ဤေနရာသည္ ဗုဒၶဘုရား၏ ေမတၱာရိပ္ေအာက္တြင္ တည္ရွိပါေသာေၾကာင့္ ေမတၱာရိပ္သို႔ လာေရာက္ခုိလူံရင္း အလည္အပတ္ ၾကြေရာက္လာၾကေသာ သူငယ္ခ်င္း မိတ္ေဆြမ်ားအားလံုး ေအးခ်မ္းသာယာၾကပါေစရွင္။
http://api.ning.com/files/bHmmkW-XxGLQN9yR1WXwM7O1jOooBj0ATQasYiGZcJYzT0d2lrE1J9qEhMfqfRVkukdniN63bkOYVZYa9iYcLY2YRiQVhTka/MTY2.gif

Monday 28 May 2012

အဆင္းစသည္ျဖင့္ မွတ္သား၍ စီးျဖန္းျခင္း

ဆက္လက္၍ ေအာက္ပါအတုိင္း စီးျဖန္းရပါမည္ -

ဤအရိုးတုိ႔သည္ အလြန္ျဖဴေသာ အဆင္းရွိကုန္၏။ ပံုသဏၭာန္အမ်ိဳးမ်ိဳးရွိကုန္၏။ ေျခေခ်ာင္းမ်ား၏ အဖ်ားပိုင္း(အဆစ္)ရုိးတုိ႔သည္ အရင္းႏွင့္အဖ်ားၾကီး၍ အလယ္သိမ္၏။ ေျခေခ်ာင္းမ်ား၏ ဒုတိယအဆစ္ရုိးတုိ႔သည္ ပိႏၷဲေစ့ ပံုသဏၭာန္ရွိ၍ တတိယအဆစ္ရိုးတုိ႔သည္ ထက္စည္ ပံုသဏၭာန္ရွိကုန္၏။ စတုတၳအဆစ္ရုိးတုိ႔သည္ အဖ်ား၌ ျဖတ္ထားေသာ ပဒုိင္း ခတၱာငံု သဏၭာန္ရွိကုန္၏။ ပဥၥမအဆစ္ရိုးတုိ႔သည္ အရင္းႏွင့္အဖ်ား၌ ျဖတ္ထားေသာ ပဒုိင္း ခတၱာငံု သဏၭာန္ရွိကုန္၏။ ဆ႒ႏွင့္ သတၱမအဆစ္ရုိးတုိ႔သည္ အညွာရင္း၌ ျဖတ္ထားေသာ ပဒိုင္း ခတၱာငံု သဏၭာန္ရွိကုန္၏။

ဖေနာင့္ရုိးသည္ အနည္းငယ္ေကာက္ေသာ ထန္းသီးမူတ္ ပံုသဏၭာန္ရွိကုန္၏။ ဖမ်က္ရုိးတုိ႔ကား ကေလးသူငယ္တုိ႔ကစားေသာ ေဂၚလီႏွစ္လံုးကို ပူးထားသည့္ ပံုသဏၭာန္ရွိကုန္၏၊ ျမင္းေခါင္း(ဒူးေခါင္း)တုိ႔တည္ရာ အရပ္သည္ အလယ္ခြက္၍ အဖ်ားရွည္ေသာ သင္ေပါင္းေညွာက္ကို အခြံခြာထားသည့္ ပံုသဏၭာန္ရွိ၏။ ငယ္ေသာ ျမင္းေခါင္းတုိ႔သည္ ေလးကိုင္း ပံုသဏၭာန္ရွိ၍ ၾကီးေသာ ျမင္းေခါင္းတုိ႔သည္ ပိန္ေသာ ေျမြ၏ ေက်ာကုန္း ပံုသဏၭာန္ရွိကုန္၏။ ပုဆစ္ရုိးတုိ႔သည္ အေပၚေမာက္ ေအာက္ခြက္၍ အေပၚေပါက္ျဖစ္ေနေသာ ေရျမွဳပ္ ပံုသဏၭာန္ရွိကုန္၏။

