ဤေနရာသည္ ဗုဒၶဘုရား၏ ေမတၱာရိပ္ေအာက္တြင္ တည္ရွိပါေသာေၾကာင့္ ေမတၱာရိပ္သို႔ လာေရာက္ခုိလူံရင္း အလည္အပတ္ ၾကြေရာက္လာၾကေသာ သူငယ္ခ်င္း မိတ္ေဆြမ်ားအားလံုး ေအးခ်မ္းသာယာၾကပါေစရွင္။
http://api.ning.com/files/bHmmkW-XxGLQN9yR1WXwM7O1jOooBj0ATQasYiGZcJYzT0d2lrE1J9qEhMfqfRVkukdniN63bkOYVZYa9iYcLY2YRiQVhTka/MTY2.gif

Monday 28 May 2012

မရဏႆတိဆင္ျခင္နည္း(၈)မ်ိဳး

မရဏသတိဆင္ျခင္နည္းကား (၈)မ်ိဳးရွိ၏။ ယင္းတုိ႔ကား -

၁။ ေသျခင္းသေဘာကို သူသတ္သမားသဖြယ္ ထင္ျမင္ေအာင္ ဆင္ျခင္ျခင္း၊

၂။ ျဖစ္လွ်င္ ပ်က္ျမဲဓမၼတာဟု ထင္ျမင္ေအာင္ ဆင္ျခင္ျခင္း၊

၃။ သူတပါးေသျခင္းကို ရူ၍ မိမိေသရမည္ကို ထင္ျမင္ေအာင္ ဆင္ျခင္ျခင္း၊

၄။ မိမိကိုယ္ခႏၶာ၏ ေဘးအႏၱရာယ္ မ်ားျပားပံုကို ထင္ျမင္ေအာင္ ဆင္ျခင္ျခင္း၊

၅။ အသက္၏ မခုိင္ျမဲသည္ကို ထင္ျမင္ေအာင္ ဆင္ျခင္ျခင္း၊

၆။ မည္သည့္အခ်ိန္တြင္ မည္သည့္ေရာဂါျဖင့္ ေသရမည္ဟု ၾကိဳတင္မသိႏုိင္ေၾကာင္း ထင္ျမင္ေအာင္ ဆင္ျခင္ျခင္း၊

၇။ သက္တမ္း တုိေတာင္းပံုကို သတိျပဳ၍ ေသျခင္းကို ထင္ျမင္ေအာင္ ဆင္ျခင္ျခင္း၊

၈။ အသက္ရွင္ဆဲ ခဏ၏ တုိေတာင္းပံုကို ထင္ျမင္ေအာင္ ဆင္ျခင္ျခင္း - တုိ႔ျဖစ္သည္။

၁။ သူသတ္သမားသဖြယ္ ဆင္ျခင္ျခင္း

သူသတ္သမားသည္ လက္နက္ကို စြဲကိုင္၍ ` သင့္ကို သတ္ရလိမ့္မည္´ဟု ေျပာဆုိျပီး အသတ္ခံရမည့္သူ၏ အနီးသို႔ သတ္မည့္ဟန္ျဖင့္ ခ်ဥ္းကပ္လာသကဲ့သို႔ ေသျခင္းသည္လည္း မိမိထံသို႔ ဦးတည္လာေနသည္။ မူိငံုသည္ ေပါက္လာကတည္းကပင္ ေျမမူန္႔ကို ဦးထိပ္ေပၚတင္၍ ေပါက္လာသကဲ့သို႔ သတၱ၀ါတုိ႔သည္လည္း ပဋိသေႏၶတည္ေနကတည္းကပင္ အုိျခင္း ေသျခင္းတုိ႔ကို ယူေဆာင္လာခဲ့ၾကေပသည္ဟု အဖန္ဖန္ဆင္ျခင္ရေပမည္။

