၁။ သဒၵါမိတ္ေဆြ
ေနာက္ျပီး မိတ္ေဆြ ၅-ဦးရွိဖို႔လုိပါတယ္။ ပထမမိတ္ေဆြက သဒၶါျဖစ္ပါတယ္။ သဒၶါၾကည္ညိဳမူ ယံုၾကည္မူလုိပါတယ္။ မရွိလုိ႔ကို မျဖစ္နုိင္ပါဘူး။ ဒါေပမယ့္ သဒၶါက မွန္ကန္ဖုိ႔ရာ လုိပါတယ္။ လမ္းမွားမသြားဖုိ႔ အေရးၾကီးပါတယ္။ ပညာပါတဲ့သဒၶါ ျဖစ္ရပါလိမ့္မယ္။ ပညာပါတဲ့သဒၶါဆုိရင္ေတာ့ တကယ့္နားလည္မူျဖစ္ျပီး မွန္ကန္တဲ့ လမ္းဆုံးပန္းတုိင္ထိ ေလွ်ာက္သြားႏုိင္မွာ ျဖစ္ပါတယ္။
ေနာက္ျပီး မိတ္ေဆြ ၅-ဦးရွိဖို႔လုိပါတယ္။ ပထမမိတ္ေဆြက သဒၶါျဖစ္ပါတယ္။ သဒၶါၾကည္ညိဳမူ ယံုၾကည္မူလုိပါတယ္။ မရွိလုိ႔ကို မျဖစ္နုိင္ပါဘူး။ ဒါေပမယ့္ သဒၶါက မွန္ကန္ဖုိ႔ရာ လုိပါတယ္။ လမ္းမွားမသြားဖုိ႔ အေရးၾကီးပါတယ္။ ပညာပါတဲ့သဒၶါ ျဖစ္ရပါလိမ့္မယ္။ ပညာပါတဲ့သဒၶါဆုိရင္ေတာ့ တကယ့္နားလည္မူျဖစ္ျပီး မွန္ကန္တဲ့ လမ္းဆုံးပန္းတုိင္ထိ ေလွ်ာက္သြားႏုိင္မွာ ျဖစ္ပါတယ္။
၂။ ၀ီရိယမိတ္ေဆြ
ဒုတိယမိတ္ေဆြကေတာ့ ၀ီရိယျဖစ္ပါတယ္။ ၾကိဳးစားမူလံု႔လထုတ္မူ အားစိုက္မူေပါ့။ အလုပ္လုပ္ရာမွာလည္း လမ္းမွန္တဲ့ ၀ီရိယလုိပါတယ္။
ေလွေလွာ္ၾကတဲ ့မိတ္ေဆြ ၄-ဦးပမာ
ပံုျပင္ေလးတစ္ခု ေျပာျပပါဦးမယ္။ ဗာရာဏသီျမိဳ႕က မိတ္ေဆြေလးဦးလသာသာ ညအခါမွာ ေလွစီးဖို႔ သြားၾကပါတယ္။ သူတုိ႔က ေဆးေျခာက္ေတြရွဴထားၾကျပီး ေလွေပၚက်ေတာ့ ေလးဦးသား တစ္ညလံုး ေလွကို ေလွာ္ၾကပါတယ္။ ၾကိဳးၾကိဳးစားစား အင္တုိက္အားတုိက္ လံု႔လ၀ီရိယနဲ႔ ေလွာ္လုိက္ၾကတာ ေခြ်းသီးေခြ်းေပါက္ေတြမ်ား ျပိဳင္းျပိဳင္းက်တဲ့ အထိပါပဲ။ မနက္မုိးလင္းလုိ႔ ၾကည့္လိုက္ေတာ့ သူတို႔ေလွဟာ ၁-လက္မေတာင္ မေရြ႕ေသးပါဘူး။ ဘယ္လိုျဖစ္တာပါလိမ့္။ တစ္ညလံုးလဲ ေလွာ္လုိက္ၾကတာ ေလွာ္လုိက္ၾကတာ လံု႔လ၀ီရိယ အျပည့္နဲ႔ပါပဲ။ စံုစမ္းၾကည့္လိုက္ေတာ့ ေလွကိုကမ္းနားမွာ ခ်ည္ထားတဲ့ ၾကိဳးကိုေျဖမွ မေျဖၾကဘဲ။ ၾကိဳးက ခ်ည္ရက္သား တန္းလန္းနဲ႔ပဲ။
