ဤေနရာသည္ ဗုဒၶဘုရား၏ ေမတၱာရိပ္ေအာက္တြင္ တည္ရွိပါေသာေၾကာင့္ ေမတၱာရိပ္သို႔ လာေရာက္ခုိလူံရင္း အလည္အပတ္ ၾကြေရာက္လာၾကေသာ သူငယ္ခ်င္း မိတ္ေဆြမ်ားအားလံုး ေအးခ်မ္းသာယာၾကပါေစရွင္။
http://api.ning.com/files/bHmmkW-XxGLQN9yR1WXwM7O1jOooBj0ATQasYiGZcJYzT0d2lrE1J9qEhMfqfRVkukdniN63bkOYVZYa9iYcLY2YRiQVhTka/MTY2.gif

Tuesday 17 May 2011

ခ်စ္သူရဲ႕ ပံုျပင္

ေမ ရယ္.....

ဒီေန႕ျဖစ္ခဲ့တဲ့ ကိစၥေတြဟာ ေမာင္အတြက္မထူးျခားပါဖူး မထူးဆန္ေတာ့ဖူး ေမာင္သိမ့္လည္း မရွင္ျပျခင္းေတာ့ဖူး ေမ။ ေမာင္အခုရွင္ျပတာလည္း ေမ ေမာင္ကို အထင္လြဲပီထားခဲ့မွာ ဆိုလို႕ပါ။ ေမာင္ဟာအခုခ်ိန္ထိလူေတြရဲ႕ အထင္လြဲမွားမႈေတြ အၿမဲႀကံဳေတြ႕ေနရတာ ေမာင္အတြက္အလြန္းရိုးေနပါပီ။ ေမာင္ဟာ ေမာင္ တစ္ေယာက္တည္ေနလို႕ ဘာျပႆနာမွမျဖစ္ဖူး။ ေမာင္ဟာ မိတ္ေဆြနဲ႕ သိပ္အက်ဳိးမေပးဖူး ထင္တယ္။ ေမာင္မိတ္ေဆြအတြက္နဲ႕ ေမာင္မွာ အၿမဲတမ္းျပႆနာေတြ ရွင္းေနရတယ္။ ေနာက္ပီ တခ်ဳိ႕မိန္မေတြဆို ေမာင္နဲ႕ ဘာမွမျဖင့္ခဲ့ဖူးတာေတာင္ သူတို႕နဲ႕ေမာင္ သမီးရည္စာေတြျဖစ္ေနသလိုလို ခ်စ္သူျဖစ္ျပီး မေတာ္မတရားဘဲ လုပ္လုပ္သလိုလိုနဲ႕ အစကေမာင္ ေတာ္ေတာ္စိတ္ဓာတ္ပါက်တယ္။ ေနာက္ပိုင္ ဘုန္းႀကီးေတြ လူႀကီးေတြရဲ႕ ဆံုးမမႈေတြေၾကာင့္ ခံသာလာတာပါ။ ေမာင္ဟာလူေတြကို ဘယ္ေလာက္ကူညီပါေစ။ ေမာင္လူေတြကူညီတာ အသက္ပါမေသတာ တစ္ခု အသက္စြန္႕ခဲ့တာေတြ ရွိခဲ့ဖူးလည္း ေနာက္ေတာ့အလကာဘဲ ေမာင္တရားနဲ႕ ေျဖပါတယ္။ အတိတ္ဘ၀ရဲ႕ ၀ဋ္ေၾကြးေတြေၾကာင့္ ေမာင္ဘာဘာဘဲလုပ္လုပ္ အေကာင္းမျမင္ အျပစ္တင္ေနတာဘဲလို ့ေမာင္တရားနဲ ့ေျဖပါတယ္ေမ။ ေမ အဲဒီ အီေမလ္အေကာင့္ဟာ အမ်ားသံုးလို ျဖစ္ေနတာဆိုေတာ့ ေမာင္လည္း စိတ္ေတာ္ေတာ္ညစ္တယ္ေမရယ္။ ေမာင္ကေပးမသံုးလည္း အျပစ္ေျပာအံုးမယ္။ အဲဒါမို ့ေမာင္ကေပးသံုးထားရတာပါ ေမာင္က ရွင္းရွင္းဘဲေနျခင္းေပမယ့္ တစ္ခါတစ္ေလေတာ့ လူမႈေရးအရ ေပးသံုးရေတာ့ ျပႆာက အခုလိုျဖင့္တာဘဲေမ။ တခ်ဳိ႕ဆိုေမာင္ မသိေအာင္ ေမးထဲ ဘာေတြလုပ္ထားမွန္ေတာင္ မသိဖူး။ ေမာင္ေတာ္ေတာ္ စိတ္ပ်က္တယ္ေမရယ္။



