ေက်ာင္းအိပ္ရာ ေနရာခင္း ရဟန္းဟု သမုတ္အပ္ေၾကာင္း တရား ၅-မ်ိဳးမွာ -
ေဖာ္ျပခဲ့ျပီး ဆႏၵာဂတိ စေသာ ၄-ပါး လုိက္ျခင္းႏွင့္ ခင္းျပီးသည္ မခင္းရေသးသည္ကို မသိျခင္းတုိ႔ ျဖစ္သည္။
သမုတ္အပ္ေၾကာင္း တရား ၅-မ်ိဳးမွာ -
ေဖာ္ျပခဲ့ျပီး ဆႏၵာဂတိ စေသာ ၄-ပါး မလုိက္ျခင္းႏွင့္ ခင္းျပီးသည္ မခင္းရေသးသည္ကို သိျခင္းတုိ႔ ျဖစ္သည္။
ေက်ာင္းအိပ္ရာ ေနရာကို ခံယူတတ္ေသာ ရဟန္းဟု မသမုတ္အပ္ေၾကာင္း တရား ၅-မ်ိဳးမွာ -
ေဖာ္ျပခဲ့ျပီး ဆႏၵာဂတိ စေသာ ၄-ပါး လုိက္ျခင္းႏွင့္ ခံယူျပီးသည္ မခံယူရေသးသည္ကို မသိျခင္းတုိ႔ ျဖစ္သည္။
သမုတ္အပ္ေၾကာင္း တရား ၅-မ်ိဳးမွာ -
ေဖာ္ျပခဲ့ျပီး ဆႏၵာဂတိ စေသာ ၄-ပါး မလုိက္ျခင္းႏွင့္ ခံယူျပီးသည္ မခံယူရေသးသည္ကို သိျခင္းတုိ႔ ျဖစ္သည္။
ဘ႑ာထိန္းရဟန္းဟု မသမုတ္အပ္ေၾကာင္း တရား ၅-မ်ိဳးမွာ -
ေဖာ္ျပခဲ့ျပီး ဆႏၵာဂတိ စေသာ ၄-ပါး လုိက္ျခင္းႏွင့္ လံုျခံဳသည္ မလံုျခံဳသည္ကို မသိျခင္းတုိ႔ ျဖစ္သည္။
သမုတ္အပ္ေၾကာင္း တရား ၅-မ်ိဳးမွာ -
ေဖာ္ျပခဲ့ျပီး ဆႏၵာဂတိ စေသာ ၄-ပါး မလုိက္ျခင္းႏွင့္ လံုျခံဳသည္ မလံုျခံဳသည္ကို သိျခင္းတုိ႔ ျဖစ္သည္။
သကၤန္းကို ခံယူတတ္ေသာ ရဟန္းဟု မသမုတ္အပ္ေၾကာင္း တရား ၅-မ်ိဳးမွာ -
ေဖာ္ျပခဲ့ျပီး ဆႏၵာဂတိ စေသာ ၄-ပါး လုိက္ျခင္းႏွင့္ ခံယူျပီးသည္ မခံယူရေသးသည္ကို မသိျခင္းတုိ႔ ျဖစ္သည္။
သမုတ္အပ္ေၾကာင္း တရား ၅-မ်ိဳးမွာ -
ေဖာ္ျပခဲ့ျပီး ဆႏၵာဂတိ စေသာ ၄-ပါး မလုိက္ျခင္းႏွင့္ ခံယူျပီးသည္ မခံယူရေသးသည္ကို သိျခင္းတုိ႔ ျဖစ္သည္။
သကၤန္းကို ေ၀ဖန္တတ္ေသာ ရဟန္းဟု မသမုတ္အပ္ေၾကာင္း တရား ၅-မ်ိဳးမွာ -
ေဖာ္ျပခဲ့ျပီး ဆႏၵာဂတိ စေသာ ၄-ပါး လုိက္ျခင္းႏွင့္ ေ၀ဖန္ျပီးသည္ မေ၀ဖန္ရေသးသည္ကို မသိျခင္းတုိ႔ ျဖစ္သည္။
သမုတ္အပ္ေၾကာင္း တရား ၅-မ်ိဳးမွာ -
ေဖာ္ျပခဲ့ျပီး ဆႏၵာဂတိ စေသာ ၄-ပါး မလုိက္ျခင္းႏွင့္ ေ၀ဖန္ျပီးသည္ မေ၀ဖန္ရေသးသည္ကို သိျခင္းတုိ႔ ျဖစ္သည္။
ယာဂုကို ေ၀ဖန္တတ္ေသာ ရဟန္းဟု မသမုတ္အပ္ေၾကာင္း၊
သစ္သီးကို ေ၀ဖန္တတ္ေသာ ရဟန္းဟု မသမုတ္အပ္ေၾကာင္း၊
ခဲဖြယ္ကို ေ၀ဖန္တတ္ေသာ ရဟန္းဟု မသမုတ္အပ္ေၾကာင္း တရား ၅-မ်ိဳးမွာ -
ေဖာ္ျပခဲ့ျပီး ဆႏၵာဂတိ စေသာ ၄-ပါး လုိက္ျခင္းႏွင့္ ေ၀ဖန္ျပီးသည္ မေ၀ဖန္ရေသးသည္ကို မသိျခင္းတုိ႔ ျဖစ္သည္။