ဒီလုိပါပဲ။ အမွန္ကို မသိတဲ့ အ၀ိဇၨာေႏွာင္ၾကိဳးက ခ်ည္ထားတာျဖစ္ေနေတာ့ ဘယ္လုိပဲ ၀ီရိယစိုက္ထုတ္စိုက္ထုတ္ ဘာအက်ိဳးေက်းဇူးကိုမွ မခံစားရပါဘူး။ စိတ္ရဲ႕အတြင္း အနက္ရူိင္းဆံုးအပိုင္းမွာ ၀ီရိယစိုက္ပါမွ ကိေလသာအညစ္အေၾကးေတြ စင္ၾကယ္သြားျပီး အက်ိဳးခံစားရမွာ ျဖစ္ပါတယ္။ စိတ္ရဲ႕ အေပၚယံအပိုင္းကိုသာ လံု႔လစုိက္ေနရင္ေတာ့ နက္ရူိင္းတဲ့အပိုင္းမွာရွိတဲ့ ကိေလသာအညစ္အေၾကးေတြ က်န္ရွိေနဦးမွာပါပဲ။
သစ္ပင္တစ္ပင္ကို ျပဳျပင္ေပးရာမွာ အဓိကျဖစ္တဲ့ အျမစ္ကိုေတာ့ ေမ့ေနျပီး အကိုင္းအခက္ေတြ၊ အရြက္အလက္ေတြ၊ အသီးေတြ၊ အပြင့္ေတြကိုသာ ျပဳျပင္ေပးေနမယ္ဆုိရင္ အျမစ္ကေတာ့ ဆက္လက္ျပီးပ်က္စီးေနျပီး သစ္တစ္ပင္လံုး ျပိဳလဲသြားတက္ပါတယ္။ အျမစ္ကေနစျပီး ျပဳျပင္ေပးဖို႔ရာ လုိပါတယ္။ ဒါေၾကာင့္လဲ တရားက်င့္ရာမွာလည္း ေ၀ဒနာအဆင့္ကို အထူး ၀ီရိယစိုက္ဖုိ႔ရာ ျဖစ္ပါတယ္။
၃။ သတိမိတ္ေဆြ
တတိယမိတ္ေဆြကေတာ့ သတိေအာက္ေမ့ျခင္း၊ သတိရွိေနျခင္းျဖစ္ပါတယ္။ သိရွိေနျခင္း ျဖစ္ပါတယ္။ အခုတကယ္ျဖစ္ပ်က္ေနတာကို ပစၥဳပၸန္တည့္တည့္မွာ ျဖစ္ပ်က္ေနတာေတြကို ဟုတ္တုိင္းမွန္ရာ တကယ့္ျဖစ္ပ်က္ေနမူကို သိရွိေနရန္ျဖစ္ပါတယ္။ ျဖစ္ျပီးခဲ့တဲ့ အတိတ္ကာလထဲကဟာလည္း မဟုတ္ပါဘူး။ ေနာက္ျဖစ္လတၱံ႔ အနာဂတ္ထဲကလည္း မဟုတ္ပါဘူး။ အခုဒီတစ္ခ်ိန္ ဒီတစ္ခဏမွာ တကယ္ျဖစ္ပ်က္ေနတာကို သိရွိေနဖုိ႔ရာ ျဖစ္ပါတယ္။
၄။ သမာဓိမိတ္ေဆြ
စတုတၱမိတ္ေဆြကေတာ့ သမာဓိ = စိတ္ကို တည္ျမဲေအာင္ အာရုံစူးစိုက္ထူေထာင္ျခင္း ျဖစ္ပါတယ္။ စိတ္ကိုတည္ၾကည္ျငိမ္သက္စြာ ထားျခင္းျဖစ္ပါတယ္။ သမာဓိထူေထာင္ရာမွာ စိတ္ကူးနဲ႔ အရာ၀တၳဳတစ္ခုခုကို စူးစိုက္ျပီး ထူေထာင္ရင္ေတာ့ အဲဒါဟာ မွန္ကန္တဲ့ သမာဓိမဟုတ္ဘဲ မွားယြင္းတဲ့သမာဓိ ျဖစ္ပါလိမ့္မယ္။ မဟုတ္ရင္လဲ လုိခ်င္ေတာင့္တမူ တဏွာေလာဘ၊ မလုိခ်င္မုန္းထားမူ ေဒါသတုိ႔ အရင္းတည္ျပီး ထူေထာင္တဲ့ သမာဓိဆုိျပန္ရင္လဲ မွားယြင္းတဲ့ မိစၦာသမာဓိပဲ ျဖစ္ပါလိမ့္မယ္။