ေပါင္ရုိးတုိ႔သည္ ခပ္ေစာင္းေစာင္းလိမ္၍ထားေသာ ပုဆိန္ရုိး ပုံသဏၭာန္ရွိကုန္၏။ ထုိေပါင္ရုိးတုိ႔၏ ခါးရုိး၌ တည္ရာသည္ ကေလးသူငယ္တုိ႔ ကစားသည့္ ခံုညင္းကဲ့သို႔ လံုးလံုး၀န္း၀န္း ပံုသဏၭာန္ရွိ၏။ ထုိခါးရိုးတုိ႔၏ ေပါင္ရုိးတုိ႔၏ တည္ရာအရပ္သည္ မ်က္ႏွာ၀ျဖတ္ထားေသာ ပုန္းညက္သီး ပံုသဏၭာန္ရွိ၏။ တစ္ခုခ်င္း ျဖစ္မူ ပန္းဘဲသမားတုိ႔၏ တူကို ဖြဲ႕ခ်ည္ထားေသာ သားေရၾကိဳး ပံုသဏၭာန္ရွိ၏။ ဤသို႔ စသည္ျဖင့္ အထက္ေဖာ္ျပပါ အရုိးမ်ား၏ ပံုသဏၭာန္ကိုလည္း ဆက္လက္ ရူပြားရမည္။

အရိုးမ်ား စုေပါင္းထားေသာ ဤအရုိးေကာင္သည္ ၾကိမ္ႏြယ္တုိ႔ျဖင့္ ရစ္သုိင္းကာ ႏြားေခ်းစုိတုိ႔ျဖင့္ သုတ္လိမ္းထားေသာ ေကာက္ရုိးရုပ္ သစ္သားရုပ္ ပံုသဏၭာန္ ရွိ၏၊ (သဏၭာန)

အရိုးတုိ႔သည္ ကိုယ္ခႏၶာ၏ အထက္ပိုင္းႏွင့္ ေအာက္ပိုင္း အရပ္အားလံုး ျဖစ္ကုန္၏(ဒိသ)၊ သာမန္အားျဖင့္ တစ္ကိုယ္လံုး၌ တည္ကုန္၏၊ အထူးသျဖင့္ ဦးေခါင္းရုိးတုိ႔သည္ လည္ပင္းရိုးတုိ႔၌ တည္၍ လည္ပင္းရိုးတုိ႔သည္ ေက်ာက္ကုန္းရုိးတုိ႔၌ တည္ကုန္၏။ ေက်ာက္ကုန္းရုိးတုိ႔သည္ ျမင္းေခါင္း(ဒူးေခါင္း)ရိုးတုိ႔၌ တည္၍ ျမင္းေခါင္း(ဒူးေခါင္း) ရုိးတုိ႔သည္ ဖမ်က္ရိုးတုိ႔၌ တည္ကုန္၏။ ဖမ်က္ရိုးတုိ႔သည္ ေျခဖမုိးရိုးတုိ႔၌ တည္ကုန္၏။ ၾကြင္းက်န္ေသာ အရုိးတုိ႔သည္ အခ်င္းခ်င္း သေဘာတူရာ အရိုးအသားတုိ႔ကို မွီ၍ တည္ကုန္၏။ (ၾသဘာသ)။

ဦးေႏွာက္၊ အသား၊ အေသြး၊ ျခင္ဆီ၊ အေစးတုိ႔ျဖင့္ ဆက္စပ္ ဖြဲ႕စည္းထားေသာ ဦးေခါင္းရုိးတုိ႔သည္ ဦးေႏွာက္အစရွိေသာ ေကာဠာသ(အစိတ္အပိုင္း)တုိ႔ႏွင့္ ေရာေႏွာျခင္းမရွိ၊ ဦးေခါင္းရုိးအခ်င္းခ်င္းလည္း ေရာေႏွာျခင္းမရွိ၊ တစ္ခုစီတစ္ခုစီ သီးျခားတည္ၾကကုန္၏။

ဤသို႔စသည္ျဖင့္ အရိုးတုိ႔သည္ ဆံပင္၊ အေမြ အစရွိေသာ အျခားေကာ႒ာသတုိ႔၏ အတြင္း၌ တည္လ်က္ ထုိဆံပင္အစရွိေသာ ေကာ႒ာသတုိ႔ႏွင့္ မေရာမေႏွာ၊ သီးျခားေကာ႒ာသ တစ္ခုအျဖစ္ တည္ၾကကုန္၏။ (ပရိေစၧဒ)ဟု အဖန္ဖန္ႏွလံုးသြင္း စီးျဖန္းရမည္။

ျပည္ေထာင္စု ျမန္မာႏုိင္ငံေတာ္အစိုးရ သာသနာေရး၀န္ၾကီးဌာနမွ ထုတ္ေ၀ေသာ ဗုဒၶဘာသာတရားေတာ္မ်ား(အထက္တန္းအဆင့္) စာအုပ္မွ ထုတ္ႏူတ္ေဖာ္ျပသည္။

No comments:

Post a Comment