ယာဂု, သစ္သီး, ခဲဖြယ္ ေ၀ဖန္တတ္ေသာ ရဟန္းဟု သမုတ္အပ္ေၾကာင္း တရား ၅-မ်ိဳးမွာ -
ေဖာ္ျပခဲ့ျပီး ဆႏၵာဂတိ စေသာ ၄-ပါး မလုိက္ျခင္းႏွင့္ ေ၀ဖန္ျပီးသည္ မေ၀ဖန္ရေသးသည္ကို သိျခင္းတုိ႔ ျဖစ္သည္။
အနည္းငယ္ေသာ ၀တၳဳကို စြန္႕တတ္ေသာ ရဟန္းဟူ၍ မသမုတ္အပ္ေၾကာင္း တရား ၅-မ်ိဳးမွာ -
ေဖာ္ျပခဲ့ျပီး ဆႏၵာဂတိ စေသာ ၄-ပါး လုိက္ျခင္းႏွင့္ စြန္႕အပ္သည္ မစြန္႕အပ္သည္ကို မသိျခင္းတုိ႔ ျဖစ္သည္။
သမုတ္အပ္ေၾကာင္း တရား ၅-မ်ိဳးမွာ -
ေဖာ္ျပခဲ့ျပီး ဆႏၵာဂတိ စေသာ ၄-ပါး မလုိက္ျခင္းႏွင့္ စြန္႕အပ္သည္ မစြန္႕အပ္သည္ကို သိျခင္းတုိ႔ ျဖစ္သည္။
မိုးေရခံ သကၤန္း, သပိတ္ကို ခံယူတတ္ေသာ ရဟန္းဟု မသမုတ္အပ္ေၾကာင္း တရား ၅-မ်ိဳးမွာ -
ေဖာ္ျပခဲ့ျပီး ဆႏၵာဂတိ စေသာ ၄-ပါး လုိက္ျခင္းႏွင့္ ခံယူျပီးသည္ မခံယူရေသးသည္ကို မသိျခင္းတုိ႔ ျဖစ္သည္။
သမုတ္အပ္ေၾကာင္း တရား ၅-မ်ိဳးမွာ -
ေဖာ္ျပခဲ့ျပီး ဆႏၵာဂတိ စေသာ ၄-ပါး မလုိက္ျခင္းႏွင့္ ခံယူျပီးသည္ မခံယူရေသးသည္ကို သိျခင္းတုိ႔ ျဖစ္သည္။
အရံေစာင့္ကို ေစခုိင္းတတ္ေသာ ရဟန္းဟု မသမုတ္အပ္ေၾကာင္း၊
သာမေဏကို ေစခုိင္းတတ္ေသာ ရဟန္းဟု မသမုတ္အပ္ေၾကာင္း၊
သမုတ္အပ္ျပီးေသာ ရဟန္းကို မေစခုိင္းအပ္ေၾကာင္း၊
သာမေဏကို ေစခိုင္းတတ္ေသာ ရဟန္းမုိက္ဟု သိေၾကာင္း၊
ကိုယ့္ဂုဏ္ကို ကိုယ္ ဖ်က္ဆီးရာေရာက္ေၾကာင္း၊
ငရဲသို႔ ေရာက္ေၾကာင္း တရား ၅-မ်ိဳးမွာ -
ေဖာ္ျပခဲ့ျပီး ဆႏၵာဂတိ စေသာ ၄-ပါး လုိက္ျခင္းႏွင့္ ေစခုိင္းအပ္သည္ မေစခိုင္းအပ္သည္ကို မသိျခင္းတုိ႔ ျဖစ္သည္။
အရံေစာင့္ကို ေစခိုင္းတတ္ေသာ ရဟန္းဟု သမုတ္အပ္ေၾကာင္း၊
သာမဏကို ေစခိုင္းတတ္ေသာ ရဟန္းဟု သမုတ္အပ္ေၾကာင္း၊
သမုတ္အပ္ျပီးေသာ ရဟန္းကို ေစခိုင္းအပ္ေၾကာင္း၊
သာမေဏကို ေစခိုင္းတတ္ေသာ ပညာရွိရဟန္းဟု သိေၾကာင္း၊
ကိုယ့္ဂုဏ္ကို ကိုယ္ ထိန္းထားရာေရာက္ေၾကာင္း၊
နတ္ျပည္သို႔ ေရာက္ေၾကာင္း တရား ၅-မ်ိဳးမွာ -
ေဖာ္ျပခဲ့ျပီး ဆႏၵာဂတိ စေသာ ၄-ပါး မလုိက္ျခင္းႏွင့္ ေစခုိင္းအပ္သည္ မေစခိုင္းအပ္သည္ကို သိျခင္းတုိ႔ ျဖစ္သည္။
၁၄-ခုေျမာက္ သုတ္ ျပီး၏။
သမၼဳတိေပယ်ာလ ျပီးျပီ။
Friday 6 May 2011
၂-၁၄။ ေသနာသနပညာပကသုတ္ စသည္ (၁၃) သုတ္
အမ်ဳိးအစား/က႑
ဗုဒၶသုတ္ေတာ္မ်ား(ျမန္မာျပန္)
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment