚေနၾကေလကုန္၏။

ထုိႏွစ္တြဲလည္း ဘယ္အတြဲ ဗုိလ္စြဲမည္နည္း။

ဤသို႔လွ်င္ အထက္ႏွင့္ ေအာက္အားျဖင့္လည္းေကာင္း၊ ေဘးပတ္ပတ္လည္၀ိုင္း အားျဖင့္လည္းေကာင္း၊ သံုးပြင့္ဆုိင္ အခ်င္းခ်င္း အႏုိင္လုရင္း အခ်င္းမ်ားေနၾကေလရာ -
၎တို႔မ်က္စိေအာက္မွာပင္ -

ကာယကံရွင္ႏွစ္ဦးကား သူ႔ကံ သူစု၊ သူ႔အမူ သူေဆာင္၊ သူ႔အေကာင္ သူထိန္းလ်က္က တစ္ဇာတ္သိမ္းသြားရွာၾကရသည္ခ်ည္းသာ။

ထုိအခါက်ေလမွသာ -

မည္သူ ႏုိင္သနည္း၊ မည္သူ႔စကား အမွန္နည္းဆုိေသာ ေမးခြန္းႏွစ္ခုတုိ႔၏ အေျဖမွန္ ဧကန္ထြက္ေပၚလာပါလိမ့္မည္။ ထုိသံုးပြင့္ဆုိင္ အျပိဳင္အဆုိင္ပြဲၾကီးလည္း ျပီးစီးသြားပါလိမ့္မည္။

ေရႊေက်ာင္းကုန္းဆရာေတာ္ ၀န၀ါသီ ေဉယ်ဓမၼသာမိေထရ္ ေရးသားစီရင္ေတာ္မူသည့္ သတိမူသူတို႔၏ နားရာစခန္း၊ သတိမဲ့သူတို႔၏သြားရာလမ္း စာအုပ္မွ ျပန္လည္ထုတ္ႏူတ္ ေဖာ္ျပေပးထားပါသည္။

No comments:

Post a Comment