ထုိ႔ျပင္ တရိပ္ရိပ္တက္လာေသာ မုိးတိမ္သည္ အနည္းငယ္မွ် ရပ္တန္႔မေနဘဲ ေရွ႕သို႔သာ တေရြ႕ေရြ႕ သြားေနသကဲ့သို႔ လည္းေကာင္း၊ ထြက္ျပဴလာေသာ ေနမင္းသည္လည္း အနည္းငယ္မွ် ရပ္တန္႔မေနဘဲ ၀င္ရာအရပ္သို႔ တေရြ႕ေရြ႕ သြားေနသကဲ့သို႔ လည္းေကာင္း၊ ေတာင္က်ေရသည္လည္း အနည္းငယ္မွ် ရပ္တန္႔မေနဘဲ တေရြ႕ေရြ႕ စီးဆင္းေနသကဲ့သို႔ လည္းေကာင္း၊ ပဋိသေႏၶတည္ေနလာေသာ သတၱ၀ါသည္လည္း အနည္းငယ္မွ် ရပ္တန္႔မေန ေသျခင္းသေဘာသို႔ ဦးတည္ေရြ႕လ်ား ေနေပသည္ဟု အဖန္ဖန္ ဆင္ျခင္ရေပမည္။

တဖန္ ေန႔ညဥ္႔တုိ႔သည္ ေရြ႕ေရြ႕ကုန္လြန္ရသကဲ့သို႔ လည္းေကာင္း၊ ျမစ္ငယ္ေခ်ာင္းငယ္ေရမ်ားသည္လည္း ေႏြရာသီ၌ တေန႔တျခား ကုန္ခန္းသြားသကဲ့သို႔ လည္းေကာင္း၊ သတၱ၀ါတုိ႔၏ အသက္ရွင္ေနရမည့္ အခ်ိန္ကာလသည္လည္း တေရြ႕ေရြ႕ ကုန္လြန္လ်က္ရွိ၏ဟူ၍ ျဖစ္ေစ၊ ရင့္မွည့္ေသာ သစ္သီးသည္ ဧကန္မုခ် ေၾကြက်ရသကဲ့သို႔ ပဋိသေႏၶ တည္ေနလာေသာ သတၱ၀ါမွန္သမွ် ဧကန္မုခ်ေသၾကရမည္ဟူ၍ ျဖစ္ေစ၊ အိုးထိန္းသည္တုိ႔ ျပဳလုပ္ထားေသာ အုိးခြက္မွန္သမွ်သည္ ေနာက္ဆံုး၌ ကြဲပ်က္ၾကသကဲ့သို႔ သတၱ၀ါတုိ႔၏ အသက္သည္လည္း ေနာက္ဆံုး၌ ေသေပ်ာက္ပ်က္စီးၾကရ၏ဟူ၍ ျဖစ္ေစ၊ ျမက္ဖ်ားေပၚ၌ က်ေရာက္ေနေသာ ႏွင္းသီး၊ ႏွင္းေပါက္သည္ ေနပူရွိန္ေၾကာင့္ ပ်က္လြယ္ ေပ်ာက္လြယ္သကဲ့သို႔ သတၱ၀ါတုိ႔၏ အသက္သည္လည္း မျမဲေသာ သေဘာေၾကာင့္ ေသလြယ္ ေပ်ာက္လြယ္၏ဟူ၍ ျဖစ္ေစ ေသျခင္းသေဘာကို အဖန္ဖန္ ေအာက္ေမ့ ဆင္ျခင္ရမည္။


၂။ ျဖစ္လ်င္ ပ်က္ျမဲဟု ဆင္ျခင္ျခင္း
`ဤေလာက၌ ျပည့္စံုျခင္းမည္သည္ ပ်က္စီးျခင္းတရားက မလႊမ္းမုိးမီ ကာလအတြင္းသာ ေကာင္းျမတ္တင့္တယ္၏။ အမွန္စင္စစ္ မပ်က္စီးႏုိင္ေသာ ျပည့္စံုျခင္းမည္သည္ မရွိေခ်´ဟု ျပည့္စံုျခင္းႏွင့္ ပ်က္စီးျခင္းကို အတြဲလုိက္ရူ၍ ဆင္ျခင္ရမည္။