ဒါေပမယ့္ ျဖစ္သမွ်အေၾကာင္း အေကာင္းဘဲလို႕ ေမာင္ေျဖပါတယ္။ ဘုရားေတာင္ အစြပ္စြဲခံရေသတာဘဲ။ ေမာင္လို ဘာမွဟုတ္တဲ့ ပုထုဇဥ္ လူသားတစ္ေယာက္အတြက္ မေျပာပါေလာက္ ပါဖူး။ အတိတ္ရဲ႕ အကုသိုလ္ကံေတြဘဲလို ေမာင္ေျဖသိပ္ပါတယ္ေမ။ ေမနဲ႕ ေမာင္ေ၀းမွာဆိုလိုသာ ေမာင္ေျဖရွင္ေနရတာပါေမ။ ေနာက္မဟုတ္ရင္ ေမာင္ဘာမွမရွင္ျပျခင္းေတာ့ဖူး။ အခုတေလာေမာင္ အရမ္းကံႏွိမ့္ေနတယ္ေမ။ ဒီတစ္လအတြင္းမွာ ျပႆနာေတြအမ်ားႀကီးဘဲ ရွင္းေနရတယ္။ ေမာင္ေတာ့ ေဂါက္သလိုလိုျဖင့္လာပီ အင္တာနက္မရ - ပိတ္ဆံေတြအတိုးမဲ့ ေခ်းထားေပးတဲ့ သူေတြလည္း ထြက္ေျပး -ပရင့္တာေတြလည္း ေဆးေၾကာင္း- ကြန္ျပဴတာေတြလည္း ေဖါက္ေန- လူနဲ ့စိတ္နဲ ့ေတာင္မကပ္ေတာ့ဖူးထင္တယ္။ ဒီၾကာထဲ စင္ကာပူက လင္းလင္းတို႕ရဲ ့ ကိစၥေတြ- အခုေမကအထင္လြဲ- စိတ္ေတာင္ ေဖါက္လာသလိုလိုဘဲေမ။ ေမာင္ေမကို သစၥာမမဲ့တဲ့အေၾကာင္း - လင္လင္းတို႕ေတြအသိဆံုးပါ။ အဲဒါမို႕သူတို႕ေတြကို ေမာင္အကူညီေတာင္ထားတယ္။ သူတို႕ စာေရးပီကူညီေပးမယ့္တဲ့ ေမာင္လည္း အဆက္သြယ္မလုပ္ျခင္းေပမယ္ - မရေတာ့ဖူးေလး။ သူတို႕မကူညီလည္း ကူညီမယ္ သူမရွိေတာ့ဖူး။ သူက ဖုန္းေတာ့မေျပာဖူးတဲ့ စာေတာ့ ေရးပို႕ ေပးမယ္ေျပာတယ္။ ေမာင္သူတို ့ကိုေအာက္မက်ဳိ႕ျခင္းလည္း ေအာက္က်ဳိ႕ခံရေတာ့မယ္ေလ။





ဟင္းးးးးးးးးးးးးးးးးးးးးးးး - အခုအကိုနဲ႕ ဖုန္းအဆက္သြယ္လုပ္မရဖူး။ သေဘာၤထြက္သြာပီ။ ေမာင္လည္း စိတ္ေတာင္ ညစ္လာတယ္ေမရယ္။ လက္ထပ္ပြဲ နီးလာေလး ျပႆနာေတြ - အေႏွာက္ယွက္ေတြ မ်ားေလးေလးဘဲ။ ဒီရက္ ၉၀ အတြင္း ဘာေတြထပ္ျဖင့္ လာမယ္မသိေတာ့ဖူး။ ေမာင္တို႕ မဂၤလာပြဲပ်က္ရင္ ေမ ရွက္သလို ေမာင္လည္ ေတာ္ေတာ္ရွက္ရမယ္။ ဟိုအုပ္စုက ဟာတိုက္မွာ အမ်ဳိးေတြဆို ေတာ္ေတာ္ႏိုင္ကြက္ရမွာဘဲ။ ေမာင္တကယ္ ေျပာတာ ေမာင္မျပန္ေတာ့ဖူး ရွက္လို႕ေလ။ အေျပာတမ်ဳိး အလုပ္တမ်ဳိးျဖင့္ရင္ အရမ္းရွက္စရာေကာင္းတယ္ ေမ .................





ေလလိႈိင္ေပၚမွာ မမနဲ ့ မမကိုစေတြ႕ခဲ့တာအမွတ္တမဲ့ပါ။ အမွတ္မထင္ ေမလ္ကုိရရွိခဲ့တဲ့ အခ်ိန္က ယေန႕ထိတိုင္ေအာင္ စြဲလမ္းေနတဲ့သူပါမမ။ အဲဒီ အြန္လိႈင္ဆိုတာ ဆုပ္ကိုင္ျပလို ့မရတဲ့ ေလဟာနယ္ထဲက ဆက္သြယ္မႈအရာဆိုေတာ့ ေမ ကိုေမာင္ ခ်စ္ခဲ့တာလည္း မေသခ်ာမေရးမႈေတြနဲ႕ ျပည့္ႏွက္ေနတာ မဆန္ပါဖူးေလ။ ေမနဲ႕ ေမာင္္အမွတ္တမဲ့ ဆံုေတြြ ့ခဲ့တာေတြဟာ ဘ၀မွာ အမွတ္တရေတြမ်ားလာခဲ့ပီေနာ္္။ ဟင္းးး ေၾသာ္ ဘ၀ဆိုတာ တကယ္ေတာ့ စိန္ေခၚမႈေတြနဲ႕ ျပည့္ႏွပ္ေနတဲ့ ေနရာပါ အဲဒီစိန္ေခၚမႈေတြဟာ ေမာင္နဲ႕မမတုိ႔ရဲ႕ အခ်စ္ေရးေတြမွာလည္း စိန္ေခၚမႈေတြ မ်ားေနပါလာေနာ္ ...........







ေက်ာင္းေနစဥ္အခ်ိန္ထဲက သခ်ာၤညံ့ခဲ့တဲ့ ေမာင္တစ္ေယာက္ ေမကိုခ်စ္ခဲ့တာ ဘာတြက္ခ်က္မႈမွ မပါဘဲ အရိုးရွင္းဆံုးခ်စ္ခဲ့တာပါ ေမ။ တကယ္ေတာ့ ၾကယ္ေလးေတြဟာ ညမွထြက္ခြင့္ရၾကတာပါ။ ေန ့ဖက္မွာ ေနမင္ရဲ႕ အရွိန္အ၀ါအလင္းေရာင္ကို မယွဥ္ႏိုင္လို ့ ေနမင္းမရွိတဲ့ အေမွာင္ထဲမွာမွ သူရဲ႕ အလင္နဲ႕ ထြန္းေတာက္ခြင့္ရတာပါ ေမ။ ေမာင္ဟာေနမင္းလို ေမဘ၀မွာ ထြန္းေတာက္ခြင့္ မရခင္ရင္လည္း ၾကယ္ေလးတစ္စင္အျဖစ္နဲ႕ေတာ့ ေမဘ၀ထဲမွာ အလင္းေရာင္းေပးစြမ္းခြင့္ျပဳပါေမ။ အခ်ိန္နဲ႕အမွ် ေျပာင္းလြဲေနတဲ့ ဒီကမၻာႀကီး က်ေနာ္အခ်စ္ေတြကေတာ့ ဘယ္ေတာ့မွ မေျပာင္းလြဲေပမယ္ တေန ့ထက္တေန ့တိုးတိုးပီခ်စ္လာတာပါ။





ေမ အတြက္ေမာင္ရဲ ့အသက္စြန္ ့လႊတ္ရဲတယ္ေျပာရင္ေမ ရီ(ရယ္)ေနမွလာ ဟုတ္ပါတယ္။ ဒီသတၱေလာကႀကီးမွာ ရွိရွိသမွ် သက္ရွိသတၱ၀ါေတြတိုင္ဟာ ကိုယ့္ရဲ ့အသက္တန္းဖိုး ထားၾကတယ္ေလ။ ဒါေပမယ့္ ေမာင္ကေတာ့ ေမာင္ရဲ႕ အသက္ထက္ ေမ့ကိုတန္းဖိုးထားတယ္။ ေမအတြက္ ေမာင္ဟာအခ်စ္သူရဲေကာင္းမျဖစ္ေတာင္ အခ်စ္ကို အသက္ထက္တန္းဖိုးထားတဲ့သူ အခ်စ္အတြက္ အရာရာကို စြန္ ့လႊတ္ရဲသူတစ္ေယာက္ အျဖစ္ ေမသိရင္ေတာ္ပါပီ။ ခ်စ္သမိုင္းစာမ်က္ႏွာမွာ မွတ္တမ္းမ၀င္ေတာင္ ေမရဲ႕ ႏွလံုးသားတစ္ေနရာမွာ ေမအသိမွတ္ျပဳရင္ ေမာင္ေသေပ်ာ္ပါပီ။