အရင္းခံမွန္ကန္တဲ့ သစၥာနဲ႔ မိမိတုိ႔ရဲ႕ ခႏၶာကိုယ္ေဘာင္အတြင္းမွာ တကယ္ကိုယ္ေတြ႕ လက္ေတြ႕ သိရွိေတြ႕ထိခံစားရတဲ့ အရာသာျဖစ္ျပီး ဒီျဖစ္ပ်က္တုိ႔ကို တစ္ခဏကေန တစ္ခဏ၊ တစ္ခဏကေန တစ္ခဏ တကယ္ျဖစ္ပ်က္ေနတဲ့ အတုိင္းကို သတိရွိေနျပီး သိေနဖုိ႔ရန္ အာရုံကိုစူးစိုက္ထားဖုိ႔ရာ ျဖစ္ပါတယ္။ ဒီလိုသတိနဲ႔ အာရုံစူးစိုက္သမွ် အခ်ိန္ေလးအတြင္းမွာေတာ့ မွန္ကန္တဲ့ သမာဓိ၊ သမၼာသမာဓိ ျဖစ္ပါတယ္။
၅။ ပညာမိတ္ေဆြ
ေနာက္ဆံုးျဖစ္တဲ့ ပဥၥမမိတ္ေဆြကေတာ့ ပညာျဖစ္ပါတယ္။ ဒီမွာလဲ မွန္ကန္တဲ့ ပညာျဖစ္ဖုိ႔ရာလိုပါတယ္။ သူကတစ္ပါးေျပာတာကို နားေထာင္ျပီး မဟုတ္ရင္လဲ စာအုပ္ေတြဖတ္ျပီးသိရတဲ့ စိႏၱာမယပညာမ်ိဳးလည္း မဟုတ္ဘဲ ကိုယ္ကိုယ္တုိင္ ကိုယ္ေတြ႕လက္ေတြ႕ ခံစားျပီးမွ သိရတဲ့၊ မိမိရဲ႕ ကိုယ္ပိုင္ပညာျဖစ္တဲ့ ဘာ၀နာမယပညာကို ဆုိလုိတာျဖစ္ပါတယ္။
ဒီပညာကမွသာ တကယ့္မိတ္ေဆြစစ္ ခြန္အားအစစ္ျဖစ္ႏုိင္ပါတယ္။ ဒီပညာကမွသာ မိမိတုိ႔ သံသရာ၀ဋ္ဆင္းရဲမွ လြတ္ကင္းေစႏုိင္ပါတယ္။ မိမိတုိ႔ဟာ မိမိတုိ႔ရဲ႕ ခႏၶာကိုယ္ေဘာင္အတြင္းမွာ ျဖစ္ပ်က္ေနတာကို ကိုယ္ေတြ႕ ခံစာသိရွိရျပီး ျဖစ္ပ်က္ ျဖစ္ပ်က္ ေနတာေတြဟာ မျမဲၾကပါလား၊ အနိစၥေတြပါလားလုိ႔ ဆုိတာကို သိရွိေနၾကျပီး တံု႔ျပန္မူမလုပ္ပါပဲ ရူရုံမွ်သာ ရူေနရင္ေတာ့ ပညာအစစ္အမွန္ပါပဲ။ မိမိတုိ႔ရဲ႕ စိတ္အနက္ရူိင္းဆံုးအပိုင္းမွာ ျဖစ္ပ်က္ေနတာကို ဥေပကၡာနဲ႔ ရူေနႏုိင္တာဟာ ပညာပါပဲ။
မိတ္ေဆြတုိ႔ဟာ ဒီနည္းအတုိင္း ဆက္ဆက္ျပီး က်င့္ေနရင္ မိမိတုိ႔ရဲ႕ ေန႔စဥ္ ေနေရး၊ ထုိင္ေရး၊ လူမူေရး ကိစၥေတြမွာေပၚလြင္ထင္ရွားျပီး ျပသၾကပါလိမ့္မယ္။ လူ႔ဘ၀မွာ လူတုိင္း လူတုိင္းဟာ ေလာကဓံတရားအရ အတက္အက်ရွိၾကပါတယ္။ ေလာကဓံတရားရဲ႕ ဖိစီးႏွိပ္စက္မူေတြက ခံစားရတဲ့အခ်ိန္မွာ တုန္လူပ္ေခ်ာက္ခ်ားျခင္း မရွိဘဲနဲ႔ သူတို႔ကို ဥေပကၡာနဲ႔ရူျပီး စိတ္ကိုတည္ၾကည္မွ်တစြာ ထားနုိင္လာပါလိမ့္မယ္။
ေယာဂီမ်ားအတြက္ ဆရာၾကီးဦးဂိုအင္ကာ၏ အဂၤလိပ္ဘာသာျဖင့္ ေဟာေျပာခ်က္ကို ၾကည္ၾကည္၀ိန္ ျမန္မာဘာသာျပန္ စာအုပ္မွ ျပန္လည္ ေဖာ္ျပထားသည္။
ဒုတိယမိတ္ေဆြကေတာ့ ၀ီရိယျဖစ္ပါတယ္။ ၾကိဳးစားမူလံု႔လထုတ္မူ အားစိုက္မူေပါ့။ အလုပ္လုပ္ရာမွာလည္း လမ္းမွန္တဲ့ ၀ီရိယလုိပါတယ္။
ေလွေလွာ္ၾကတဲ ့မိတ္ေဆြ ၄-ဦးပမာ
ပံုျပင္ေလးတစ္ခု ေျပာျပပါဦးမယ္။ ဗာရာဏသီျမိဳ႕က မိတ္ေဆြေလးဦးလသာသာ ညအခါမွာ ေလွစီးဖို႔ သြားၾကပါတယ္။ သူတုိ႔က ေဆးေျခာက္ေတြရွဴထားၾကျပီး ေလွေပၚက်ေတာ့ ေလးဦးသား တစ္ညလံုး ေလွကို ေလွာ္ၾကပါတယ္။ ၾကိဳးၾကိဳးစားစား အင္တုိက္အားတုိက္ လံု႔လ၀ီရိယနဲ႔ ေလွာ္လုိက္ၾကတာ ေခြ်းသီးေခြ်းေပါက္ေတြမ်ား ျပိဳင္းျပိဳင္းက်တဲ့ အထိပါပဲ။ မနက္မုိးလင္းလုိ႔ ၾကည့္လိုက္ေတာ့ သူတို႔ေလွဟာ ၁-လက္မေတာင္ မေရြ႕ေသးပါဘူး။ ဘယ္လိုျဖစ္တာပါလိမ့္။ တစ္ညလံုးလဲ ေလွာ္လုိက္ၾကတာ ေလွာ္လုိက္ၾကတာ လံု႔လ၀ီရိယ အျပည့္နဲ႔ပါပဲ။ စံုစမ္းၾကည့္လိုက္ေတာ့ ေလွကိုကမ္းနားမွာ ခ်ည္ထားတဲ့ ၾကိဳးကိုေျဖမွ မေျဖၾကဘဲ။ ၾကိဳးက ခ်ည္ရက္သား တန္းလန္းနဲ႔ပဲ။
ဒီလုိပါပဲ။ အမွန္ကို မသိတဲ့ အ၀ိဇၨာေႏွာင္ၾကိဳးက ခ်ည္ထားတာျဖစ္ေနေတာ့ ဘယ္လုိပဲ ၀ီရိယစိုက္ထုတ္စိုက္ထုတ္ ဘာအက်ိဳးေက်းဇူးကိုမွ မခံစားရပါဘူး။ စိတ္ရဲ႕အတြင္း အနက္ရူိင္းဆံုးအပိုင္းမွာ ၀ီရိယစိုက္ပါမွ ကိေလသာအညစ္အေၾကးေတြ စင္ၾကယ္သြားျပီး အက်ိဳးခံစားရမွာ ျဖစ္ပါတယ္။ စိတ္ရဲ႕ အေပၚယံအပိုင္းကိုသာ လံု႔လစုိက္ေနရင္ေတာ့ နက္ရူိင္းတဲ့အပိုင္းမွာရွိတဲ့ ကိေလသာအညစ္အေၾကးေတြ က်န္ရွိေနဦးမွာပါပဲ။