တနည္းအားျဖင့္ `အနာကင္းရွင္း က်န္းမာျခငး္ကား နာျခင္းေနာက္ဆံုး ရွိေခ်၏။ ရုပ္ရည္အဆင္း နုပ်ိဳျခင္းကား အုိျခင္းေနာက္ဆံုးရွိေခ်၏။´ဟူ၍ လည္းေကာင္း၊ `သတၱ၀ါဟူသမွ်သို႔ ပဋိသေႏၶေနရျခင္းေဘးသည္ ထက္ၾကပ္မကြာ လုိက္ပါေနေခ်၏။ အုိျခင္းေဘးသည္ အစဥ္ပ်ံ႕ႏွံ႔ေနေခ်၏။ အနာေရာဂါေဘးသည္ ဖိစီးႏွိပ္စက္ ေနေခ်၏။ ေသရျခင္းေဘးသည္ ျပင္းစြာ ပုတ္ခတ္ေနေခ်၏´ဟူ၍ လည္းေကာင္း၊ မုိးထိ ျမင့္မားေသာ ေက်ာက္ေတာင္ၾကီးတုိ႔သည္ အရပ္ေလးမ်က္ႏွာမွ ရွိသမွ် အရာတို႔ကို ၾကိတ္ေခ်ကာ လိမ့္၍လိမ့္၍ လာၾကကုန္သကဲ့သို႔ အိုျခင္းႏွင့္ ေသျခင္းတုိ႔သည္လည္း မင္းစိုးရာဇာ၊ ပုဏၰား၊ သူၾကြယ္၊ ဆင္းရဲသား၊ ဒြန္းစ႑ား၊ အယုတ္အလတ္ အျမတ္မထား အားလံုးေသာ သတၱ၀ါတုိ႔ကို လြမ္းမုိးႏွိပ္စက္ ကုန္၏´ဟူ၍ လည္းေကာင္း၊ ေသျခင္းတရားကို စစ္မက္တုိက္ခုိက္ျခင္း လက္ေဆာင္တံစို႔ထုိးျခင္း တုိ႔ျဖင့္လည္း အႏုိင္ယူရန္ မစြမ္းႏုိင္ေခ်´ဟူ၍ လည္းေကာင္း အဖန္ဖန္ ေအာက္ေမ့ ဆင္ျခင္ရမည္။

၃။ သူတစ္ပါးေသျခင္းကို ရူ၍ မိမိေသရမည္ကို ဆင္ျခင္ျခင္း
ေလာက၌ အေျခြအရံမ်ားျပားသူ၊ ဘုန္းရွင္ ကံရွင္ၾကီးမ်ား၊ ခြန္အားၾကီးမားေသာ သူရဲေကာင္းၾကီးမ်ား၊ တန္ခိုးရွင္ ပညာရွင္ၾကီးမ်ား၊ ပေစၥကဗုဒၶါမ်ားႏွင့္ ျမတ္စြာဘုရားတုိ႔သည္လည္း ေသျခင္းကို မလြန္ဆန္ႏုိင္ၾက၊ မိမိသည္လည္း ေသျခင္းကို အဘယ္မွာ လြန္ဆန္ႏုိင္ပါမည္နည္း၊ ဧကန္မုခ် ေသရမည္သာ ျဖစ္သည္ဟု ဆင္ျခင္ရမည္။