ေမဟာ အနာဂတ္ဆိုတာမသိ ဘ၀ရဲ႕ လမ္းေၾကာင္းေပၚ အလင္းမဲ့စြာ စမ္းတ၀ါး၀ါးန႕ဲ ဘ၀ဆိုတဲ့ လမ္းေၾကာင္းေပၚမွာ အဓိပၸါယ္မဲ့စြာ ေလွ်ာက္ေနရတဲ့ ေမာင္တစ္ေယာက္ ေမနဲ႕ေတြ႕တဲ့ေန႕မွာ အရာရာကို တန္းဖိုးထာတတ္ခဲ့တယ္။ အေမွာင္ေတြ ဖံုးလႊမ္းေနတဲ့ ေမာင္ရဲ႕ဘ၀မွာ ေမဟာေမာင္အတြက္ ေမွ်ာ္လင့္ျခင္းအလင္းေရာင္းေလးပါ။ အဲဒီ အလင္းေရာင္းေလးကို ေမာင္ဘ၀ကေန ေပ်ာက္ကြယ္သြာမွာ စိုးထိတ္ေနမိတယ္ေမ။ ငယ္စဥ္ဘ၀ ေက်ာင္းမွာထဲက သတ္ပံုမမွန္ခဲ့တဲ့ ေမာင္တစ္ေယာက္ ေမကိုခ်စ္တဲ့အေၾကာင္ေတြ စာစီးကံုးတဲ့ စာရြက္ေပၚမွာ တျခား စာလံုးေတြ သက္ပံုေတြ ၀ါက် ေတြမွားခဲ့ေပမယ့္ ေမာင္ဘယ္ေတာ့မွ မမွားတဲ့ စကားလံုးေတြက ေမာင္ ေမကို သစၥာရွိစြာနဲ ့ထာ၀ရခ်စ္ပါတယ္ဆိုတဲ့ စကားေတြပါဘဲေမ။





ေမာင္အတြက္ ေမဟာ အေတာ္ခံစားေနရပီေနာ္။ ေမာင္က မေကာင္းတဲ့သူတစ္ေယာက္ပါ။ ဘ၀မွာ အပူပင္ကင္းမဲ့စြာနဲ႕ အခ်ိန္ကိုအက်ဳိးစြာနဲ ့အသံုးခ်ေနတဲ့ ေမဟာေမာင္အတြက္ အခ်ိန္ကုန္း လူပင္ပန္း စိတ္ပူပင္ပန္းစြာနဲ ့ အခ်ိန္ေတြျဖဳန္းတီးခဲ့ရတယ္။ ေမာင္ဟာေမဘ၀ ထဲမွာ ဘာမွအသံုးမ၀င္တဲ့ အမိႈက္တစပါဘဲ။ ေမာင္အတြက္ ေမအေတာ္ ခံစာခဲ့ရတယ္ေနာ္။ က်ေနာ္သည္ ခ်စ္သူေမအတြက္ ဘာမွအသံုးမ၀င္တဲ့ လူတစ္ေယာက္ပါ။ က်ေနာ္ ခ်စ္သူသည္ သူ၏ တန္းဖိုးရွိေသာ အခ်ိန္မ်ားသည္ က်ေနာ္အတြက္ အက်ဳိးမရွိစြာနဲ ့ ျဖဳန္းတီခဲ့ရသည္။ က်ေနာ္သည္ က်ေနာ္ခ်စ္သူအတြက္ ပူေလာင္းေစခဲ့သည္။ က်ေနာ္သည္ က်ေနာ္ခ်စ္သူကို သံသယမ်ားနဲ႕ ခ်စ္ခဲ့သည္ အတၱႀကီးစြာျဖင့္ခ်စ္ခဲ့သည့္အတြက္ က်ေနာ္ခ်စ္သူသည္ အလြန္းမွ စိတ္ဆင္းရဲစြာနဲ ့ အေနခက္ခဲ့သည္။ က်ေနာ္သည္ ခ်စ္သူကို အမွန္တိုင္ခ်စ္ေသာ္လည္း ကံတရားမွ က်ေနာ္အခ်စ္ကို မုသာေတြအျဖင့္ ေျပာင္လြဲလိုက္သည္။ အမတန္မွ ျဖဴစင္းတဲ့ က်ေနာ္ခ်စ္သူသည္ က်ေနာ္အတြက္ အေရာင္းစြန္းထင္ခဲ့တယ္။ အလြန္မွ ေအးခ်မ္းေနေသာ က်ေနာ္ ခ်စ္သူဘ၀ကို က်ေနာ္သည္ ပူေလာင္းမႈေတြေပးခဲ့သည္။





ထို ့ေၾကာင့္ ............က်ေနာ္သည္ အသံုးမက်တဲ့ သူတစ္ေယာက္ ခ်စ္သူအတြက္ ဘာမွအသံုးမက်တဲ့လူ ခ်စ္သူကို စိတ္ဆင္းရဲေစတဲ့သူ ခ်စ္သူကို နားၾကဥ္ေအာင္လုပ္တဲ့သူ ခ်စ္သူကို စိတ္ခ်မ္းသာေအာင္ မထားတဲ့သူ ခ်စ္သူကို အခ်ိန္တိုင္း ပူေလာင္းေစတဲ့သူ က်ေနာ္အတြက္ ခ်စ္သူကိုအခ်ိန္တိုင္ စိုးရိမ္းေစခဲ့သူ ထို႕ေၾကာင့္ကို ဒဏ္ခတ္ပါေတာ့ အခ်စ္နတ္ဘုရား ။ ဒါေပမယ့္ က်ေနာ္ခ်စ္မမနဲ ့ ေကြကြင္း ေ၀းကြာရမယ့္ အျပစ္ဒဏ္ကလြဲလို႕ ႀကိဳက္တဲ့ အျပစ္ဒဏ္ကို စီးရင္ပါ။ ခ်စ္သူနဲ ့ေ၀းကြားမယ္ အျပစ္ဒဏ္ဘဲထိုက္တန္းတယ္ဆို က်ေနာ္ အသနားခံပါရေစ က်ေနာ္ကို ေသဒဏ္သာေပးပါေတာ့ ခင္ဗ်ာ။ ခ်စ္သူနဲ ့ေ၀းကြားမယ္ ဆိုတာ ေသတာထက္ပိုခံစားလို႕ပါ။ ဒါေၾကာင့္ က်ေနာ္ကို ေသဒဏ္ဘဲ ေပးပါ။ က်ေနာ္ဘ၀မွာ စာအုပ္တစ္အုပ္ရယ္၊ ကြန္ျပဴတာ တစ္စံုရယ္၊ ေကာ္ဖီတစ္ခြက္ရယ္၊ ရွိရင္ျပည့္စံုပီလို႕ ထင္ခဲ့တာပါ။ အခုေတာ့ ေမနဲ ့ေတြေတာ့မွ ေမအခ်စ္ကို ရရင္ဘ၀ မွာျပည့္စံုပီလို႕ ထင္ခဲ့တာပါ။ ေမ အခ်စ္ကိုရခဲ့ေပမယ့္ ေမကိုပိုင္ဆိုင္ခြင့္ရရင္ ပိုပီျပည့္စံုမယ္လို႕ ေတြးမိတယ္။ ေဆာ္ရီေနာ္ က်ေနာ္ အတၱႀကီးသြာလားလို႕ပါ။ ဟုတ္ကဲ့ က်ေနာ္ ေမကိုမရရင္ ေသရပါေတာ့မယ္ခင္ဗ်ာ။





လူဆိုတာ အိပ္ေပ်ာ္ေနရင္ ကမၻာႀကီးနဲ႕ အဆက္သြယ္ ပ်က္သြားၾကပီ ဆိုမွေတာ့ အသိဆိုတာ လက္လႊတ္ရမွေတာ့ေမ။ လူေတြ ဟာ သူတို ့ခ်စ္သူကို အခ်ိန္တိုင္ခ်စ္ပါတယ္ဆိုတာ မယံုနဲ ့ ေနာ္။ တစ္ေန ့မွာ 24 နာရီရွိတယ္ေနာ္ အဲဒီ 24နာရီမွာ ေမကို 21 နာရီကေတာ့ အေလးနက္ထားပီ ေမာင္ခ်စ္ေနတာပါ။ ဘာေၾကာင့္လည္းဆိုေတာ့ က်န္တဲ့ 3နာရီက ေမာင္ အိပ္ေနလို ့ပါ။ ဒါဟာ ေမာင္ရဲ႕ ေမကိုခ်စ္ေနတဲ့ အမွန္တရားကိုေျပာတာပါ ေမ။





အခ်စ္နတ္ထံ အစစ္ေဆးခံျခင္း





ေနရာ - ႏွလံုးသား ၿမိဳ ့ေတာ္ - အၾကင္နာနန္းေတာ္ - ပရိတ္သတ္ေပါင္း 1500 လာေရာက္နာေထာင္ေနသည္။





အခ်စ္နတ္ - ေဟ့ေကာင္ေစာေမာင္ မင္ခ်စ္သူကိုဘယ္ကစေတြ ့တာလည္း?