သစ္ပင္တစ္ပင္ကို ျပဳျပင္ေပးရာမွာ အဓိကျဖစ္တဲ့ အျမစ္ကိုေတာ့ ေမ့ေနျပီး အကိုင္းအခက္ေတြ၊ အရြက္အလက္ေတြ၊ အသီးေတြ၊ အပြင့္ေတြကိုသာ ျပဳျပင္ေပးေနမယ္ဆုိရင္ အျမစ္ကေတာ့ ဆက္လက္ျပီးပ်က္စီးေနျပီး သစ္တစ္ပင္လံုး ျပိဳလဲသြားတက္ပါတယ္။ အျမစ္ကေနစျပီး ျပဳျပင္ေပးဖို႔ရာ လုိပါတယ္။ ဒါေၾကာင့္လဲ တရားက်င့္ရာမွာလည္း ေ၀ဒနာအဆင့္ကို အထူး ၀ီရိယစိုက္ဖုိ႔ရာ ျဖစ္ပါတယ္။
၃။ သတိမိတ္ေဆြ
တတိယမိတ္ေဆြကေတာ့ သတိေအာက္ေမ့ျခင္း၊ သတိရွိေနျခင္းျဖစ္ပါတယ္။ သိရွိေနျခင္း ျဖစ္ပါတယ္။ အခုတကယ္ျဖစ္ပ်က္ေနတာကို ပစၥဳပၸန္တည့္တည့္မွာ ျဖစ္ပ်က္ေနတာေတြကို ဟုတ္တုိင္းမွန္ရာ တကယ့္ျဖစ္ပ်က္ေနမူကို သိရွိေနရန္ျဖစ္ပါတယ္။ ျဖစ္ျပီးခဲ့တဲ့ အတိတ္ကာလထဲကဟာလည္း မဟုတ္ပါဘူး။ ေနာက္ျဖစ္လတၱံ႔ အနာဂတ္ထဲကလည္း မဟုတ္ပါဘူး။ အခုဒီတစ္ခ်ိန္ ဒီတစ္ခဏမွာ တကယ္ျဖစ္ပ်က္ေနတာကို သိရွိေနဖုိ႔ရာ ျဖစ္ပါတယ္။
၄။ သမာဓိမိတ္ေဆြ
စတုတၱမိတ္ေဆြကေတာ့ သမာဓိ = စိတ္ကို တည္ျမဲေအာင္ အာရုံစူးစိုက္ထူေထာင္ျခင္း ျဖစ္ပါတယ္။ စိတ္ကိုတည္ၾကည္ျငိမ္သက္စြာ ထားျခင္းျဖစ္ပါတယ္။ သမာဓိထူေထာင္ရာမွာ စိတ္ကူးနဲ႔ အရာ၀တၳဳတစ္ခုခုကို စူးစိုက္ျပီး ထူေထာင္ရင္ေတာ့ အဲဒါဟာ မွန္ကန္တဲ့ သမာဓိမဟုတ္ဘဲ မွားယြင္းတဲ့သမာဓိ ျဖစ္ပါလိမ့္မယ္။ မဟုတ္ရင္လဲ လုိခ်င္ေတာင့္တမူ တဏွာေလာဘ၊ မလုိခ်င္မုန္းထားမူ ေဒါသတုိ႔ အရင္းတည္ျပီး ထူေထာင္တဲ့ သမာဓိဆုိျပန္ရင္လဲ မွားယြင္းတဲ့ မိစၦာသမာဓိပဲ ျဖစ္ပါလိမ့္မယ္။
အရင္းခံမွန္ကန္တဲ့ သစၥာနဲ႔ မိမိတုိ႔ရဲ႕ ခႏၶာကိုယ္ေဘာင္အတြင္းမွာ တကယ္ကိုယ္ေတြ႕ လက္ေတြ႕ သိရွိေတြ႕ထိခံစားရတဲ့ အရာသာျဖစ္ျပီး ဒီျဖစ္ပ်က္တုိ႔ကို တစ္ခဏကေန တစ္ခဏ၊ တစ္ခဏကေန တစ္ခဏ တကယ္ျဖစ္ပ်က္ေနတဲ့ အတုိင္းကို သတိရွိေနျပီး သိေနဖုိ႔ရန္ အာရုံကိုစူးစိုက္ထားဖုိ႔ရာ ျဖစ္ပါတယ္။ ဒီလိုသတိနဲ႔ အာရုံစူးစိုက္သမွ် အခ်ိန္ေလးအတြင္းမွာေတာ့ မွန္ကန္တဲ့ သမာဓိ၊ သမၼာသမာဓိ ျဖစ္ပါတယ္။