အက်ယ္ဆင္ျခင္ပံုကား ဤသို႔ျဖစ္သည္ - ေလာက၌ အေက်ာ္အေစာ အေျခြအရံ စည္းစိမ္ဥစၥာၾကီးမားၾကေသာ မဟာသမၼတမင္း၊ မႏၶာတုစၾကာမင္းစသည့္ ပုဂၢိဳလ္တုိ႔သည္ပင္ အဆံုးတေန႔၌ ေသလြန္ၾကရ၏။ ငါသည္ကား အဘယ္မွာ မေသဘဲ ရွိပါမည္နည္း၊ မုခ် ေသရေပဦးမည္ဟူ၍ ျဖစ္ေစ၊ ဘုန္းရွင္ ကံရွင္ၾကီးမ်ားျဖစ္ၾကေသာ ေဇာတိက၊ ဇဋိလ၊ ဥဂၢ၊ ေမ႑က၊ ပုဏၰ၊ အနာထပိဏ္ စေသာ သူေဌးသူၾကြယ္ၾကီးမ်ားပင္ ေသၾကရေလ၏။ ဘုန္းကံနည္းပါးေသာ ငါသည္ကား အဘယ္မွာ မေသဘဲ ရွိပါမည္နည္းဟူ၍ ျဖစ္ေစ ခြန္အားၾကီးမား သူရဲေကာင္းၾကီးမ်ားျဖစ္ၾကေသာ ၀ါသုေဒ၀မင္း၊ ဗလေဒ၀မင္းစသည္တုိ႔သည္ပင္ ေသဆံုးၾကရေသး၏။ ငါသို႔ေသာ သာမန္လူသည္ အဘယ္မွာ မေသဘဲ ရွိပါမည္နည္း ဟူ၍ ျဖစ္ေစ သိၾကားမင္းစံရာ ေ၀ဇယႏၱာျပာသာဒ္ၾကီးကိုပင္ ေျခမေတာ္ျဖင့္ လူပ္ခါပစ္ႏုိင္စြမ္း ရွိေတာ္မူေသာ တန္ခိုးေတာ္ရွင္ အရွင္မဟာ ေမာဂၢလာန္မေထရ္ျမတ္သည္ပင္ ေသဆံုးရေသး၏။ ငါကဲ့သို႔ေသာ သာမန္လူသည္ အဘယ္မွာမေသဘဲ ရွိပါမည္နည္းဟူ၍ ျဖစ္ေစ၊ ျမတ္စြာဘုရားမွ တပါး တေလာကလံုးတြင္ ဉာဏ္ပညာအၾကီးမားဆံုးျဖစ္ေသာ အရွင္သာရိပုတၱရာသည္ပင္ ေသလြန္ရေသး၏။ ငါကဲ့သို႔ေသာ သာမန္လူသည္ အဘယ္မွာ မေသဘဲရွိပါမည္နည္း ဟူ၍ ျဖစ္ေစ၊ မိမိ၏ဉာဏ္ ၀ီရိယစြမ္းျဖင့္ ကိေလသာတုိ႔ကို ပယ္သတ္ျပီး သစၥာဉာဏ္ကို သိေတာ္မူႏုိင္ေသာ ပေစၥက ဗုဒၶါ အရွင္ျမတ္တုိ႔သည္ပင္ ေသဆံုးၾကရေသး၏ ငါကဲ့သို႔ေသာ သာမန္လူသည္ အဘယ္မွာ မေသဘဲ ရွိပါမည္နည္းဟူ၍ ျဖစ္ေစ၊ ေလာက၌ သိစရာရွိသမွ် တစမက်န္ သိျမင္ေတာ္မူေသာ သဗၺညဳတဉာဏ္ေတာ္ရွင္ ျမတ္စြာဘုရားသည္ပင္ ေသျခငး္ကို မလြန္ဆန္ႏုိင္ဘဲ ပရိနိဗၺာန္ ျပဳေတာ္မူရေသး၏။ ငါကဲ့သို႔ေသာ သာမန္လူသည္ အဘယ္မွာ မေသဘဲ ရွိပါမည္နည္းဟူ၍ ျဖစ္ေစ သူတပါးတုိ႔၏ ေသျခင္းကို ရူ၍ မိမိ၏ ေသျခင္းကို အဖန္ဖန္ဆင္ျခင္ရမည္။

၄။ ကိုယ္ခႏၶာ၏ ေဘးအႏၱရာယ္မ်ားျပားပံုကို ဆင္ျခင္ျခင္း
ဤကိုယ္ခႏၶာသည္ ပိုးမ်ိဳးရွစ္ဆယ္တုိ႔ႏွင့္ ေရာျပြမ္းေန၏။ ထုိပိုမ်ိဳးရွစ္ဆယ္တုိ႔သည္ ခႏၶာကိုယ္ေနရာအႏွံ႔အျပားကို ကိုက္ခဲစားေသာက္ေနၾက၏။ ထုိ ပုိးတုိ႔သည္ ဤခႏၶာကိုယ္တည္း၌ပင္ ေမြးၾက အုိၾက ေသၾက က်င္ၾကီး က်င္ငယ္စြန္႔ၾက၏၊ ထုိ ပိုးမ်ိဳးရွစ္ဆယ္ အႏၱရာယ္တုိ႔ႏွင့္ ဆက္ဆံေနၾကရသကဲ့သို႔ပင္ ေသေစႏုိင္ေလာက္ေသာ ကိုယ္တြင္းေရာဂါမ်ား၊ အသက္အႏၱရာယ္ျပဳတတ္ေသာ ေျမြ ကင္းစသည့္ ျပင္ပ ေဘးရန္မ်ားႏွင့္လည္း ဆက္ဆံေနရ၏။ ထုိသို႔ ဆက္ဆံေနရသျဖင့္ အခ်ိန္မေရြး ေသဆံုးႏုိင္ေပသည္ဟု အဖန္ဖန္ဆင္ျခင္ရမည္။