က်ေနာ္ - ဟုတ္ ဟုတ္ကဲ့ခင္ဗ်ာ က်ေနာ္ မမကို ဘေလာဂ္တခုမွာ မမရဲ႕ နာမည္ေလးကိုေတြ ့တာကေန စျပီး အခုထိခ်စ္ေနတာပါ။





အခ်စ္နတ္ - မင္း သူ႕ကိုခ်စ္ေနတာ ဘယ္ေလာက္ၾကာပီလည္း?



က်ေနာ္္ - 1ႏွစ္ေက်ာ္ပါပီ ခင္ဗ်ာ။





အခ်စ္နတ္ - မင္းသူကို ဘာလို ့ခ်စ္တာလည္း?



က်ေနာ္ - က်ေနာ္ မမရဲ ့ရိုးသာမႈေတြ ဖေယာင္ေကသာဆံႏြယ္နက္နဲ႕ ေအးခ်မ္းတဲ့ အၿပံဳးေတြေၾကာင့္ပါ။





အခ်စ္နတ္ - မင္းသခၤ ါရ တရားေတြ မသိဖူးလား?



က်ေနာ္ - ဟုတ္ကဲ့သိပါတယ္ ဒါေပမယ့္ က်ေနာ္ရဲ႕ မမကိုခ်စ္ေနရတဲ့ အေၾကာင္းကို ေျပာတာပါ။





အခ်စ္နတ္္ - မင္းခ်စ္သူအတြက္ ေပ်ာ္ရႊင္ေအာင္ဘာမ်ားလုပ္ေပးႏိုင္ခဲ့ဖူးလည္း?



က်ေနာ္္ - ဟုတ္ကဲ့ 1လမွာ ရက္ေပါင္း 30 ရွိပါတယ္ အဲဒီရက္ေပါင္း 30အတြင္းလံုး က်ေနာ္အတြက္ စိတ္ဆင္းရဲခဲ့ရပါတယ္ ခင္ဗ်ာ။





အခ်စ္နတ္္ - မင္း သူကိုတကယ္ခ်စ္တာလာ ?



က်ေနာ္ - ဗ်ား .... ေမးရက္လိုက္တာ အခ်စ္နတ္ဘုရားရယ္ ..... ဘယ္အရာနဲ ့မွ လွယ္လို ့မရေအာင္ အသက္ထက္တန္းဖုိးထားျပီး သူ႕ကို သစၥာရွိစြာနဲ ့ခ်စ္ေနတာပါ ။





အခ်စ္နတ္ - အခ်စ္ကို မင္းဘယ္လိုျမင္လည္း အမွန္တိုင္ေျပာ?



က်ေနာ္ - ဟုတ္ကဲ့ ရယူပိုင္းဆိုင္ျခင္းလုိ႕ အဓိပၸါယ္ရပါတယ္ ဟုတ္ကဲ့ က်ေနာ္အတၱႀကီးသြာလား ဟုတ္ကဲ့ မမနဲ ့ပတ္သတ္လာရင္ က်ေနာ္အတၱႀကီးေနမွာပါ။





အခ်စ္နတ္ - မင္းသူ ့ကိုဘယ္ေလာက္ခ်စ္လည္း ?



က်ေနာ္ - ဟာဟာဟာ ရီိိိိိရတယ္ က်ေနာ္ေျပာခဲ့တယ္ေလး က်ေနာ္ေသမွ မမအသက္ရွင္မယ္ဆိုေသမို ့ အဆင္သင့္ဘဲလုိ႔။





အခ်စ္နတ္ - သူကိုမင္းစြန္႕လႊတ္ရမယ္ဆိုရင္ေရာ?



က်ေနာ္ - က်ေနာ္ ေသလိုက္တာမွေကာင္းမယ္။





အခ်စ္နတ္ - သူ႕ကို ဘယ္အခ်ိန္ထိ ဘယ္ေလာက္ထိခ်စ္ေနမွာလည္း?



က်ေနာ္ - ဟုတ္ကဲ့ ေသထိတိုင္ေအာင္ ခ်စ္ေနမယ္။







အခ်စ္နတ္ - မင္သူကိုပိုုင္ဆိုင္ခြင့္ရမယ္ဆိုရင္?



က်ေနာ္ - ဘုရားေပးတဲ့ ဆုလာဒ္ပါဘဲ အတိုင္းထက္အလြန္ က်ေနာ္ေလာက္ေပ်ာ္မယ့္သူ ေလာကမွာရွိမယ္ မထင္ေတာ့ဖူး။





အခ်စ္နတ္္ - မင္သူကိုထာ၀ရခ်စ္ႏိုင္မလာ?



က်ေနာ္ - ေမးရက္လိုက္တာေနာ္ ။







အခ်စ္နတ္္ - မင္း သူေၾကာင့္ ဘာမ်ားစိတ္ဆင္ရဲခဲ့ရလည္း?



က်ေနာ္ - က်ေနာ္ ခ်စ္သူေၾကာင့္ က်ေနာ္ အခ်ိန္တိုင္ ေပ်ာ္ရႊင္ေနရပါတယ္။





အခ်စ္နတ္္္ - မင္ကို သူက ထားခဲ့မယ္ဆိုရင္?



က်ေနာ္ - အလြန္းတရာ ပိတ္ေပါင္းေအာင္ေမွာင္းေနတဲ့ ညမွာ အလြန္းတရာမွ အႏၲာရယ္ေတြ ဆူခလုတ္ေတြနဲ႕ ျပည့္ေနတဲ့ ေခ်ာက္ကမ္းပါးေပၚမွာ မွိတ္တုတ္တုတ္ ဆီးမီးအလင္းေရာက္ကို အားကိုပီ ခရီးသြာေနတဲ့ လူတစ္ေယာက္ဟာ သူအားကိုေနတဲ့ အဲဒီအလင္းေရာင္းမရွိရင္ သူဘာဆက္လုပ္မယ္ ဘယ္ခံစာရမယ္ ဆိုတာေျပာၾကည့္ပါ ခင္ဗ်ာ။





အခ်စ္နတ္ - ေအ အဲဒီအခ်ိန္မွာ သူအတြက္ အဲဒီအလင္းေရာင္း ေပ်ာက္ကြယ္တာနဲ႕ သူခရီးလမ္းမွာ ဆူခလုတ္ေတြ တိုတ္မိမယ္ ေနာက္ပီ အေမွာင္းထဲမွာ စမ္းတ၀ါး၀ါးနဲ ့ဆိုေတာ့ ေခ်ာက္ကမ္းပါေပၚက ျပဳတ္က်မယ္ ေနာက္ဆံုးေသသြာႏိုင္တယ္။



က်ေနာ္ - ဟုတ္ကဲ့ မမလည္း က်ေနာ္ကိုထားခဲ့ရင္ က်ေနာ္လည္း အဲသလိုဘဲျဖင့္မွာပါ အဲဒီထက္ပိုဆိုးသြာႏိုင္တယ္။







အခ်စ္နတ္ - မင္းမုသာေတြေျပာေနတာလာ?



က်ေနာ္္ - ဟုတ္ကဲ့ က်ေနာ္ အေမ က်ေနာ္ကို အဲဒီစကာရဲ႕ အဓိပၸါယ္ကိုမသင္ေပးခဲ့ဖူး က်ေနာ္နာမလည္းဖူးခင္ဗ်ာ။





အခ်စ္နတ္ - ဟုတ္ပီ မင္းသူကိုလက္ထပ္ခြင့္ရခဲ့ပီ ပိုင္ဆိုင္ခြင့္ရခဲ့ပီဆို မင္သူကိုဘယ္လို ထားမလည္း စိတ္ဆင္ရဲေအာင္လုပ္မွာလား?



က်ေနာ္ - ဟုတ္.... ဟုတ္ကဲ့ က်ေနာ္က မမကို လက္ထပ္တယ္ဆိုတာ ေပ်ာ္္ရႊင္ျခင္းလို ့အတူတူေနတာပါ။ အတူတူေနမွ စိတ္မဆင္းရဲေစရဖူးလုိ႔ က်ေနာ္ ကတိေပးပါတယ္။





အခ်စ္နတ္- ေကာင္းပီ မင္းဘ၀မွာ ဘယ္သူကိုအခ်စ္ဆံုးလည္း?