၅။ ပညာမိတ္ေဆြ
ေနာက္ဆံုးျဖစ္တဲ့ ပဥၥမမိတ္ေဆြကေတာ့ ပညာျဖစ္ပါတယ္။ ဒီမွာလဲ မွန္ကန္တဲ့ ပညာျဖစ္ဖုိ႔ရာလိုပါတယ္။ သူကတစ္ပါးေျပာတာကို နားေထာင္ျပီး မဟုတ္ရင္လဲ စာအုပ္ေတြဖတ္ျပီးသိရတဲ့ စိႏၱာမယပညာမ်ိဳးလည္း မဟုတ္ဘဲ ကိုယ္ကိုယ္တုိင္ ကိုယ္ေတြ႕လက္ေတြ႕ ခံစားျပီးမွ သိရတဲ့၊ မိမိရဲ႕ ကိုယ္ပိုင္ပညာျဖစ္တဲ့ ဘာ၀နာမယပညာကို ဆုိလုိတာျဖစ္ပါတယ္။
ဒီပညာကမွသာ တကယ့္မိတ္ေဆြစစ္ ခြန္အားအစစ္ျဖစ္ႏုိင္ပါတယ္။ ဒီပညာကမွသာ မိမိတုိ႔ သံသရာ၀ဋ္ဆင္းရဲမွ လြတ္ကင္းေစႏုိင္ပါတယ္။ မိမိတုိ႔ဟာ မိမိတုိ႔ရဲ႕ ခႏၶာကိုယ္ေဘာင္အတြင္းမွာ ျဖစ္ပ်က္ေနတာကို ကိုယ္ေတြ႕ ခံစာသိရွိရျပီး ျဖစ္ပ်က္ ျဖစ္ပ်က္ ေနတာေတြဟာ မျမဲၾကပါလား၊ အနိစၥေတြပါလားလုိ႔ ဆုိတာကို သိရွိေနၾကျပီး တံု႔ျပန္မူမလုပ္ပါပဲ ရူရုံမွ်သာ ရူေနရင္ေတာ့ ပညာအစစ္အမွန္ပါပဲ။ မိမိတုိ႔ရဲ႕ စိတ္အနက္ရူိင္းဆံုးအပိုင္းမွာ ျဖစ္ပ်က္ေနတာကို ဥေပကၡာနဲ႔ ရူေနႏုိင္တာဟာ ပညာပါပဲ။
မိတ္ေဆြတုိ႔ဟာ ဒီနည္းအတုိင္း ဆက္ဆက္ျပီး က်င့္ေနရင္ မိမိတုိ႔ရဲ႕ ေန႔စဥ္ ေနေရး၊ ထုိင္ေရး၊ လူမူေရး ကိစၥေတြမွာေပၚလြင္ထင္ရွားျပီး ျပသၾကပါလိမ့္မယ္။ လူ႔ဘ၀မွာ လူတုိင္း လူတုိင္းဟာ ေလာကဓံတရားအရ အတက္အက်ရွိၾကပါတယ္။ ေလာကဓံတရားရဲ႕ ဖိစီးႏွိပ္စက္မူေတြက ခံစားရတဲ့အခ်ိန္မွာ တုန္လူပ္ေခ်ာက္ခ်ားျခင္း မရွိဘဲနဲ႔ သူတို႔ကို ဥေပကၡာနဲ႔ရူျပီး စိတ္ကိုတည္ၾကည္မွ်တစြာ ထားနုိင္လာပါလိမ့္မယ္။
ေယာဂီမ်ားအတြက္ ဆရာၾကီးဦးဂိုအင္ကာ၏ အဂၤလိပ္ဘာသာျဖင့္ ေဟာေျပာခ်က္ကို ၾကည္ၾကည္၀ိန္ ျမန္မာဘာသာျပန္ စာအုပ္မွ ျပန္လည္ ေဖာ္ျပထားသည္။
No comments:
Post a Comment