၅။ အသက္၏ မခုိင္ျမဲသည္ကို ဆင္ျခင္ျခင္း
သတၱ၀ါတို႔၏ အသက္သည္ ထြက္သက္ ၀င္သက္ ဣရိယာပုတ္၊ အေအးအပူ၊ ဓာတ္ၾကီးေလးပါး၊ အာဟာရတုိ႔ႏွင့္ ဆက္စပ္ေန၏။ ဤအသက္သည္၊ ထြက္သက္ ၀င္သက္ ညီမွ်ေနမွသာ ဆက္လက္ အသက္ရွင္ႏုိင္၏။ ထြက္သက္ ၀င္သက္ ျပတ္လွ်င္ ေသေတာ့၏။ ဣရိယာပုတ္ မွ်တေနမွလည္း အသက္ရွင္ႏုိင္၏။ ဣရိယာပုတ္ မညီမွ်ဘဲ တစ္ပါးပါးလြန္ကဲသြားလွ်င္ ေသဆံုးႏုိင္၏။ အပူ အေအး မွ်တမွလည္း အသက္ရွင္ႏုိင္၏။ အပူအေအး မမွ်တဘဲ တစ္ခုခု လြန္ကဲပါက ေသဆံုးတတ္၏။ ဓာတ္ၾကီးေလးပါး ညီမွ်မွသာ ဆက္လက္ အသက္ရွင္ႏုိင္၏။ ဓာတ္တစ္ပါးပါးပ်က္က အနာေရာဂါ တစ္မ်ိဳးမ်ဳိး ၀င္ေရာက္ကာ ေသဆံုးတတ္သည္။ ထုိ႔ျပင္ သင့္တင့္ေသာ အာဟာရကို မွီ၀ဲေနရမွသာ အသက္ရွင္ႏုိင္၏။ အာဟာရျပတ္က ေသဆံုးတတ္သည္ဟု အသက္၏ မခုိင္ျမဲပံုကို အဖန္ဖန္ဆင္ျခင္ရမည္။

၆။ မည္သည့္အခ်ိန္ မည္သည့္ေရာဂါျဖင့္ ေသရမည္ကို မသိႏုိင္ေၾကာင္း ဆင္ျခင္ျခင္း
သတၱ၀ါတုိ႔သည္ အမိ ၀မ္းတြင္း၌ျဖစ္ေစ။ ေမြးဖြားျပီးမွျဖစ္ေစ၊ သက္တန္းအတြင္း၌ျဖစ္ေစ သက္တမ္းေက်ာ္လြန္ျပီးမွျဖစ္ေစ ေသၾကရသည္ကို လည္းေကာင္း၊ မည္သည့္ေရာဂါ၊ မည္သည့္ေ၀ဒနာျဖင့္ ေသၾကရမည္ကို လည္းေကာင္း၊ မည္သည့္အခ်ိန္ ကာလ၌ ေသၾကရမည္ကို လည္းေကာင္း၊ အေလာင္းေကာင္ကို မည္သည့္ အရပ္၌ ျမွဳပ္ႏွံရမည္ကို လည္းေကာင္း၊ ေသဆံုးျပီးေနာက္ မည္သည့္ ဘံုဘ၀၌ ေရာက္ရမည္ကို လည္းေကာင္း ၾကိဳတင္၍ မသိႏုိင္ၾကေပဟု သတၱ၀ါ တစ္ဦး၏ အသက္ ေရာဂါ ေသရမည့္ အခ်ိန္အခါ၊ အေလာင္းေကာင္ပစ္ခ်ရာ အရပ္၊ ေရာက္ရမည့္ဘံုဘ၀ႏွင့္ ပတ္သက္ျပီး ၾကိဳတင္၍ မသိႏုိင္ပံုကို အဖန္ဖန္ ဆင္ျခင္ရမည္။

၇။ သက္တမ္းတုိေတာင္းပံုကို သတိျပဳ၍ ေသျခင္းကို ထင္ျမင္ေအာင္ ဆင္ျခင္ျခင္း
ယခုအခါ လူတုိ႔၏ သက္တမ္းကား အလြန္တုိေတာင္းလွ၏။ အသက္အရွည္ဆံုးေနသူပင္ ႏွစ္တစ္ရာ၊ တစ္ရာထက္အနည္းငယ္သာ ပို၍ ေနၾကရ၏။ ထုိ႔ေၾကာင့္ ကုသိုလ္ေကာင္းမူကို ျပဳသင့္၏။ ျမတ္ေသာ အက်င့္ကို က်င့္သင့္၏။ ပဋိသေႏၶေနလာသူမွန္သမွ် ဧကန္ပင္ ေသၾကရမည္ဟု ေလာက၌ သတ္မွတ္ထားသည့္ သက္တမ္းတိုေတာင္းပံုကို သတိျပဳ၍ ေသျခင္းသေဘာကို အဖန္ဖန္ ဆင္ျခင္ရမည္။

၈။ အသက္ရွင္ဆဲ ခဏ၏ တုိေတာင္းပံုကို ဆင္ျခင္ျခင္း
သတၱ၀ါတုိ႔၏ အသက္ရွင္ဆဲခဏသည္ ပရမတၳအားျဖင့္ အလြန္ပင္ တုိေတာင္း၏၊ စိတၱကၡဏတစ္ခ်က္မွ်သာ ရွိေခ်၏။ ထုိစိတ္ ခ်ဳပ္သြားလွ်င္ ေသသည္ဟု ေခၚဆုိရ၏ဟု အသက္ရွင္ဆဲခဏ၏ တုိေတာင္းလွပံုကို အဖန္ဖန္ဆင္ျခင္ရမည္။

အထက္တြင္ ေဖာ္ျပခဲ့ေသာ နည္းမ်ားအနက္ တစ္နည္းနည္းျဖင့္ ေသျခင္းသေဘာကို အဖန္ဖန္ ဆင္ျခင္လွ်င္ ဘာ၀နာစိတ္ အထံုရ၍ ေသျခင္း သေဘာတစ္ခု၌သာ သတိျပဳလ်က္ ကိေလသာ နီ၀ရဏတရားမ်ားကို ခြာခ်ႏုိင္မည္ျဖစ္ပါသည္။ ထုိ႔ျပင္ ဥပစာရစ်ာန္ကို ရရွိႏုိင္မည္ ျဖစ္သည္။

မရဏသတိကမၼ႒ာန္း ဆင္ျခင္ရျခင္း၏ အက်ိဳးမ်ား
မရဏသတိကမၼ႒ာန္းကို စီးျဖန္းအားထုတ္ေသာ ပုဂၢိဳလ္သည္ -
၁။ အျမဲ သတိေကာင္းျခင္း၊
၂။ ဘ၀အားလံုးတုိ႔၌ ျငီးေငြ႕သည့္ အမွတ္သညာကို ရရွိျခင္း၊
၃။ အသက္၌ ႏွစ္သက္ျခင္းကို စြန္႕လႊတ္ႏုိင္ျခင္း၊
၄။ မေကာင္းမူကို ကဲ့ရဲ႕ရူတ္ခ်ေလ့ရွိျခင္း၊
၅။ ပစၥည္းအသံုးအေဆာင္တုိ႔ကို မတပ္မက္ျခင္း၊ ႏွေျမာ၀န္တုိမူ မရွိျခင္း၊
၆။ အနိစၥ၊ ဒုကၡ၊ အနတၱ သေဘာမ်ား ဆင္ျခင္ျခင္း၊
၇။ ေသခါနီးကာလ၌ ေၾကာက္လန္႔မူကင္း၍ မေတြ မေ၀ ေသရျခင္း၊
၈။ ပစၥဳပၸန္ဘ၀၌ နိဗၺာန္ကို မရရွိေသးပါက ေသလြန္ျပီးေနာက္ သုဂတိ ဘံုဘ၀သို႔ ေရာက္ရျခင္း စေသာ အက်ိဳးတရားမ်ားကို ရရွိႏုိင္ေပသည္။

ထုိ႔ေၾကာင့္ အက်ိဳးအာနိသင္အမ်ိဳးမ်ိဳးကို ရရွိေစႏုိင္ေသာ ဤမရဏႆတိကမၼ႒ာန္းကို မေမ့မေလ်ာ့ဘဲ ဇြဲ လံု႔လ ၀ီရိယျဖင့္ ၾကိဳးစား အားထုတ္ သင့္ၾကေပသည္။

ျပည္ေထာင္စု ျမန္မာႏုိင္ငံေတာ္အစိုးရ သာသနာေရး၀န္ၾကီးဌာနမွ ထုတ္ေ၀ေသာ ဗုဒၶဘာသာတရားေတာ္မ်ား(အထက္တန္းအဆင့္) စာအုပ္မွ ထုတ္ႏူတ္ေဖာ္ျပသည္။

No comments:

Post a Comment