က်ေနာ္ - အေမနဲ ့ မမနဲ ့ပါ။





အခ်စ္နတ္္ - ေကာင္းပီ မင္းရဲ႕ ပထမဆံုးခ်စ္တဲ့ အခ်စ္ဦးဟာ ဘယ္သူလည္း?



က်ေနာ္ - မမပါဗ်ား မမဟာက်ေနာ္အခ်စ္ဦးေလးပါ က်ေနာ္အမွန္တိုင္ပါဘဲေျပာတာပါ။





အခ်စ္နတ္ - ေကာင္းပီ ကယ္ကယ္ ငါေတာ့ေျပာစရာမရွိေတာ့ဖူး။ ကယ္ .. 8 လပိုင္း လက္ထပ္မယ္ဆိုေတာ ့ေေကာင္မေလးရဲ႕ သေဘာထားက ဘယ္လိုရွိလည္း အခ်ိန္နီးေနပီ သူကေတာ့ ေကာင္မေလးကို ေတာ္ေတာ္ခ်စ္ေနတာကြယ့္။



က်ေနာ္္ - မမ က်ေနာ္ကို မရက္စက္ပါနဲ႕ေနာ္ က်ေနာ္အမွန္တိုင္ေျပာ ေနတာပါ (မမရဲ႕ အေျဖကိုရင္ခုန္စြာနဲ ့ေစာင့္ေနပါတယ္)





ခ်စ္သူ - အသက္ထက္မကကို အရမ္းခ်စ္တာပါ အရွင္နတ္မင္းႀကီး....ဟင့္။



က်ေနာ္ - ဗ်ားးးးးးးးးးး ၀မ္းသားလိုက္တာ ခ်စ္မမရယ္....... အာာာာာာာာဘြာာာာာာာာာာာာာ





(ဒီစာေရးေနတဲ့ အခ်ိန္ဟာ ထိုင္းစံေတာ္ခ်ိန္ ည 12 နာခြဲေနပါပီ။ မမ ဒီစာေတြကို မျဖတ္ပစ္ပါနဲ႕ဗ်ာ။ က်ေနာ္ကို လူေတြက ရူးေနတယ္ဆိုလည္း ေသခ်ာတာတစ္ခုကေတာ့ ကြ်န္ေတာ္ဟာ အခ်စ္ရူးေလးပါလုိ႔)





ဒါက ေကာင္ေလးတစ္ေယာက္က ေကာင္မေလးတစ္ေယာက္ကို မယံုႏုိင္ေလာက္ေအာင္ လိမ္ညာ လွည့္စား သြားခဲ့တဲ့ ျဖစ္ရပ္မွန္ ပံုျပင္ေလးတစ္ပုဒ္ပါ။ ဒီပံုျပင္ထဲက ေကာင္ေလးကေတာ့ ခုခ်ိန္မွာ အခ်စ္သစ္နဲ႕ေပ်ာ္ေနျပီဆုိေပမယ့္ ဒီေကာင္မေလးရင္ထဲမွာ ဘယ္လုိျဖစ္ေနျပီလဲ ဆုိတာကို ဒီစာဖတ္ျပီးသခဲ့ၾကမယ္္ဆုိရင္ျဖင့္ သူငယ္ခ်င္းတို႔ ေျပာျပပါလား။ မခ်စ္ေတာ့လို႔ထားခဲ့တာထက္ ေကာင္မေလးရဲ႕ ပုိင္ဆုိင္မူေတြစတဲ့ အရားအားလံုးကို ျဖတ္ဆီးပစ္ျပီးမွ ထားခဲ့တာမုိ႔ ကြ်န္မေတာ့ ဒီေကာင္မေလးရင္ထဲ ဘယ္လုိျဖစ္ေနလဲဆုိတာ ေျပာမျပတ္ေအာင္ပါပဲရွင္။



သစၥာခရီးသည္၏ သစၥာမဲ့ေသာ ပံုျပင္တစ္ပုဒ္ပါ။ မယံုရင္ ပံုျပင္မွတ္ျပီးဖတ္ေပးၾကပါ။ သူကုိယ္တုိင္ေရးပို႔ျပီး တင္ေပးခိုင္းခဲ့တဲ့ ပိုစ့္ေလးတစ္ပုဒ္ျဖစ္ပါတယ္။



လူအခ်င္းခ်င္း လွည့္ပတ္ျခင္း ကင္းရွင္းၾကပါေစ။

No comments:

Post a Comment